Fitness Seller

Ben jij voorstander van de doodstraf?

Peiling Peiling Bent u voorstander van de doodstraf bij zware criminelen?

• Totaal stemmers
    61
Ja zeer zeker, kinderverkrachters, kindermoordenaars, standaard verkrachters trouwens ook, moordenaars zonder reden(geen woede uitbarsting of iets.

Mensen als Robert M zou ik in een bad willen gooien waar ik langzaam t water kan laten koken en de kant waar hij uit wil zwemmen, zet ik dan snel een hek neer. Dit bij iedere kant zodat hij langzaam gekookt wordt en langzaamaan een hele pijnlijke dood sterft

Zoiets als de doodsgang van het 5e slachtoffer in de film Seven, lang en extreem pijnlijk dus.
En maar lopen neuten dat Bryce overal verkondigt dat ie gay is terwijl je zelf te pas en te onpas duidelijk moet maken dat je homo's vies vindt... Hij doet je wel iets, hè? :roflol:

Maar ik ben voor je standpunt; pijn is fijn!

Absoluut, al geloof ik totaal niet in wraak en marteling. Doel van een straf is in mijn ogen om de kans op herhaling te minimaliseren, en sommige mensen zijn dusdanig ziek dat ze nooit meer normaal in de maatschappij kunnen meedraaien. Als de kans op een herhaling van een horrordaad groot is, dan sta ik er helemaal achter.

Zeker, maar alleen bij de allerergste gevallen.

Ja daar ben ik voorstander van, bij 70% van de mensheid zou het preventief uitgevoerd moeten worden.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 07:41 ----------

Nee, want 1 onschuldig terecht gestelde kan nooit opwegen tegen eventuele voordelen zoals geld en gevoelens van wraak/rechtvaardigheid.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 23:45 ----------

Is bewezen dat dit argument niet opgaat. Why? Omdat t geen rationele actoren zijn maar idioten. Of zijn er geen mensen die drugs gaan handelen in thailand? Oid...

Onschuldigen kunnen niet doodgaan door kogels, hun onschuld werkt als een soort van schild.

Topic hebben we pas nog gehad....

mijn antwoord; NOOIT want het is niet gij zult niet doden, dat is het monopolie van de staat. Nee niemand mag het leven nemen van een ander anders zou de overheid ook erg hypocriet zijn dat doden niet mag.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 09:27 ----------

moordenaars zonder reden(geen woede uitbarsting of iets.

??? zie het al helemaal voor me dat een rechter moet oordelen over het motief van moord. Moord met rechtelijke goedkeuring of zoiets :D

In Amerika is het heel regelmatig voorgekomen dat geexecuteerden later toch onschuldig bleken te zijn. Ik vraag me af of de dbb'er die hier op de doodstraf stemt dit meegenomen heeft in zijn besluit en 2; het zou me niet verbazen ze hier tussen zitten die het niet zo erg vinden dat er ook onschuldigen worden gedood.

Het aantal argumenten waarvan onomstotelijk is vastgesteld dat ze onjuist zijn, zoals de preventieve werking van een gruwelijker straf, is weer heel groot hier en het is maar goed dat er geen absolute democratie is.

Ik ben meer voor een creatievere oplossing. Een eiland waar al die mafkezen bij elkaar mogen. Geen eten en drinken voorzien, laat ze zichzelf maar zelfvoorzienend maken daar. Groot hek eromheen en niet meer naar omkijken. :rolleyes:

In Amerika is het heel regelmatig voorgekomen dat geexecuteerden later toch onschuldig bleken te zijn. Ik vraag me af of de dbb'er die hier op de doodstraf stemt dit meegenomen heeft in zijn besluit en 2; het zou me niet verbazen ze hier tussen zitten die het niet zo erg vinden dat er ook onschuldigen worden gedood.

Het aantal argumenten waarvan onomstotelijk is vastgesteld dat ze onjuist zijn, zoals de preventieve werking van een gruwelijker straf, is weer heel groot hier en het is maar goed dat er geen absolute democratie is.

Inderdaad, want een serieus forum als DBB is representatief voor de nederlandse bevolking!

:roflol:

Over de belgen heb ik het nog niet eens.

Ik ben meer voor een creatievere oplossing. Een eiland waar al die mafkezen bij elkaar mogen. Geen eten en drinken voorzien, laat ze zichzelf maar zelfvoorzienend maken daar. Groot hek eromheen en niet meer naar omkijken. :rolleyes:
moet je deze film eens kieken.

Gevangen met een enkelbom op een eiland zetten en elkaar laten uitmoorden.
Het eiland hang vol met camera's waardoor alles direct via stream word uitgezonden op het internet.

http://www.youtube.com/watch?v=U0w3vKgka_Y

Laatst bewerkt:
Hmm volgens mij heb ik die al gezien ooit. Doet me een beetje denken aan Death Race concept.

Hmm volgens mij heb ik die al gezien ooit. Doet me een beetje denken aan Death Race concept.
klopt.
is een mooie film (beide trouwens) je moet er wel van houden natuurlijk.

miss mooi idee voor nederland, beginnen we met Urk, dan friesland, limburg.. ah belgie mag ook wel :rolleyes:

Laatst bewerkt:
klopt.
is een mooie film (beide trouwens) je moet er wel van houden natuurlijk.

miss mooi idee voor nederland, beginnen we met Urk, dan friesland, limburg.. ah belgie mag ook wel :rolleyes:

Bedankt dat Groningen wordt overgeslagen, of verwacht je dat we binnenkort van de kaart verdwijnen door een aardbeving?

Terug
Naar boven