AndroidHealthClinic

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

Ik heb net stack 5 gehaald van M Double You ff kijken of het werkt.
Ik zal de resultaten bijhouden

Ik was ook van plan om een logje temaken, maar er gebeurt te weinig (kwa bijwerkingen) om iets boeiends te melden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga een potje Yellow Subs Extreme proberen. Hyperdrive krijg ik slaapproblemen van, zelfs als ik ze 's ochtends inneem. Eens zien of deze pillen beter aanslaan.

waar koop je die?

merk jij trouwens veel van hyperdrive?

Hij heeft slaapproblemen dus lijkt me wel:)

hoezo? als hij hem smorgens inneemt en savonds niet kan slapen heeft dat niet veel met de energie rush te maken lijkt me. tenzij hyperdrive zo sterk is dat je 20uur lang vol energie zit :D

hoezo? als hij hem smorgens inneemt en savonds niet kan slapen heeft dat niet veel met de energie rush te maken lijkt me. tenzij hyperdrive zo sterk is dat je 20uur lang vol energie zit :D

neeman, zelfs als ik 2 caps hyperdrive neem merk ik nauwelijks iets...

haha lees de review maar es:) veel mensen flippen heel de dag

MacB niet maar das een echte beest.
Ik zelf merk niet veel van lipo6, maar ff potje afmaken en dan HydroXYcut proberen. daarna hyperdrive:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga een potje Yellow Subs Extreme proberen. Hyperdrive krijg ik slaapproblemen van, zelfs als ik ze 's ochtends inneem. Eens zien of deze pillen beter aanslaan.

Ik dacht dat die uit de handel waren.. :dunno:

dan zal deze wel geen shit hebben?

Laatst bewerkt:
Ik merk van die stack 5 dat ik wel iets meer energie heb vooral met trainen maarja kan ook psycholoisch zijn maarja lijkt me sterk als ik net zo train als normaal en dat ik zowat lamme armen heb (biceps en triceps) en dat nu stukken minder heb terwijl ik zelfs zwaarder ben gegaan...maarja resultaten zullen het hopelijk bewijzen.:P

Was trouwens de vraag niet : Beste fatburner (LEGAAL) ???? haha ik heb al heel veel illegale voorbij zien komen :P

Zoo morgen 1 week lipo gebruikt.
Vanaf maandag ff 1 week HydroXYCUT
en dan om en om

Niks bijzonders
er staat een logje in log forum

Zo vanmorgen gestart met Hydroxycut(2 pillen) Ben benieuwd wat het gaat worden

Pff lucky bastard.:)
Ik voel echt geen extra energie

Zit nu ook al een dikke week op lipo 6 & voel er géén kloot van !!

de energy is wel leuk maar om nu te zeggen dat ik me goed voel als ik lipo genomen heb.... NEE
ik krijg meer energy maar ook een beetje een grieperig gevoel. beetje misselijk en draaierig af en toe en veel gekloot met temperatuur ( koud hebben maar toch enorm zweten of ineens heel warm hebben )

liever geen extra gevoel en toch wat meer vet verbranden dan ****ed up feeling en vetverbranden

Damn man, waarom reageer ik niet zo:( Ben er wel benieuwd naar
HydroXYcut ook nog niks tot nu toe

Heb de Yellow Subs Extreme binnen en gelijk even een training afgewerkt op 1 pil. De training ging als een speer en na de training ben ik nog steeds behoorlijk scherp. Training was redelijk zwaar maar echt vermoeid voel ik me nog niet. Eens even aankijken of ik geen klap na krijg als het spul is uitgewerkt.

Had een potje besteld bij Azarius, een smartshop. Mooie was dat je voor de prijs waar je normaal gesproken 100 pillen voor krijgt nu 120 pillen koopt.

-- Nu een uur of 2 verder na de inname, nog steeds een scherp gevoel maar een wat draaierig gevoel in mijn buik. Is erg licht en kan ook door de training komen maar het komt me wel bekend voor van andere energizers/fatburners met caffeine er in. Kan dus zijn dat de pillen voor degenen met een caffeine overgevoeligheid wat zwaar aan komen. Het is niet echt een vervelend gevoel maar misschien wel een bijwerking van de Yellow Subs Extreme. Zal morgen eens testen of hetzelfde effect terug komt als ik nog niet heb getraind. De wazige kick die ik kreeg van Alri Hyperdrive heb ik nog niet gemerkt, dat kwam de eerste keer aan alsof ik op een soort van lichte XTC liep.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven