MuscleMeat

Berry de Mey "the Seminar"

• Topic Starter Topic Starter
Spontaan 5 kilo zwaarder wegen?Oh dat lukt makkelijk hoor :)

Hoe was de seminar?

Seminar was super leuk, alle plaatsen waren bezet, was wel 1 grote afzegger, de man met de grootste bek op de fora, ik hoopte zo graag dat ie kwam, maar helaas.
Maar goed de Seminar was gewoon top, en ik denk dat iedereen er wat van opsteekt, zowel beginner als gevorderden.
Kan het wel gaan uitleggen wat er allemaal is gezegd op de Seminar, maar je had er beter bij kunnen zijn :)
Killy is dus letterlijk spontaan 5 kilo aangekomen, met een waardepakket van €100,- aan sups, als ie minstens 2 potten eiwit neemt is ie al 4 kilo aangekomen, nog een zak palatinose erbij en dan is ie zelfs 9 kilo aangekomen :D
Leuk was dat me grote zwitserse vriend Bjorn Bregy ook was gekomen en die deed ook lekker mee en vond het ook een geweldige Seminar.
Kortom, het was een topdag! :)

Oke chill! Maar wie was niet gekomen dan?:p

Je mag 1 keer raden :D

Ik was er in de ochtend, dat telt toch ook? :P

Seminar was echt leuk. Echt goed verzorgd allemaal en het was natuurlijk gaaf de beste nederlandse bodybuilder ooit te mogen spreken:)

Haha hij is lekker popular

Testo, post die foto's eens van die ruil. Ben benieuwd hahahaha

Ja Testo doet dat eens, of heb je soms een ban en kan je de foto's niet zien.....

Even weer on-topic. Was gisteren super gaaf!!! Om aan bekende uit te leggen wie Berry nou precies is, heb ik hem vergeleken met de Johan Cruijff van het bodybuilding. Toen hadden ze een soort van idee hoe groot Berry was in zijn top tijd.

Waar moet ik zoeken?

Foto's van de sportschool ruil van vorige week op MB. Jij bent een van de weinige die daar nog geen ban heeft volgens mij....

Terug
Naar boven