AndroidHealthClinic

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

is de hydroxycut hardcore niet illegaal in nl vanaf augustus dit jaar?

Ben zelf fan van de lipo 6x of het gehele tri lean system van alri

ik had vorig jaar Muscletech Hydroxycut Hardcore, ben er wel tevreden over :)

nu heb ik een illegale, namelijk Stacker 2 (met ephedra), ben benieuwd hoe dat gaat :) wil onder de 10% komen deze zomer ;)

vorig jaar ging ik van 20.3% naar 12%... maar had ook al veel verloren zonder fatburner

Laatst bewerkt:
zijn er mensen die ook al eens een ecy stack hebben geprobeerd?

komen die supplementen daar een beetje bij in de buurt of niet?
dan weet ik namelijk of het de moeite is om wat te bestellen...

Caffeine en Yohimbine los doen weinig bij mij....heb niet het idee dat ephedrine daar zoveel aan gaat veranderen.

Ik ging persoonlijk beter op Lipo6 dan op ECY.Ik moet ook zeggen dat ik vrij gevoelig ben voor stims dus vond ecy qua sides vervelend.Veels te onrustig voor mij.Met lipo6 bijna geen sides gehad, alleen als ik 2 doseringen op nuchtere maag nam:D.Daarbij sloeg mijn eetlust op 0 bij de ecy en bij lipo6 werd ie minder maar kon gewoon nog eten wat ik moest eten.Prima dus.

Ik ga morgen starten met Lipo6.
Je moet de eerste innemen 30min voor ontbijt. MAg je die bijv om 5:40 innemen en dan ff verder slapen tot 6:00 en dan dus je ontbijt?? Of moet je wakker blijven?

In die 20 minuten slaap je toch niet meer, dus ik denk niet dat dat wat uitmaakt.

Ik ga morgen starten met Lipo6.
Je moet de eerste innemen 30min voor ontbijt. MAg je die bijv om 5:40 innemen en dan ff verder slapen tot 6:00 en dan dus je ontbijt?? Of moet je wakker blijven?

neem gewoon eerst in, dan verder slapen..en binnen 20min ben je toch weer klaarwakker :P

ben echt benieuwd
Al 12jaar geen koffie gehad:) volgens mij trip ik echt

ben echt benieuwd
Al 12jaar geen koffie gehad:) volgens mij trip ik echt

Ik zit nu op Lipo 6 !
Voel er eigenlijk ni zoveel van... Eerste paar dagen wel, na 3/4 dagen al niemeer :( !!
Hydroxycut Hardcore vindk wel iets sterker !! Daar ging ik wel lekker op !! Lekker véél energie !!

We zullen zien.

Ik ben pas begonnen met cutten zit nu op 14procent.
zal ik nu hydroxcut nemen of moet je dan lager zitten kwa bf?
zag ook nog andere vetverbranders op sportfood

Kun je pakken op 14%, eik op alle vet% hoor !
Gewoon doen ! Vanzelfsprekend met een correct voedingsschema ed !

Ik zit ver boven de 14% haha, en ga het ook gewoon gebruiken:)

Pff dag 1 is een dikke tegenvaller

heb gisteren van een maat eens een 12-tal pilletjes uit een potje STACKER 2 (de oude met ephedra) gekregen om eens te proberen.
voordien nog nooit stacker gebruikt.

vanmorgen 1tje geslikt en loop al de hele dag zo nerveus als een kip :), wel veel energie en beetje droge mond.

zouden die ephedra-free stackers hetzelfde effect qua vermageren hebben ? iemand ervaring ?

Terug
Naar boven