XXL Nutrition

Beste keuze om te drinken

Puisten jonge

Adviseer hem nou maar gewoon

• Topic Starter Topic Starter
mensen die stressen om alcohol drinken voor 1 avond, drink dat gewoon niet period!
waarom heel het jaar niet drinken en nu wel lulzzz

ik zelf val altijd af als ik drink!

De zorgen die de meesten maken over het drinken e.d. werken volgens mij velen malen meer katabool dan zo af en toe wat drinken :),
gewoon lekker los gaan en je nergens zorgen om maken ;)

Had dit soort reacties al verwacht. Maak me echt niet zorgen om de alcohol hoor, elk weekend zit ik aan het bier, maak me echt geen zorgen om het katabole. Het ging me er nu gewoon om, aangezien elk drankje toch gratis is, wat ik eens zal gaan drinken ipv bier, snapte?

Had dit soort reacties al verwacht. Maak me echt niet zorgen om de alcohol hoor, elk weekend zit ik aan het bier, maak me echt geen zorgen om het katabole. Het ging me er nu gewoon om, aangezien elk drankje toch gratis is, wat ik eens zal gaan drinken ipv bier, snapte?

Als je last krijgt van puisten zou ik me juist wel zorgen maken om al dat bier wat je elk weekend ligt te drinken ipv dat ene mixdrankje wat je nu op nieuwjaar wilt drinken:roflol:

Als je last krijgt van puisten zou ik me juist wel zorgen maken om al dat bier wat je elk weekend ligt te drinken ipv dat ene mixdrankje wat je nu op nieuwjaar wilt drinken:roflol:

Drink niet bijzonder veel, meestal 4/5 en dan hou ik op. Maar o&n is toch wat anders, wil gewoon ff weer een keertje goed naar de haaien, gewoon omdat het kan, en toch een beetje profiteren van de gratis consumpties :o

Heb overigens geen puisten, maar ik merk dat ALS ik een avond flink veel zuip ik in de dagen daarop meestal ergens een pukkel krijg, en ik heb gewoon een schijthekel aan pukkels, ben er eindelijk helemaal vanaf.

sterke drank droogt mijn acné meestal volledig uit, true story!

Haha Keun het drankorgel heeft gesproken :roflol:

:trollface:

Heb je dan suikerziekte ofzo, dan moet je toch ook met mate suikers innemen

Leangains:
* Good choices of alcohol include dry wines which are very low carb, clocking in at about 0.5-1 g per glass (4 fl oz/115ml). Sweet wines are much higher at 4-6 g per glass. Cognac, gin, rum, scotch, tequila, vodka and whiskey are all basically zero carbs. Dry wines and spirits is what you should be drinking, ideally. Take them straight or mixed with diet soda. (No need to be super-neurotic about this stuff. Drinks should be enjoyed after all. Just be aware that there are better and worse choices out there).
http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html

Maar ik zou gewoon je ding doen, wereld zal niet vergaan- jij evenmin. Have fun.

Terug
Naar boven