AndroidHealthClinic

Beste oefeningen voor rugwijdte? (lats)

mijn mening. met alle RUK oefeningen voor je rug pak jij je hele rug aan

mss is het beter dat iedereen eens zijn mening gaat onderbouwen want zo kunnen we nog bezig zijn tot morgenochtend :eyes:

nou ja die dan kun je dat uitleggen die oefeing?

Ik vind Yates row wel leuker dan Pendlay :)

Pendlay.. af en toe doe ik hem een klein beetje cheat-style.. dus onderrug niet helemaal stil houden

wat doe ik niet goed. Denk niet dat jij een grotere rug heb dan ik.
btw ik pak 200 kilo met deadlift. niet zo indrukwekkend maar dat boeit me niet. ik ben ook geen powerlifter.

hoeveel pak jij?

het gaat er hier niet om wie een grotere rug heeft of meer kan deadliften. het ging over het feit dat jij iets fout doet als je van chinnen dikkere rug krijgt [en dan doel ik niet op dikke lats ofzow...maar moet je maar ff kijken naar post hierboven van mij)

ik deadlift oveigens 160 [doe et nog maar half jaar]

ik hou niet van supercheat oefeningen als variant op goede oefeningen :)

• Topic Starter Topic Starter
yates row lijkt mij fijner dan Pendlay row

het gaat er hier niet om wie een grotere rug heeft of meer kan deadliften. het ging over het feit dat jij iets fout doet als je van chinnen dikkere rug krijgt [en dan doel ik niet op dikke lats ofzow...maar moet je maar ff kijken naar post hierboven van mij)

ik deadlift oveigens 160 [doe et nog maar half jaar]

volgens mij ging de vraag of de wijdte van de lats en dan zijn chins superieur aan deads.

wat doe ik niet goed. Denk niet dat jij een grotere rug heb dan ik.
btw ik pak 200 kilo met deadlift. niet zo indrukwekkend maar dat boeit me niet. ik ben ook geen powerlifter.

hoeveel pak jij?

Ik chin bijna nooit, maar ik denk wel dat mijn rug groter is dan die van jou;)
Dit gaat toch nergens over, iedereen kan wel bijdehand doen en zeggen dat ie het beter weet.
Chins zijn prima, maar ik hou me meer bezig met bb rows.

Terug
Naar boven