AndroidHealthClinic

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

interessante info, maar momenteel heb ik nog steeds geen zin om dergelijke fatburners te testen... ik zit rond de 21% vet, veel teveel dus, maar ik wil eerst zolang mogelijk mijn geld in gezonde voeding steken en mijn cardio verhogen

langs de andere kant zou ik wel bvb groene thee extract wel eens willen testen

Ik heb op dit moment uitstekend resultaat met Stacker 2, de efedra vrije zelfs!

Het is niet een hele sterke fatburner, wat voor mij een stuk beter is want ik word zwaar opgefokt van die "zware" fatburners met 400mg caffeïne en vooral van efedra.

ja kijk ik heb een vetpercentage van zeker boven de 24procent en moet dus naar de tien toe werken is het dan wel slim om hydroxycut te gebruiken is het niet beter om gewoon proberen om goed te eten en veel cardio te doen..maarja probeer al lang af te vallen ben nu 7kilo afgevallen in ongeveer 5 maanden en hang al een maandje of anderhalf stil hoewel ik ook best hard krachttraining doe..iemand advies hierover?

HydroXcut en Lipo 6 zijn meer pillen als je voor het eerst begint aan pillen en hyperdrive voor de meer ervaren mensen?:)

ja kijk ik heb een vetpercentage van zeker boven de 24procent en moet dus naar de tien toe werken is het dan wel slim om hydroxycut te gebruiken is het niet beter om gewoon proberen om goed te eten en veel cardio te doen..maarja probeer al lang af te vallen ben nu 7kilo afgevallen in ongeveer 5 maanden en hang al een maandje of anderhalf stil hoewel ik ook best hard krachttraining doe..iemand advies hierover?

ik was eerst ook VEELS te zwaar...en zonder een fatburner was ik nooit op mijn "winning streak" gekomen. Had al vele dieeten enzo geprobeerd. echter nooit langer dan 2 weken volgehouden met enig result.
Pas toen ik een fatburner had, had ik nooit meer honger, super energy...en dat was voor mij de doorbraak om echt door te gaan. En ja..als je eenmaal 10kg minder weegt heb je hopelijk al genoeg motivatie opgebouwd om zonder burner te gaan...ECHTER is elke hulp meegenomen, dus ik gebruik ze nu ook nog op 12% VP

en wat gebruik je dan?

wat nu of toen?

Ben momenteel AMP aan het proberen, in de winkel raadde de verkoper het mij aan omdat hijzelf en veel van z'n klanten er goede resultaten van kregen. Was zelfs bijna constant uitverkocht in de winkel

................

Laatst bewerkt:
Animal Cuts staat bij mij nog steeds op nr1
zeker als het dan nog eens gestackt is met een efedra product

Had in het begin stacker 4. Dronk zowat nooit energy drankjes, of koffie. Dus eigenlijk weinig met caffeine (op cola's enzo na dan).
En trippen dat ik deed jo :P haha ik moest gewoon naar buiten en rondjes rennen..zat helemaal te trillen achter mn pc :roflol:

Maargoed...nu met hyperdrive bezig, voornamelijk voor de hongerstillende werking. Hot-Rox EXTREME komt over 2 weken ofzo. die schijnt nog sterker te zijn :D

Ik heb al jaren geen koffie of iets dergelijks gehad, dus ben idd ook benieuwd op de reactie die ik ga krijgen van LIPO6 en hydroxcut

Ik ga van de lente ook eens een fatburner proberen, ik zit nu rond de 14% bf maar wil met een extra zet in de rug naar de 9 á 10%. Ik ga me eens goed verdiepen in de materie en wil niet een kat in de zak kopen, maar gelijk een goede fatburner die echt knalt. Ik heb wel goede verhalen over hydrocut hardcore gehoort en gelezen.

Ik ga van de lente ook eens een fatburner proberen, ik zit nu rond de 14% bf maar wil met een extra zet in de rug naar de 9 á 10%. Ik ga me eens goed verdiepen in de materie en wil niet een kat in de zak kopen, maar gelijk een goede fatburner die echt knalt. Ik heb wel goede verhalen over hydrocut hardcore gehoort en gelezen.

Is een degelijke fatburner, waarvan je véél energie krijgt, maar is zeker geen wondermiddel !!
Mss wel het proberen waard !! Mij heeft het allesinds niet voor de volle 100% overtuigd !

In mijn wedstrijd periode altijd Hydroxycut gebruikt. Met dieeten kwam ik altijd op een dood punt terecht rond de 6% vet en dan nam ik de Hydroxycut om weer even door te stoten met zeer goed resultaat.
Ook de feedback van onze klanten geven aan dat ze met Hydroxycut Hardcore de beste resultaten hebben. Natuurlijk geen wondermiddel maar een zeer goede ondersteuning.

Voor mij persoonlijk echt de nummer 1 legale vetverbrander.
Wel alleen voor serieuze sporters anders vind ik hem te zwaar.

In mijn wedstrijd periode altijd Hydroxycut gebruikt. Met dieeten kwam ik altijd op een dood punt terecht rond de 6% vet en dan nam ik de Hydroxycut om weer even door te stoten met zeer goed resultaat.
Ook de feedback van onze klanten geven aan dat ze met Hydroxycut Hardcore de beste resultaten hebben. Natuurlijk geen wondermiddel maar een zeer goede ondersteuning.

Voor mij persoonlijk echt de nummer 1 legale vetverbrander.
Wel alleen voor serieuze sporters anders vind ik hem te zwaar.

Tnx voor de info,

Ik ben heel nieuwsgierig naar deze fatburner! Ik ga echt voor een extra zet in de rug, en wil dit combineren met goede voeding en streng zijn voor mezelf :p

Is er nou verschil tussen Hydroxycut en Hydroxycut hardcore? of is dit één pot nat.

Terug
Naar boven