Fitness Seller

Beste Fatburner op dit moment(legaal)

Jullie zijn allemaal op zoek naar een goede fatburner?
Hyperdrive is dus wel degelijk goed. Ik ben er zelf van 21% naar 13% in 2.5 maand.
Elke 4 weken een week gestopt met hyperdrive.
Voor goede prijzen moet je hier zijn www.nutricity.com
Je kan er ook betalen met paypal
Moet er bij hyperdrive ook nog cardio gedaan worden? Misschien dom maar kan het nergens met zekerheid vinden.

Cardio moet je zowiezo doen om snel vet te verliezen. Het is trouwens goed voor je hart, longen ed

kan je die venom hyperdrive ook nemen met een low carb eet schema of is dit niet aan te raden.

alvast bedankt;)

Kun je doen mits je voldoende water drinkt. Ik heb die Venom nu terug en ik moet zeggen ik reageer er niet zo goed meer op..

I know. Heb me ingelezen. In die LIPO 6 zit ook per cap 3mg Yohimbe HCL. Dus in totaal krijg ik 12mg per dag naar binnen. Als ik klaar ben met LIPO 6 ga ik de Yohimbe opvoeren (als het pakketje niet onderschept word :D ) naar 20mg per dag.

Even update. Neem nu per dag 3 caps lipo 6 en 2 tabs Yohimbine HCL. In totaal 29mg yohimbine HCL. Totaal geen last van onrustig gevoel, mits ik niet meer dan 3 caps Lipo 6 neem. Die yohimbine is toch lekker spul. Ik heb echt de hele dag een stijve en ik word droger (voornamelijk rondom mijn middel)zonder wijziging van dieet en training (ik cardio zelfs minder).

Die yohimbine HCL tabs zijn tot mijn grote verbazing van IP (international pharmaceus) :D Nogmaals totaal geen onrustig gevoel wat ik er wel van verwacht had.

lipo6
venom hyperdrive van alri

iemand de nieuwe versie lipo 6x al eens getest ?

Vraag aan de venom hyperdrive gebruikers:

Wie van jullie had de potjes zonder hoodie? op het potje staat dan global approved??

ik merk namelijk niks van alles dat jullie noemen als bijwerkingen/ervaringen etc...

Wie van jullie had de potjes zonder hoodie? op het potje staat dan global approved??

ik merk namelijk niks van alles dat jullie noemen als bijwerkingen/ervaringen etc...

Ik heb een potje met Hoodia en ik kan de tekst 'Global approved' nergens vinden op t potje...

Ik heb ook een potje gekocht van Nutrishop, daar staat ook Global Approved op ZONDER Hoodia!

wat is nou het beste als je nog wat kilo's kwijt moet om het vetverlies te bevorderen?
ik lees overal dat hydroxy cut van muscletech zo goed is heeft iemand het geprobeerd???

ja ik heb ze ook gebruikt voor dat ik op poduim ging staan en ik ben er zeer tevreden over geweest zene.met uiteraard de nodige oefeningen in combi met de hydroxy gaat lekker!

ik heb net potje Leviathan besteld , moet er over weekje zijn...dus ik laat wel weten hoe het was

ben net 2 dagen bezig, zal m'n ervaringen wle posten...

die gaat goed... hoodia is om de eetlust te onderdrukken..

Ik heb goede ervaring met Muscletech Hydroxycut Hardcore ( SportFood.nl voor sportvoeding ), dit heb ik vorig jaar tijdens mijn wedstrijd voorbereiding gebruikt en ga ik dit jaar ook weer gebruiken :thumbup:

Terug
Naar boven