piewie25
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, al dat gezeur om kanker. Je mag het woord dood toch ook gewoon gebruiken, je wil niet weten hoeveel mensen dood gaan aan de dood.
daarentegen takel jij alleen mar af! heb een beetje respect.. de jongen is pas 14 man.. als die er nog 14 jaar achteraan plakt mag jij straks met 41 voor hem buigen ouwe

Gematigd tevreden, verbeteringen zijn er gekomen maar door blessures heb ik niet genoeg eruit kunnen halen.
Ja laten we gelijk zijn lul zuigen omdat hij zo jong begonnen is met trainen. Wat is dat nou weer voor bullshit. Alsof die jongen voor wereldvrede vecht ofzo. Hij traint voor zichzelf en het blijft een takje van een jongen en dan moeten volwassenen steeds maar weer complimentjes geven en respect voor hem hebben.
![]()
Terwijl je in werkelijkheid nooit van beide geweest bent

Idd, al dat gezeur om kanker. Je mag het woord dood toch ook gewoon gebruiken, je wil niet weten hoeveel mensen dood gaan aan de dood.

Nja als ik bekijk dat ik vorig jaar een wandelende lat was mag ik niet klagen. Ik krijg ook eigenlijk alleen maar complimenten..
nee dat zeg ik niet maar er wordt ook constant gebashed op hem.... jij zou willen dat je met 14 zo bezig was als hij... ik in ieder geval wel... t*ring man.. de gains die je kunt maken over de jaren heen........ dus laat hem gewoon begaan.. anders negeer je hem gewoon.. maar vind dat die gewoon een kans verdient
als die nou daadwerkelijk gains maakte , dan wel ja...
tegen de tijd dat die 16 is en het begint dar te pieken als een mofo en hij traint fatsoendelijk ben ik best nog wel eens benieuwd.....nee dat zeg ik niet maar er wordt ook constant gebashed op hem.... jij zou willen dat je met 14 zo bezig was als hij... ik in ieder geval wel... t*ring man.. de gains die je kunt maken over de jaren heen........ dus laat hem gewoon begaan.. anders negeer je hem gewoon.. maar vind dat die gewoon een kans verdient
Nja als ik bekijk dat ik vorig jaar een wandelende lat was mag ik niet klagen. Ik krijg ook eigenlijk alleen maar complimenten..