redhead
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ja dat begijp ik maar het verdwijnen van een complete eetlust is ook niet gewenst en een beetje eetlust is toch wel gewenst.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien raden ze het daarom aan om het niet langer als een maand te gebruiken![]()
Ik denk dat je best gewoon wat kopjes koffie/groene thee kan drinken ipv fatburners te slikken. Er gaat natuurlijk wel gewenning optreden dan.

Sinds vanmorgen met LIPO-6 begonnen. Ben nu lekker energiek met een lekkere roes. Dus niet dat onrustige nare gevoel wat ik van efedrine krijg. Ik heb trouwens Yohimbe HCL besteld met 10mg per capsule![]()
Oppassen met Yohimbe HCL, het werkt maar als je te hoog dosseerd ga je je ook onrustig en ziek voelen..
) naar 20mg per dag.Ik heb goede ervaringen met:
scorch, AMP en nu gebruik ik hot rox.
minder goede ervaring met:
lipo 6 en hydroxicut hardcore
Ik denk dat ,ook bij vetverbranders, het van persoon tot persoon afhangt wat al dan niet goed werkt op uw lichaam. En natuurlijk wat je'r van verwacht.
Goeie Fatburners zijn:
- Hydroxycut Hardcore
- ALRI Venom Hyperdrive 3.0
- AX Stimulant X (er komt een 2.0 versie)
- Gaspari Cytolean (nieuw)
- MAN Scorch
- Syntrax Fyre
- Nutrex Lipo6
- PAL Leviathan
Niet-stimulerende:
- Red Acid 2
- Omega-3 (efa's)
- Sesamin (sesathin)
- 7-keto
- Syntrax Spyce
- Hoodia
...
Verder voeding en training.
Grtz
Ik krijg volgende week de original stackers. Zijn nog goedkoper dan al die andere bende.