- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
tuurlijk, de helft van dbb zit in den bak
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En maar lopen neuten dat Bryce overal verkondigt dat ie gay is terwijl je zelf te pas en te onpas duidelijk moet maken dat je homo's vies vindt... Hij doet je wel iets, hè?Zoiets als de doodsgang van het 5e slachtoffer in de film Seven, lang en extreem pijnlijk dus.

Nee, want 1 onschuldig terecht gestelde kan nooit opwegen tegen eventuele voordelen zoals geld en gevoelens van wraak/rechtvaardigheid.
---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 23:45 ----------
Is bewezen dat dit argument niet opgaat. Why? Omdat t geen rationele actoren zijn maar idioten. Of zijn er geen mensen die drugs gaan handelen in thailand? Oid...
moordenaars zonder reden(geen woede uitbarsting of iets.
zie het al helemaal voor me dat een rechter moet oordelen over het motief van moord. Moord met rechtelijke goedkeuring of zoiets 
Nee, ik noem ook geen gevangenis, ik noem lijden...maar dat woord ken de staat hier in Nederland helaas niet.

Je doelt meer op de middeleeuwse praktijken dan ?
In![]()
In Amerika is het heel regelmatig voorgekomen dat geexecuteerden later toch onschuldig bleken te zijn. Ik vraag me af of de dbb'er die hier op de doodstraf stemt dit meegenomen heeft in zijn besluit en 2; het zou me niet verbazen ze hier tussen zitten die het niet zo erg vinden dat er ook onschuldigen worden gedood.
Het aantal argumenten waarvan onomstotelijk is vastgesteld dat ze onjuist zijn, zoals de preventieve werking van een gruwelijker straf, is weer heel groot hier en het is maar goed dat er geen absolute democratie is.

moet je deze film eens kieken.Ik ben meer voor een creatievere oplossing. Een eiland waar al die mafkezen bij elkaar mogen. Geen eten en drinken voorzien, laat ze zichzelf maar zelfvoorzienend maken daar. Groot hek eromheen en niet meer naar omkijken.![]()
klopt.Hmm volgens mij heb ik die al gezien ooit. Doet me een beetje denken aan Death Race concept.

klopt.
is een mooie film (beide trouwens) je moet er wel van houden natuurlijk.
miss mooi idee voor nederland, beginnen we met Urk, dan friesland, limburg.. ah belgie mag ook wel![]()