MuscleMeat

Ben je ooit een tijd gestopt met BB, zo ja wat was de langste tijd?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 208
  • Weergaven 47K
  • Volgers 107

Wat is de langste tijd dat je ooit (tijdelijk) gestopt bent met BB?

  • < week

    Stemmen: 60 9,3%
  • 1 - 2 weken

    Stemmen: 74 11,5%
  • 2 - 3 weken

    Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 4 weken

    Stemmen: 43 6,7%
  • 1 - 2 maanden

    Stemmen: 49 7,6%
  • 2 - 3 maanden

    Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 6 maanden

    Stemmen: 67 10,4%
  • 6 maanden - 1 jaar

    Stemmen: 84 13,0%
  • 1 - 2 jaar

    Stemmen: 82 12,7%
  • > 2 jaar

    Stemmen: 76 11,8%
  • Ik ben definitief gestopt

    Stemmen: 15 2,3%
  • Anders

    Stemmen: 22 3,4%

  • Totaal stemmers
    646

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja kan
Ben een zijslaaper en vroeger kon ik echt goed op mijn zij liggen.
De laatste jaren lig ik meer op mijn achterkant van mijn schouder omdat ik anders niet overal contact met het matras (nee dit is niet een ik ben zo breed opmerking)
Mijn arm kan ik ook niet lekker kwijt.
Slaap eigenlijk het beste dan op mijn rug maar dan snurk ik en dat trekt mijn vrouw weer niet :)
Denk dat er meer mannen hier last van hebben.
 
een jaar of 4 gestopt geweest.

motivatieprobleem had o.a. te maken met werk.
7 weken weg (en geen mogelijkheid tot trainen) en 5 weken thuis.

nu al weer 3 jaar absoluut volle bak, en nog nooit zo sterk en gespierd geweest als nu.
motivatie is ook op zn best.
Heb jij ooit als schermafbeelding op je hyves een side chest/triceps pose gehad (zonder shirt offcourse) en met 1 van de commentaren " moet je m'n bh lenen" ? volgens mij "ken" ik jou ergens van :P
 
2/3 jaar

Was volop gemotiveert en was na 2jaar trainen 8kg spier bijgekomen met het zelfde vetprecentage en dat is heel wat gewicht voor mijn ecto lichaam.

Ik brak toen mijn kaak finaal af en moest een week in het ziekenhuis blijven waarna ik weken thuis heb gezeten en nauwelijks gegeten heb omdat dat niet kon. Ik was daarna bijna op hetzelfde punt als waar ik 2 jaar geleden begonnen ben en toen zakte de motivatie totaal de bodem in. Al vond ik dat van mijn lichaam opzich niet zo erg maar mijn eetlust. Heb er ook iets van anderhalf jaar over gedaan om 4000kcal per dag te kunnen wegkrijgen.

Ben nu al bijna weer een jaar bezig en het gaat weer heel goed dus nu hopen dat me niet weer iets overkomt.
 
Ik ben sinds ik echt serieus train niet gestopt. Zelfs niet voor 1 week. Dit 2 jaar lang ondertussen.
 
Ik ben ooit eens begonnen heel wat jaren terug en ben nooit gestopt, tenzij ik ziek werd. Ook niet voor een week. Ik was vroeger wel wat minder serieus maar zelfs toen trainde ik op me vakantie :o Ik wou eigenlijk al beginnen toen ik 12 was maar dit werd me toen afgeraden omdat het slecht voor me groei zou zijn.
 
Yup 2jaar plus gestopt,
maar spier geheugen FTW ! :cool:

Ray.........
 
3/4 weken
maar ik kon toen niet eens lopen
Blessures zijn klote :(
 
2x een maandje en elke keer net na de jaarwisseling.
Nu leef ik op zich gezond en roken en drinken doe ik niet dus er is geen sprake van herstellen van en na de feestdagen, maar mijn motivatie zakt gewoon even helemaal weg.
Ben na een maandje meestal 15 a 20% van mijn totale kracht kwijt maar de omvang blijft wel nagenoeg hetzelfde aangezien ik wel m'n supjes blijf nemen incl. m'n shakes.
Dan vervolgens begint het geweten te knagen en weet ik dat de drang terug komt.
"Grappig" is wel dat ik van die *zin* dipjes pas de afgelopen 2 jaren last van heb gekregen.
De vorige 4 jaren altijd zelfs door dikke pakken sneeuw op het fietsje desnoods lopend, mij een weg banende door de sneeuw over spekgladde fietspaden.
Nou ja voor de rest blijven we gewoon gaan niet voor niks al die jaren bezig geweest. ;-)
 
15j -> 16j getraind(niet al te serieus 2x per week fullbody maar toch). 2 jaar gestopt... Nu weer 6 maanden serieus bezig. Sowieso spijt, nu stoppen we niet meer.
 
ongeveer 1 jaar niet getraind, ook gelijk afgevallen van 95kg naar 82kg.. nooit meer mensen die praten over spiergeheugen lol duurt nogsteeds ****ing lang eerder dat je terug bent op oud niveau
 
ongeveer 1 jaar niet getraind, ook gelijk afgevallen van 95kg naar 82kg.. nooit meer mensen die praten over spiergeheugen lol duurt nogsteeds ****ing lang eerder dat je terug bent op oud niveau

dat ligt dan aan jou. Ben 8 a 9 maanden gestop omdat ik rechts een verbrijzelde elleboog had en links een pols die op 3 plekken gebroken was. Daarna weer begonnen en was binnen 3 maanden weer op mijn oude niveau of iig 95% daarvan. Dat laatste stukkie duurt wel iets langer.
 
Daarna weer begonnen en was binnen 3 maanden weer op mijn oude niveau of iig 95% daarvan. Dat laatste stukkie duurt wel iets langer.


dit dus! 95% is geen oud niveau..
 
dit dus! 95% is geen oud niveau..

Wat boeit die 3 kg? Nog 2 a 3 maanden later zaten die er wel weer aan. Daarna Nog 6 maanden en ik zat alweer 4kg hoger als ooit ervoor......gewoon knallen en niet zeuren.
 
3-4 weken wegens blessure aan voet en operatie aan arm
 
ben net begonnen lol
 
Straks 2 weken op vakantie, kan ik alleen eigen gewicht squat doen, een beetje opdrukken en crunches enzo.
In de vakantie heb ik geen toegang tot een sportschool en ben ik zeer beperkt wat ik thuis heb staan dus kan ik alleen schouders, biceps en triceps trainen. en de core natuurlijk
Periode van 2 maanden.
 
14 Jaar :-( Dat wil zeggen 14 jaar waarin het mij niet lukte weer serieus te beginnen. In m'n jeugd 9 jaar lang serieus (12 tot 15 uur per week) getrained en toen koud in een keer gestopt om me op examens te gooien. Af en toe nog wel eens een of twee jaartjes half weer een beetje naar de sportschool, maar 3 a 4 uurtjes per week is voor mij een probleem, dan krijg je niet echt een ritme en stop ik makkelijk gewoon weer voor een paar jaar. Nu zinds 3 jaar weer een beetje serieus aan het trainen. Minder serieus dan in mijn jeugd (nu 8 a 9 uur per week), maar ik zit in iedergeval weer in een ritme van regelmatig trainen dus ik denk dat ik het nu gewoon goed vol kan houden om door te gaan.
 
Ik ben nu ongeveer 2.5 jaar gestopt met BB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven