XXL Nutrition

Beste keuze om te drinken

Larssonn

Ripped Bodybuilder
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Met oud&nieuw is er een feest met onbeperkt drank, alles kan je nemen behalve shotjes. Ik zat te denken waar ik eens aan zal gaan zitten, wilde een beetje letten op de snelle kh's zoals suikers/maltose die uit de mixdrankjes/bier komen, want ik heb zo m'n redenen om snelle kh's zoveel mogelijk te vermijden. Voor welk drankje kan je het best kiezen dan?

Pure sterke drank als wodka/whisky is niet m'n lievelingsdrankje om te drinken bij het uitgaan, dus dit liever niet, ook al weet ik dat dit eigenlijk de beste keuze is.

Er is geen beste keuze denk ik, het is allemaal troep.

• Topic Starter Topic Starter
Goh, maar dat even terzijde gelaten

gewoon genieten man. tis tenslotte maar 1x per jaar oud&nieuw en dat moet je gewoon goed vieren :) en anders gewoon baco met cola light

Hmm ik neem zelf nog wel eens bacardi-cola light. Vodka-jus lijkt me ook niet zo'n slechte combi, verhoudingsgewijs. Op zich ben ik een whiskey drinker maar ze hebben nooit goeie whiskey's in kroegen dus vandaar dat ik meestal wat anders neem.

Red wodka met red bull light. Sterke drank zoals whisky lijkt me nou ook niet alles met die hoeveelheid alcohol. Trouwens bier bevat plantaardig oestrogeen, is goede keuze om te laten staan:-)

als je echt moeilijk wil doen rum + cola zero, zal wss toch witte bacardi zijn als het onbeperkt zuipen is dus doe je niks verkeerd met mixen met cola

ik drink zelf ook altijd bij voorkeur havana of pampero 7 años, puur.. of af en toe een bacardi 151(75.5%) erbij :p

Wat zit iedereen zo moeilijk te doen. Een nachtje uzelf volledig laten gaan gaat echt niet opwegen tegen een heel jaar goed eten en trainen :p.

Zorg gewoon dat je elk glaasje drank compenseert met een glas water, suikers zijn imo niet het grootste probleem maar meer de alcohol zelf wat katabool werkt. Er is dus niet echt een bete keus.

Je moet , als je wil drinken gewoon zuipen. Of je rookt een joint toch

Als je bijna nooit drinkt kun je je nu eens een avond laten gaan. Je hebt een jaar goed gegeten en getraind dus een avondje drinken boeit geen zak

Het gaat me niet om het 'katabole' van de alcohol, maar om de suikers/kh's in dranken. En deze wil ik het liefst vermijden (niet vanwege het aanzetten van vet of iets dergelijks, een andere reden).

Dat doet er toch niet toe?

Terug
Naar boven