XXL Nutrition

Ben jij voor deze zomer tevreden met je fysiek?

Peiling Peiling Kan jij dit jaar tevreden zijn?

• Totaal stemmers
    178
ben pas een jaar bezig dus het begint te komen

Idd, al dat gezeur om kanker. Je mag het woord dood toch ook gewoon gebruiken, je wil niet weten hoeveel mensen dood gaan aan de dood.

Laatst is uit onderzoek gebleken dat het percentage van mensen dat dood gaat aan de dood vrij hoog ligt.

ik ben gematigd tevreden, ik heb aardig doorgewerkt en m'n fysiek is verbeterd maar ik had er meer van verwacht

Komt omdat mn BF% toch te hard gestegen is, waardoor de echte massa niet heel zichtbaar is.

met mijn sixpack, gigantische borst en skinny benen trek ik vast veel meiden aan op het strand, dus ik ben zeer tevreden:)

Ik ben meer dan tevreden deze zomer :D

Gematigd tevreden, verbeteringen zijn er gekomen maar door blessures heb ik niet genoeg eruit kunnen halen.

daarentegen takel jij alleen mar af! heb een beetje respect.. de jongen is pas 14 man.. als die er nog 14 jaar achteraan plakt mag jij straks met 41 voor hem buigen ouwe

Ja laten we gelijk zijn lul zuigen omdat hij zo jong begonnen is met trainen. Wat is dat nou weer voor bullshit. Alsof die jongen voor wereldvrede vecht ofzo. Hij traint voor zichzelf en het blijft een takje van een jongen en dan moeten volwassenen steeds maar weer complimentjes geven en respect voor hem hebben.

:roflol:

Gematigd tevreden, verbeteringen zijn er gekomen maar door blessures heb ik niet genoeg eruit kunnen halen.

Ja laten we gelijk zijn lul zuigen omdat hij zo jong begonnen is met trainen. Wat is dat nou weer voor bullshit. Alsof die jongen voor wereldvrede vecht ofzo. Hij traint voor zichzelf en het blijft een takje van een jongen en dan moeten volwassenen steeds maar weer complimentjes geven en respect voor hem hebben.

:roflol:

nee dat zeg ik niet maar er wordt ook constant gebashed op hem.... jij zou willen dat je met 14 zo bezig was als hij... ik in ieder geval wel... t*ring man.. de gains die je kunt maken over de jaren heen........ dus laat hem gewoon begaan.. anders negeer je hem gewoon.. maar vind dat die gewoon een kans verdient

Heb nog een te vette pens. Maar goed, ik heb nog steeds een ruim beter fysiek dan de gemiddelde strandganger.

Idd, al dat gezeur om kanker. Je mag het woord dood toch ook gewoon gebruiken, je wil niet weten hoeveel mensen dood gaan aan de dood.

Het is totaal onnodig om hier nu een kruistocht over te voeren. Er zijn tenminste 10 andere bijvoeglijke naamwoorden die in dit geval gebruikt konden worden. Waarom zou je hier een punt van maken als iemand het aankaart?

Als hij kanker wil gebruiken als bijvoeglijk naamwoord, moet hij dat toch zelf weten.

nee dat zeg ik niet maar er wordt ook constant gebashed op hem.... jij zou willen dat je met 14 zo bezig was als hij... ik in ieder geval wel... t*ring man.. de gains die je kunt maken over de jaren heen........ dus laat hem gewoon begaan.. anders negeer je hem gewoon.. maar vind dat die gewoon een kans verdient

als die nou daadwerkelijk gains maakte , dan wel ja...

als die nou daadwerkelijk gains maakte , dan wel ja...

de vrouwen in de beach contest maken meer test aan als hem.. let him be :cool: tegen de tijd dat die 16 is en het begint dar te pieken als een mofo en hij traint fatsoendelijk ben ik best nog wel eens benieuwd.....

Heb qua massa niet veel te klagen, zou er wel wat droger bij moeten staan. BF is nog acceptabel, maar gooi er wel een goede cut in als ik ergens tussen de 90 en 95KG eindig.

op dit tempo gaint die jongen een halve kilo per jaar
afgaande op zijn huidige gallery betekent dit dus dat hij over 4 jaar op netlog zijn abs staat te showen

staat daar nou serieus respect :rolleyes:

****ing ontevreden. Nja, scheelt dat ik pas net begonnen ben. Hoop volgend jaar een stuk meer tevreden te zijn uiteraard.

Terug
Naar boven