MuscleMeat

Ben jij volgens deze krachtnormen een beginner, intermediate, advanced of een elite?

dl en press advanced, bench elite en squat intermediate.

Ik ben off the charts.

Intermediate-advanced met bench en deads, met press en squat intermediate.

Dat is zeker netjes, alleen er klopt één dingetje niet aan die tabel. Namelijk dat je bij een lichaamsgewicht van 75 kg met een deadlift van 190 kg tot de elite behoort. Kijk maar eens goed, bij de lichtere gewichtsklasses staan veel hogere gewichten om tot de elite te behoren...

Je hebt gelijk, foutje van de TS waarschijnlijk. Ik heb even gecheckt, in PP staat 518lbs voor elite in die gewichtsklasse. 235kg dus.

advanced overall.. klopt geen ruk van :D

Denk niet dat je deze tabellen voor wedstrijd lifters moet houden...meer ivm de normale mens...gemiddeld gym rat...etc

Erg grappig, ik ben met deadlift bijna advanced...en met de rest ... niet :P
nog ff hard werken dus !!

Deadlift advanced
Squat: intermediate
Benchpress: Novice :roflol:

:)

deadlift: intermediate-advanced
squat: intermediate-advanced
bench intermediate
press: intermediate

Nu tussen intermediate en advanced in. Ben sinds november geblesseerd aan me elleboog nu weer langzaam naar advanced toe opbouwen.

dl&sq---novice
bp&press---intermediate

Al mn lifts zitten tussen intermediate en advanced in!

Pretty much advanced on all, what else is new? :D

Als ze onder presses ook push press verstaan elite, voor de rest deadlift elite en de rest tussen advanced en elite in.

ja maar martelaar, jij bent dan ook een waar beest

Als ze onder presses ook push press verstaan elite, voor de rest deadlift elite en de rest tussen advanced en elite in.

Jij hebt ook wel een gruwelijk sterke deadlift:eek:

Press een voormalig Olympische oefening aka "The Press" aka Overhead Press, dus geen Push Press/Push Jerk/Split Jerk.

Zelfde verhaal is uiteraard ook van toepassing op voor de 300lbs OH club.

Terug
Naar boven