MuscleMeat

benchpress hoe snel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
huh? wat zegt ie?

en je 2e training kon je weer 100kg? anders heb je echt dat jaar lang gezope en zero op je voeding gelet :P

ik had geen andere geuzen dan niet meer te letten op men eten ik hb hartproblemen gehad ... en alcohol ? neen dank je ik drink niet

jij stond op 3% BF?? welke wedstrijd deed je toen? en heb je daar een pic van?

ik trainde bij pats activity center das zelf een kampioen geweest en daar stond ik mooi droog voor de vakantie ^^

er is een verschil tussen mooi droog en 3% :P

maar ik ben erg mager van mezelf hoor ik at 6000 ckal voedingsschemaen ik verloor nog vet :s maar kwam bij in gewicht en massa niemand kon daar aan uit

pics? Met 3% functioneer je nog amper.

Nog ff puntje van kritiek op je verhaal (goed bedoeld): leestekens en hoofdletters maken een tekst veel leesbaarder, gebruik ze dan ook. Jouw tekst is gewoon een woordenbrei, ik ben halverwege gestopt omdat het te irritant werd om te ontcijferen.

Wel goed dat je zo gemotiveerd bent!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt tjok voor het bench press programma ga er zeker wat mee doen kijken of ik in 14trainingen 20 kg erbij kan snoepen

zoals gewoonlijk slagen mensen weer compleet naast hun echte vetpercentage

[afbeelding niet meer beschikbaar]

3%? Meer 11%.

ik stond voor de vakantie op 3 % het is gemeten dus kom niet zagen en leer lezen die foto is van 2006 en da vakantie van 2007 ik weet gvd over wat ik het heb hoor !

weet ik maar alle ja wat komt hij nu aflopen met een foto van einde 2006 aluwel ik het heb over juli 2007 met die 3 % dus voor je pratjes gaat verkopen lees eerst even goed !!

en sorry voor men antwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven