Fitness Seller

Beste oefeningen voor rugwijdte? (lats)

• Topic Starter Topic Starter
die yate row en pendlay row...hoe moet je die barbell vastpakken? gewoon met je palmen naar je toe?

chins is way to go. ik moet ze weer doen. valt me verdomd tegen maar is imo de beste oef. voor wijdte en dikte.

die yate row en pendlay row...hoe moet je die barbell vastpakken? gewoon met je palmen naar je toe?

ja goed dat je het zegt

daar heb ik in mijn lijstje nog geen rekening mee gehouden met reverse grip en gewone grip.

ik heb eigenlijk alleen nog maar gewone greep gedaan [knokkels wijzen van je af]

ik weet niet wat effectiever is voor breedte.
maar vind normale greep gewoon natuurlijker

Ik heb altijd het gevoel dat supinated meer lats is, en pronated meer 'bovenkant rug'.

Ik heb altijd het gevoel dat supinated meer lats is, en pronated meer 'bovenkant rug'.

Met supinated gaan je ellebogen beter naar achter (strakker langs je lichaam).
Als je pronated pakt, gaan je ellebogen automatisch wat meer naar buiten toe (van je lichaam af). Dat verklaart waarom je met pronated meer je bovenkant voelt. Misschien wat meer concentreren op waar je je ellebogen naartoe laat gaan als je pronated pakt.

Dat dikte\wijdte verhaal is bullshit imo.

hier nog ene meneer dave tate

die veel heeft gedeadlift

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier nog even ene dave gulledge [ook powerlifter]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan zeggen dat je van chinnen net zon dikke rug krijgt

tuurlijk jongen :D

Dus van deadliften kan je veel logpressen???

ik dee nooit chins en pulldowns. alleen maar bor dumbbell row en pullovers. dus denk dat een combo van rows en dl's voor de meeste wijte zorgen. maar sins dit jaar doe ik er frontpulldowns bij voor de verandering

hier nog even ene dave gulledge [ook powerlifter]

en dan zeggen dat je van chinnen net zon dikke rug krijgt

tuurlijk jongen :D

Kerel het is toch logisch dat je je erectors niet gebruikt met chins?

Dus als ik het goed begrijp, als je dikke erector spinae hebt heb je een dikke rug?

• Topic Starter Topic Starter
niet rellen hier he jongens :p

btw wat zijn yate rows?

yate row yate row ... bedoel je niet gewoon Yates Row :)

Terug
Naar boven