bodybuilderant
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb een jaar niet meer kunnen trianen ... laatsts benchte ik 120 alleen
als je ooit eens 120 kg hebt gebencht dan zak je niet af naar een miezerige 45 kg, zelfs niet 12 keer, dat doen zelfs vrouwen die nog nooit een halter hebben aangeraakt.wat een bullshitals je ooit eens 120 kg hebt gebencht dan zak je niet af naar een miezerige 45 kg, zelfs niet 12 keer, dat doen zelfs vrouwen die nog nooit een halter hebben aangeraakt.

wat een bullshitals je ooit eens 120 kg hebt gebencht dan zak je niet af naar een miezerige 45 kg, zelfs niet 12 keer, dat doen zelfs vrouwen die nog nooit een halter hebben aangeraakt.
Tania Dexters voldoet anders wel aan het profiel. Zwak en mager.ik weet heus wel wat ik gedaan heb hoor :s ik kom hier niet om op te vallen :s ik bedoel alle ja en 45 kilo ? mss bere van wijve die da doen :s maar een tanja dexters zie ik geen 45 drukken zne :s
ik stond voor de vakantie op 3 % het is gemeten dus kom niet zagen en leer lezen die foto is van 2006 en da vakantie van 2007 ik weet gvd over wat ik het heb hoor !
Ik weet niet waar jij gemeten hebt, maar das geen 3%
weet ik maar alle ja wat komt hij nu aflopen met een foto van einde 2006 aluwel ik het heb over juli 2007 met die 3 % dus voor je pratjes gaat verkopen lees eerst even goed !!
en sorry voor men antwoord
ja dat is voor mij een vrouw :s snap je welke normale mooi gelijnde vrouw drukt 45 kilo ? ? ik weet er geen hoor :s

maar ik ga er nu wel mee ophouden met elke keer hier op in te gaan het zijn hier maar kleinzerige betweters meer niet