Fitness Seller

bestellingen onderschept?

damn, niet fijn om te horen. Is nu maar afwachten, aangezien ik al behoorlijk wat heb besteld.

Dus voor de gene die bij mij 1 zak hebben besteld weten nu iig dat er nog altijd kans is op naheffing. Hier hoor je dan meer van als de naheffing daadwerkelijk bij mij aankomt.

Ooh Jaycee, wat had je eigenlijk besteld, mss dat dat ook scheelt

@Marcos: een lading Prohormonen. Ik wist op dat moment nog niet in welke mate eea verboden was. Wat ik nu heb is een schikking om strafvervolging te voorkomen, vergelijk maar met te hard rijden boete.

Als je spul zoals whey besteld krijg je (soms) alleen maar een naheffing. En dat is een veel lager bedrag. Afhankelijk van de hoeveelheid wat je bestelt natuurlijk

jaycee zei:
:mad: :mad: Een update mbt mijn post van 25 april. Er lag een envelop van het CJIB op me te wachten. Transactievoorstel van 350 Euro of anders voorkomen bij de rechter vanwege import ongeregistreerde geneesmiddelen. Let wel, de inbeslagname was op 18 maart. Ik wil niemand bang maken, maar het kan dus wel ff duren nadat iets in beslag is genomen voordat je wat hoort. K*tzooi. :mad:

Hoeveel had je besteld?

@Juriaan
Omgerekend voor 250 Euro (1AD, 4AD en 6-OXO). Waar ik het meest mee zit, is dat als ik betaal, dit min of meer inhoudt dat ik schuld beken. en als ik nog een keer van zoiets verdacht wordt dit recidive is en eea de volgende keer gelijk naar de rechter kan gaan. Als iemand op het forum ook zoiets heeft meegemaakt en advies heeft, graag.

daarom....koop in NEDERLAND!!! Wel ietsjes duurder, maar wel zekerheid en geen risico's.

jaycee zei:
@Juriaan
Omgerekend voor 250 Euro (1AD, 4AD en 6-OXO). Waar ik het meest mee zit, is dat als ik betaal, dit min of meer inhoudt dat ik schuld beken. en als ik nog een keer van zoiets verdacht wordt dit recidive is en eea de volgende keer gelijk naar de rechter kan gaan. Als iemand op het forum ook zoiets heeft meegemaakt en advies heeft, graag.

Tjah zou gewoon betalen en anders voor de rechter komen je zal hoogstens een taakstraf krijgen denk ik

Nou, hopen dat mijn bestelling (1-AD en 6-Oxo) wel keurig vrijdag op de deurmat ligt...

Ik ga iig geen S1+ of andere illegale producten bestellen in het buitenland.. mij te riskant om een hoge boete te ontvangen!

Naja.. je kan ook goed groeien op whey van fitnessnet (whey uit amerika) en gewoon eten :)

Zo net me bestelling binnengehad.
2x5lbs whey
2kg creatine
Fattrack Gold
en 2 flesjes S1+ :D
Had gevraagd of Mike ze in de potten whey wilde stoppen.
Had hij niet gedaan :mad:
Maar hij had ze wel in een Bulknutrition T-shirt gerold :D wat weer onder de gratis shakebeker lag :thumb:
Nou denk ik dat de douane er toch wel achter was gekomen al hadden ze het opengemaakt.
Zat hem aardig te knijpen,vooral als je leest dat je pakje bij de douane ligt :help:
Maar alles toch netjes binnen gekregen.
Nu nog Nolva zien te vinden.

Bij mij zet hij op de beschrijvings documenten gewoon andere dingen meestal, zoals samples value $1 etc. Er is nog maar 1 pakje bij ons opengemaakt van de ong. 12 bestellingen. Ze zijn trouwens allemaal binnen 1 week toegekomen.

2 thumbs up for Mike, 1fast400 !!!

superspider zei:
Bij mij zet hij op de beschrijvings documenten gewoon andere dingen meestal, zoals samples value $1 etc. Er is nog maar 1 pakje bij ons opengemaakt van de ong. 12 bestellingen. Ze zijn trouwens allemaal binnen 1 week toegekomen.

sommige mensen hebben ook al het geluk :)

Ph's worden volgens mij gewoon als anabolica gezien hier vandaar de hoge boetes erop!

superspider zei:

Bij mij had ie alleen de whey en creatine opgeschreven.
Totaal $38 :D

pumpin' ja dat is dan ook het enigste waar ik geluk mee heb :D
justifire, bij mij staan er zelfs producten op zoals cosmethics...bv. garnier ofzo. haha is wel grappig maar de douane zou het eens moeten openmaken :D

superspider zei:
pumpin' ja dat is dan ook het enigste waar ik geluk mee heb :D
justifire, bij mij staan er zelfs producten op zoals cosmethics...bv. garnier ofzo. haha is wel grappig maar de douane zou het eens moeten openmaken :D
Hmmm aparte luchtjes, moet jij eens ruiken.
Misschien ff inwrijven in de nek, prikt wel he?
:D

hmz, of ze openen onze proteine :eek: , beginnen ze spontaan shakes te drinken mmm chocolademelk lekker... :D Moet er niet aan denken, dat ze maar rustig hun xxx-tijdschriften verder lezen met een donutje en een bakkie troost ;)

Zondag wat PH's besteld, vandaag keurig binnen.

Top hoor!

jaycee zei:
:mad: :mad: Een update mbt mijn post van 25 april. Er lag een envelop van het CJIB op me te wachten. Transactievoorstel van 350 Euro of anders voorkomen bij de rechter vanwege import ongeregistreerde geneesmiddelen. Let wel, de inbeslagname was op 18 maart. Ik wil niemand bang maken, maar het kan dus wel ff duren nadat iets in beslag is genomen voordat je wat hoort. K*tzooi. :mad:
Gewoon de ontvangersnaam voortaan veranderen terwijl je adres natuurlijk wel echt is. Vervolgens zeg je gewoon dat je niks heb besteld. De rechter heeft geen poot om op te staan.

sanniejj zei:
Gewoon de ontvangersnaam voortaan veranderen terwijl je adres natuurlijk wel echt is. Vervolgens zeg je gewoon dat je niks heb besteld. De rechter heeft geen poot om op te staan.

je kan idd het shipping adress veranderen, maar als je met creditcard besteld zal het toch een beetje vreemd zijn. wel goede gegevens op de creditcard maar andere naam op je huisadres.

Maargoed, je kan ook gewoon kiezen voor andere shippingadress en naar een maat laten sturen (met goedkeuring uiteraard). Je maat kan wel zeggen dat hij niks besteld heeft. De wouten moeten er alleen niet achterkomen dat jullie maten zijn :)

Terug
Naar boven