MuscleMeat

benchpress hoe snel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boelie89

Cool Novice
Waardering
0
hallo bodybuilders,
Ik heb even een vraagje ik train al 2 jaar ongeveer en de laatste 4 maanden ben ik flink omhoog gegaan met gewicht met mijn bechpress. Zat een half jaar geleden nog op 40 kg en nu zit ik op 75 kilo(vooral laatste 2 maanden omhoog gegaan met 20 kilo). Dit doe ik 4reps 8 herhalingen. Nou zeggen veel mensen dat ik voor juni de 105 kilo niet kan halen, omdat je te maken krijgt met mindere snellere verhoging van gewicht. Denken jullie door echt hard te trainen, dat ik het wel of niet ga halen de 105 kilo eind juni? Heb namelijk een weddenschap met een maat van mij?

hallo bodybuilders,
Ik heb even een vraagje ik train al 2 jaar ongeveer en de laatste 4 maanden ben ik flink omhoog gegaan met gewicht met mijn bechpress. Zat een half jaar geleden nog op 40 kg en nu zit ik op 75 kilo(vooral laatste 2 maanden omhoog gegaan met 20 kilo). Dit doe ik 4reps 8 herhalingen. Nou zeggen veel mensen dat ik voor juni de 105 kilo niet kan halen, omdat je te maken krijgt met mindere snellere verhoging van gewicht. Denken jullie door echt hard te trainen, dat ik het wel of niet ga halen de 105 kilo eind juni? Heb namelijk een weddenschap met een maat van mij?

mm gozer ik weet het niet.. als je na anderhalf jaar 40kg bencht ???

hoe oud ben je ? 18 ?

4 reps 8 herhalingen :S
wat is het nu 4 of 8
of bedoel je setjes ?

hoeveel weeg je nu ?

na 1.5 jaar op 40 kg bench is uber zwak, maar ik denk niet dat je de 105 gaat hale hoor tege de zomer

• Topic Starter Topic Starter
heb de eerste anderhalf jaar niet gebankdrukt. En ik bedoel 4 setjes, 8 herhalingen, maar klopt het dat als je boven je lichaamsgewicht komt met bench press dat je dan veel minder snel kan verhogen dan in de periode ervoor?

Kan niemand hier zeggen. En 't hangt niet enkel van je training af, maar ook hoe goed je tussenin rust en hoeveel je vreet!

heb de eerste anderhalf jaar niet gebankdrukt. En ik bedoel 4 setjes, 8 herhalingen, maar klopt het dat als je boven je lichaamsgewicht komt met bench press dat je dan veel minder snel kan verhogen dan in de periode ervoor?

hoeveel weeg je nou....

boven je lichaamsgewicht wil niet zeggen dat je dan pas langzamer ga
sommige ervoor al en sommige erna

het is gewoon des te hoger je komt des te langzamer het gaat

ben 1,74m en 80kg

misschien wat minder herhalingen en zwaarder gewicht
zal je meer helpen voor kracht

ik neem aan dat je doel dan is 1 rm 105 ? ( niet 4 setjes van 8 X 105 :P )
hoeveel is het nu ?

1rm is nu 92,5kg

moet zeker lukken mits de juiste instelling.

ik hoop dat het lukt

wat bedoel je met goed gedaan worden? goed schema?

is een dalende progressie ja...ik steeg eerst ook vet snel, maar nu doe ik gaat het HEEL traag. ik bench nu meer dan jij, 85kg ofzo(schat ik) 1 rep max. echter denk ik niet de 105 te halen deze zomer hoor...Als 1 rep max mischien wel. maar niet als worksets (5reps)
En wat is de zomer?? juni of september?:P

oh oke

ik bench nu 45 na een jaar niet te trainen :s 12 keer alleen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven