- Waardering
- 29
Haha nie ik bedoel niet het afvallen
Bedoel de energie die je hoort te krijgen
De hitte
etc etc

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Droge smoel heb ik ook ja, Me hart is ook zeer nadrukkelijk aanwezig de hele dag maar verder voel ik niks

ben benieuwd hoe het vandaag met cardio gaat. Als me hart zo aanwezig is en dan ook nog gaan cardioén. Verstandig?

Denk niet dat het veel kwaad kan, je hart zal gewoon veel sneller gaan slaan voor mindere activiteit. (In vergelijking met voordien dan) Dus je zal je voor dezelfde hartslag te krijgen veel minder moe moeten maken...
Denk ik![]()
Als ik een burner opheb( wat ik altijd heb voor de cardio) is mn HR juist lager. Ik ga dan veel harder met minder moeite > lagere HR
Als ik zonder burner ga cardioen zit mn HR toch 10beats pm hoger schat ik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ga een potje Yellow Subs Extreme proberen. Hyperdrive krijg ik slaapproblemen van, zelfs als ik ze 's ochtends inneem. Eens zien of deze pillen beter aanslaan.

heb gisteren van een maat eens een 12-tal pilletjes uit een potje STACKER 2 (de oude met ephedra) gekregen om eens te proberen.
voordien nog nooit stacker gebruikt.
vanmorgen 1tje geslikt en loop al de hele dag zo nerveus als een kip, wel veel energie en beetje droge mond.
zouden die ephedra-free stackers hetzelfde effect qua vermageren hebben ? iemand ervaring ?
waardeloze rommel.
Dan zou ik eerder gaan voor de lipo 6, lipo 6x of venom hyperdrive is we iets duurder maar daar merk je tenminste nog wat van.
ik zit op het moment aan een kuurtje vpx redline liquid caps en ik kan je zeggen dat je daar een beste boost mee krijgt en lekker koude rillingen terwijl je vet warm bentdus ja zeker aan te raden en niet duur
![]()

Ik heb net mn Hot-Rox EXTREME binnen...die pilletjes zien er vet cool uit!!![]()
ga ze ZSM uitteste![]()