XXL Nutrition

Berry de Mey "the Seminar"

• Topic Starter Topic Starter
Oei, dat is beperkt.
Bestaan er al plannen om op andere locaties seminars te houden?

Zover ik weet niet.
We wilden het niet als een grote bijeenkomst zien waarbij veel mensen eigenlijk niet aan de beurt komen zouden ze vragen hebben, we houden het zo persoonlijk mogelijk :)

niet echt intressant voor mensen die zelf al jaren in de sport zitten.
zulke seminars zijn goed voor beginnende bodybuilders of fans misschien.

persoonlijk vind ik , dat wanneer een "oud" bodybuilder , een gamma supplementen wil introduceren , hij zichzelf effe in shape mag zetten met "zijn" supps.
zo vind ik het fantastisch dat gasten als Gaspari , Labrada , Benfatto zich nog effe als 50 jarigen op hun best zetten.
komt iets beter over bij mij...;)

ik denk dat Berry dit ook nog kan , want ik dacht dat de andere heren enkele jaren ouder zijn dan hem...???
en ik vond Berry in zijn top echt prachtig fysiek hebben , heeft mij 25 jaar geleden ook beinvloed om te beginnen trainen.

lijkt mij interessant voor zowel beginners als gevorderden. ook al zou je als gevorderde maar 1 nieuwe oefening leren of 1 nieuw inzicht krijgen (training, voeding, etc.), dan is die eur 20 goed besteed. bovendien kan je vooraf trainen met andere dbb-ers en ontmoet je 3 topmensen (berry, mascha en robbie). aanrader!

pfff, nog meer dan een maand wachtennnnnn :mad:

Geduld Killy. De tijd vliegt om.

Damn wel geintresseerd maar hillegom... wrrom doettie het gewoon niet in de grote steden? en komen er ook vervolgseminars?

omdat de gym van mascha daar al staat lijkt me!
andere gym is dus waarschijnlijk geen goede optie en andere ruimte huren voor teveel geld waar je niet in een sportomgeving bent en geen apparatuur hebt is ook nix. nu kunnen velen ook even trainen in de gym

zoiets .......?

Ja waarom niet in de stad?Hillegom ligt best goed als je ziet dat het niet ver van Amsterdam/Haarlem/Leiden of Den Haag ligt.En idd, de sportschool is gelijk een mooie lokatie, het is gelijk een middag dat iedereen kan trainen etc etc, beter dan een zaaltje waar er verder niks is.
En zo kan iedereen ook gelijk een Berry shake nemen :D
Nee hoor, lokatie is prima zo :)

Top lokatie :)

Aanwezig! Ben benieuwd!

Nog een leuk extraatje op de Seminar :)

166hhkh.jpg

Echt leuk om al de verschillende reacties te zien! Of het leerzaam en leuk wordt? Dat kan alleen jij beoordelen. Ik zal in ieder geval mijn best doen en kan je vertellen dat ik er enorm zin in heb. Hopelijk tot snel!!!

Berry

Ik wil de gratis supplementen winnen :D

jij mag geeneens komen :D

Ik heb gehoord dat er meer aanmeldingen zijn dan plaatsen, dus er wordt een selectie gemaakt;)

Als je aardig doet tegen mij mag je er naartoe:D

Ik heb gehoord dat er meer aanmeldingen zijn dan plaatsen, dus er wordt een selectie gemaakt;)

Als je aardig doet tegen mij mag je er naartoe:D

Ik was er vanaf het begin al bij en heb betaald, zou het een beetje jammer vinden.....

Vandaag is het dan zover, de Seminar van the Flexing Dutchman :) een legende is weer terug en daarmee ook de kunst in het Bodybuilding.
Blijft een fenomeen, als je dan beseft dat ie met 21/22 jaar eigenlijk al de absolute top van de wereld was, is het eigenlijk best leuk om bij zo'n seminar aanwezig te zijn :)

http://www.youtube.com/watch?v=2vFVFRakD74

Als ik vanmiddag niet spontaan 5kg aankom wil ik mijn geld toch rob :mad:

Terug
Naar boven