TheRipper
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Dit staat er over de term elite (in PPST):
"The term "elite"refers specifically to athletes competing in the strength sports. Less than 1% of the weight training population will attain this level."
Ik denk dat de verschillende categorieën ook erg betrekkelijk moeten worden bekeken. Voor de meeste mensen die 'gewoon' trainen met gewichten zijn deze standaarden aardig accuraat. Als je kijkt naar strongman/powerlift events zijn dit grote bijeenkomsten van een hoop elite lifters, waardoor het natuurlijk lijkt alsof die elite status niet zo elite is.
Idd, kijk eens naar het gemiddelde van het hele board. Hoeveel mensen squatten er werkelijk 2xBW? Hier in het PL-hok is dat geen uitzondering, maar de "krachtstats boeien niet"-bende zullen dat nooit halen, tenzij met hun e-stats.
En snoob, als je 2e wordt op de sterkste man van België, dan hoor je toch wel in de elite-categorie.

in de versie van het boek wat ik zelf heb zou ik al elite zijn!!

) vraag ik me af in hoeverre het lukt om een goede tabel samen te stellen geldig voor vrouwen. Maar ja om me dan maar met mannen te vergelijken, kom ik er ook wel weer erg matig van af natuurlijk