XXL Nutrition

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

vandaag toch maar hyperdrive besteld:rocker:
ben benieuwd!!

Zit nu al tijdje op 16% (kom vanaf 21%) en wil iets om door de grens te gaan, zat zelf zo goedkoop mogelijk en zoveel mogelijk tabs te zoeken om mee te beginnen (arme student!)

Iemand tips? dacht zelf aan Lipotrex Booster

Graag advies :)

oja, ben 20 jaar oud

Laatst bewerkt:
je hoort vaak dat je lichaam aan vetverbrandende supplementen went (bijv. ephedra) en dat het dan niet/nauwelijks meer werkt...
wat nou als je 2 fatburners door elkaar gebruikt, om je lichaam niet aan ene bepaalde stof te laten wennen? zou dit werken, of zou je lichaam weinig verschil merken omdat toch alle fatburners op elkaar lijken?

Misschien raden ze het daarom aan om het niet langer als een maand te gebruiken ;)

Ik denk dat je best gewoon wat kopjes koffie/groene thee kan drinken ipv fatburners te slikken. Er gaat natuurlijk wel gewenning optreden dan.

Sinds vanmorgen met LIPO-6 begonnen. Ben nu lekker energiek met een lekkere roes. Dus niet dat onrustige nare gevoel wat ik van efedrine krijg. Ik heb trouwens Yohimbe HCL besteld met 10mg per capsule :D

Goeie Fatburners zijn:

- Hydroxycut Hardcore

- ALRI Venom Hyperdrive 3.0

- AX Stimulant X (er komt een 2.0 versie)

- Gaspari Cytolean (nieuw)

- MAN Scorch

- Syntrax Fyre

- Nutrex Lipo6

- PAL Leviathan

Niet-stimulerende:

- Red Acid 2

- Omega-3 (efa's)

- Sesamin (sesathin)

- 7-keto

- Syntrax Spyce

- Hoodia
...

Verder voeding en training.

Grtz

Sinds vanmorgen met LIPO-6 begonnen. Ben nu lekker energiek met een lekkere roes. Dus niet dat onrustige nare gevoel wat ik van efedrine krijg. Ik heb trouwens Yohimbe HCL besteld met 10mg per capsule :D

Oppassen met Yohimbe HCL, het werkt maar als je te hoog dosseerd ga je je ook onrustig en ziek voelen..

Oppassen met Yohimbe HCL, het werkt maar als je te hoog dosseerd ga je je ook onrustig en ziek voelen..

I know. Heb me ingelezen. In die LIPO 6 zit ook per cap 3mg Yohimbe HCL. Dus in totaal krijg ik 12mg per dag naar binnen. Als ik klaar ben met LIPO 6 ga ik de Yohimbe opvoeren (als het pakketje niet onderschept word :D ) naar 20mg per dag.

Ik heb goede ervaringen met:
scorch, AMP en nu gebruik ik hot rox.
minder goede ervaring met:
lipo 6 en hydroxicut hardcore
Ik denk dat ,ook bij vetverbranders, het van persoon tot persoon afhangt wat al dan niet goed werkt op uw lichaam. En natuurlijk wat je'r van verwacht.

Ik heb goede ervaringen met:
scorch, AMP en nu gebruik ik hot rox.
minder goede ervaring met:
lipo 6 en hydroxicut hardcore
Ik denk dat ,ook bij vetverbranders, het van persoon tot persoon afhangt wat al dan niet goed werkt op uw lichaam. En natuurlijk wat je'r van verwacht.

waarom minder goede ervaringen met lipo 6?

en waarom minder goede ervaringen met hydroxycut?

minder goede ervaring is mss slecht uitgedrukt ... ik bedoel het werkte minder goed bij mij.
Nu heb ik constant warm, en voel ik warm aan.
Gisteren tijdens de squash heb ik lopen zweten alsof ik in een lange tijd niet meer gespeeld heb (ik speel minstens 1x per week). Dus concludeer ik daaruit dat deze vetverbrander, voor mijn lichaam, beter werkt dan de andere. En zo voelt het ook aan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg volgende week de original stackers. Zijn nog goedkoper dan al die andere bende.

Goeie Fatburners zijn:

- Hydroxycut Hardcore

- ALRI Venom Hyperdrive 3.0

- AX Stimulant X (er komt een 2.0 versie)

- Gaspari Cytolean (nieuw)

- MAN Scorch

- Syntrax Fyre

- Nutrex Lipo6

- PAL Leviathan

Niet-stimulerende:

- Red Acid 2

- Omega-3 (efa's)

- Sesamin (sesathin)

- 7-keto

- Syntrax Spyce

- Hoodia
...

Verder voeding en training.

Grtz

En wat denk je van Redline van VPX? Ik heb hier veel goede reviews over gelezen dus dit zou blijkbaar een goed resultaat moeten geven. Of heb je hier geen ervaring mee?

Ik krijg volgende week de original stackers. Zijn nog goedkoper dan al die andere bende.

De originele met ephedrine dan? Ik heb ook een tijd de natuurlijke vorm "ephedra" gebruikt, maar buiten een verhoging van men lichaamstemperatuur, meer energie en de serieuse onderdrukking van de eetlust, heb ik geen of bijna geen verandering in men vet% ondervonden. Is dit met de originele stackers met de chemische variant dan anders?

Jullie zijn allemaal op zoek naar een goede fatburner?
Hyperdrive is dus wel degelijk goed. Ik ben er zelf van 21% naar 13% in 2.5 maand.
Elke 4 weken een week gestopt met hyperdrive.
Voor goede prijzen moet je hier zijn www.nutricity.com
Je kan er ook betalen met paypal

Terug
Naar boven