MuscleMeat

Ben weer terug

Ingrid

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben even weg geweest, maar ben wee helemaal terug.
Na m'n avontuur van een paar maanden terug bijna niet getraind :( , maar ben weer aan de slag en ga er weer helemaal voor. Dusssss, ook hier ben ik vanaf nu weer te vinden. :)
Tot snel!!!

Greetzzzzzz ingrid ;)

Welkom terug, en trainze.

o ja, jouw ken ik nog wel. wat heb je al die maanden gedaan dan?
welkom terug.

Dani zei:
Jij bent ook lekker spraakzaam altijd he :p Maar goed Ingrid; ik zal het ff uitleggen, Dani bedoelt 'Welcome back' (engels voor welkom terug). Ze zal naar alle waarschijnlijkheid wel een kater hebben opgelopen van gisteravond en dan is ze de volgende dag meestal niet echt spraakzaam. ;)

Maargoed, welkom terug dus! :)

Eum... wb :)

welkom terug!

• Topic Starter Topic Starter
Hoihoi
thnx voor alle wb-tjes, hahah.
ik ben er een tijd uitgeweest ivm met een heel vervelend voorval op de sportschool waar ik trainde.
Aankomende week ga ik weer helemaal aan de slag! Heb er echt mega zin in!!!

Hou jullie op de hoogte!

Greetzzzzz Ingrid

Welkom terug, had het verhaal gevolgd tijdje terug. Ga je nu naar een andere sportschool of dezelfde weer ?

was jij diegene waar bij ze iets in je drankje hebben gestopt? hoe is dat afgelopen? (als jij dat was tenminste)

wb trouwens :D

Nee, ik ga niet meer terug naar de zelfde!!! Zeker nu ik weet dat ik niet de enige ben waar het bij gebeurd is.
Waarschijnlijk is het het ook geen ure amphetamine geweest, maar iets waar ook amphetamine in zit.

Ik ga straks naar een nieuwe sportschool, waar ik hoop het beter te treffen.

Greetzzzz

kurgan zei:
was jij diegene waar bij ze iets in je drankje hebben gestopt? hoe is dat afgelopen? (als jij dat was tenminste)

wb trouwens :D

yep, dat was ik ja. De politie deed in eerste instantie nix, maar gaat er misschien toch wat mee doen. Ben erg benieuwd. Mocht ik nieuws hbben, hou ik jullieop de hoogte!

Greetzzzz

Welkom terug! :thumbs:

Ingrid zei:
Hoihoi
thnx voor alle wb-tjes, hahah.
ik ben er een tijd uitgeweest ivm met een heel vervelend voorval op de sportschool waar ik trainde.
Aankomende week ga ik weer helemaal aan de slag! Heb er echt mega zin in!!!

Hou jullie op de hoogte!

Greetzzzzz Ingrid

Wb....

Ingrid zei:
Nee, ik ga niet meer terug naar de zelfde!!! Zeker nu ik weet dat ik niet de enige ben waar het bij gebeurd is.
Waarschijnlijk is het het ook geen ure amphetamine geweest, maar iets waar ook amphetamine in zit.

Ik ga straks naar een nieuwe sportschool, waar ik hoop het beter te treffen.

Greetzzzz
Welkom terug!

Beter dat je daar weg bent!
Hoop dat je weer een beetje vertrouwen krijgt in sportscholen en mensen in het algemeen.
Maar dit was wel een zware uitzondering natuurlijk! Ik heb nog nooit zoiets vaags gehoord, behalve in het uitgaansleven dan.

In ieder geval succes weer met trainen! :thumbs:

hoihoi

ja, was een zware domper! Heb eindelijk weer een beetje moed verzameld en ga as dinsdag echt weer aan de slag!!! Heb er mega zin in gewoon!!!!
Enige waar ik tegen op zie.... hoe ver ben ik achteruit gegaan....

wish me luck!
greetzzzz

Bij deze: good luck!

good luck!

Terug
Naar boven