Fitness Seller

benchpress hoe snel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een bullshit :roflol: als je ooit eens 120 kg hebt gebencht dan zak je niet af naar een miezerige 45 kg, zelfs niet 12 keer, dat doen zelfs vrouwen die nog nooit een halter hebben aangeraakt.

Nou, ik heb een hoop vrouwen minder zien doen. Zelfs als ze al een tijdje trainden. :)

Maar ik ben het wel met je eens: het is een heel erg grote terugval. 40% terugval in 1RM is toch wel het maximum dat ik gezien heb. (Bij mij zelf was het, na 5 jaar niet trainen, drank en drugs en 30 kg afvallen, slechts 33%)

wat een bullshit :roflol: als je ooit eens 120 kg hebt gebencht dan zak je niet af naar een miezerige 45 kg, zelfs niet 12 keer, dat doen zelfs vrouwen die nog nooit een halter hebben aangeraakt.

ik weet heus wel wat ik gedaan heb hoor :s ik kom hier niet om op te vallen :s ik bedoel alle ja en 45 kilo ? mss bere van wijve die da doen :s maar een tanja dexters zie ik geen 45 drukken zne :s

ja dat is voor mij een vrouw :s snap je welke normale mooi gelijnde vrouw drukt 45 kilo ? ? ik weet er geen hoor :s

Ik weet niet waar jij gemeten hebt, maar das geen 3%

ho nog zon leurder hoor die denkt dat hij het weet ik heb geen foto van die 3 % dus hou op met dat melken ik weet dat het mij gezegt is en gemeten ik zeg gewoon wat ik hoor meer niet Pat's Activity Center ik denk wel dat hij het weet die man trainde al toen jullie nog in de pamper zat (ik trouwens ook)

als je nog maar 3 jaar nederlands kunt en je doet je best om het te kunnen maak je soms eens fouten he

• Topic Starter Topic Starter
we gaan hier toch zeker geen ruzie maken he. Hou het even netjes allebei. En die 3% geloof ik zelf ook niet zoveel van.

maar ik ga er nu wel mee ophouden met elke keer hier op in te gaan het zijn hier maar kleinzerige betweters meer niet

Stop er nou maar mee, ze nemen je in de zeik.

gast als je wel fotos hebt van 11% kun je mij niet wijsmaken dat je voor de kick geen pics van 3% heb genomen.

maar ik geloof wel dat je op 3% stond, zat er trouwens ook clen in je cutkuur?

hallo boelie, probeer als je een setje aan het doen bent met bankdrukken, de eerste drie reps de stang een seconde op je borst laten liggen. dan zal je merken dat de kracht echt uit je borst moet komen.
je zal dan snel sterker worden, en de weddenschap winnen.
succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven