XXL Nutrition

Beste middel voor plaatstelijke spiergroei

Bezoekers in dit topic

Botjebouwer

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2006
Berichten
1.262
Waardering
0
Jongen van me sportschool kwam naar me toe om te vragen wat hij het beste plaatselijk kon injecteren in zijn achterlopende spiergroepen? Dus ik zeg: Zie ik eruit of ik kuur ofzo en daar verstand van heb ofzo!!!! :roflol: Nee geintje dat zij ik niet :cool:
Ik zei: Je BeDoEld AnAbOlUuH??? :eek:

Nee geintje dat zei ik ook niet :o Ik wist voor het eerst niet echt zinnig antwoord te bedenken behalve dan euuu synthol hahaha :cool:

Maargoed ik was er wel benieuwd naar, weet wel dat je igf na je training in de getrainde spier injecteerd, maar geeft dit echt een meerwaarde in de pasgetrainde spier zelf etc?

Welke riodjunk geeft me ff een nuttig antwoord? :D
 
niets werkt op dat gebied imo, alleen synthol.

heb alles al geprobeerd behalve synthol.
 
Esiclene bro..gebruiken ze bij impotentie..is van pfizer..anders pgf2..of een fake uit het oostblok van een willekeurig merk..zwelt je triceps ook lekker van op als je hem daar zet hahaha.
 
Waarom denken mensen gelijk aan plaatselijk injecteren als een spiergroep achterloopt?

IMO kun je beter je trainingsschema nog eens kritisch bekijken. Ik durf te wedden dat daar nog genoeg potentieel ligt wat bovendien veel beter zal werken dan welke plaatselijk geinjecteerde substantie dan ook.
 
PGF-2 schijnt voor plaatselijke spiergroei te kunnen zorgen.
 
Esiclene bro..gebruiken ze bij impotentie..is van pfizer..anders pgf2..of een fake uit het oostblok van een willekeurig merk..zwelt je triceps ook lekker van op als je hem daar zet hahaha.

Pfff esiclene! Ik durf te wedden dat je het nog nooit geprobeerd hebt, anders had je het namelijk wel afgeraden :D Das echt bende joh, en zorgt volgens mij alleen voor irritatie in de spiergroep waardoor deze opzwelt. Na een paar dagen schijnt dit volgens mij weg te trekken en is alles weer back to normal...

Pgf2 was ik indd ff vergeten jah! Dat kan je toch ook op je spieren smeren als je het mengt met bepaalde olie ofzo....
 
gewoon ;

week 1t/m 12 test enth 1000mg pw
week 1t/m 4 Oxy 60mg ed
week 1t/m 11 deca 900mg pw
week 5t/m 12 proviron 50mg ed
week 8t/m 12 winny 50mg ed
week 13 40mg nolva pd
week 14t/m16 20mg nolva pd

GrOeIzUh!
 
gewoon ;

week 1t/m 12 test enth 1000mg pw
week 1t/m 4 Oxy 60mg ed
week 1t/m 11 deca 900mg pw
week 5t/m 12 proviron 50mg ed
week 8t/m 12 winny 50mg ed
week 13 40mg nolvadex pd
week 14t/m16 20mg nolvadex pd

GrOeIzUh!

En dan alleen de achterlopende spier trainen zeker :D
 
Yeps, en alles ook in de achterlopende spiergroep injecteren. Ik zou dan wel voor de korte esters kiezen, dus test prop en npp ipv test enantaat en deca. Dat betekent vaker en meer olie injecteren, dus een bollere spier :thumbup:
 
hahaha strax lezen er nog kerels mee die het egt gaan geloven ook nog!
 
Esiclene bro..gebruiken ze bij impotentie..

Misschien ben je in de war. Esiclene (stofnaam Formebolone) is een AS dat niet direct werkt tegen impotentie. Caverject (stofnaam Alprostadil) wel na een plaatselijke injectie in de penis. En na injectie van caverject in je biceps krijg je voor een paar uur een stijve biceps. Joepie!

Ik meen dat Esiclene een spier na een lokale injectie veel langer laat opzwellen. En omdat Esiclene een anabool is sluit ik niet uit dat het in tegenstelling tot Caverject bijdraagt aan spiergroei.

Op verschillende underground webwinkels zie ik trouwens dat Caverject als Esiclene wordt verkocht. Maar volgens mij gaat het om totaal verschillende medicijnen!?
 
Laatst bewerkt:
yoo je hebt gelijk..caverject heet het!..van pfizer dat moet wel kloppen..

van esiclene krijg je een soort kunstmatige ontsteking inderdaad..

thanks..
 
Heb dit ook wel eens gevraagd voor een maatje van me die met een ongeluk zijn kuit heeft verminkt.
Door die kuit kan hij niet echt veel en heeft maar 1 sterk been.
PGF-2 werd toen ook in dat geval aangeraden maar hij heeft het nooit geprobeerd dus ik kan je niks vertellen daarover...
 
Waarom denken mensen gelijk aan plaatselijk injecteren als een spiergroep achterloopt?

IMO kun je beter je trainingsschema nog eens kritisch bekijken. Ik durf te wedden dat daar nog genoeg potentieel ligt wat bovendien veel beter zal werken dan welke plaatselijk geinjecteerde substantie dan ook.

Hier ben ik het helemaal mee eens, je moet je aandacht gewoon even ergens anders leggen en dit voor een tijdje doen, als je de spier hard genoeg aanpakt gaat die vanzelf wel groeien. Als het dan echt niet lukt kan je altijd nog hulpmiddelen gebruiken. MGF en PGF zou lokale groei veroorzaken, van MGF ben ik niet echt zeker het is niet zo sterk namelijk.
 
igf en hgh werken lokaal op skeletweefsel....
weet niet meer precies hoe het ook alweer zit maar bepaalde gebieden van een bot groeien tijdens de ontwikkeling..alleen de uiterste delen geloof ik..maja idergeval wordt er vaak hgh en igf lokaal geinjecteerd wat resulteerd in plaatselijke groei van dat skeletweefsel in dat gebied..

IGF1 niet de lr3 versie geeft ook plaatselijke groei, ik ga er dan ook vanuit dat de lr3 versie dit ook in mindere mate doet...

qua resultaat heb ik niet meer of minder gemerkt van plaatselijke groei door igf ivt pgf...allebei niet echt zichtbaar dat het plaatselijk werkt..maar misschien net een subtiel verschil..
 
pgf en plaatselijke groei...ik moet t nog zien...als het waar zou zijn....waarom heeft aap klaas dan baby-kuitjes :P
 
pgf en plaatselijke groei...ik moet t nog zien...als het waar zou zijn....waarom heeft aap klaas dan baby-kuitjes :P
j
aap daar heb ik al synthol voor bestelt....maar missch Esiclene proberen..leverone had die shizzle in zn triceps..lijkt me wel grappig..
 
Back
Naar boven