MuscleMeat

bestellingen onderschept?

Pumpin' zei:
je kan idd het shipping adress veranderen, maar als je met creditcard besteld zal het toch een beetje vreemd zijn. wel goede gegevens op de creditcard maar andere naam op je huisadres.

Maargoed, je kan ook gewoon kiezen voor andere shippingadress en naar een maat laten sturen (met goedkeuring uiteraard). Je maat kan wel zeggen dat hij niks besteld heeft. De wouten moeten er alleen niet achterkomen dat jullie maten zijn :)

Why not?

Een rare en heeeeeeeeeel toevallige samenloop van omstandigheden is geen bewijs voor veroordeling hoor. ;)

Pumpin' zei:
je kan idd het shipping adress veranderen, maar als je met creditcard besteld zal het toch een beetje vreemd zijn. wel goede gegevens op de creditcard maar andere naam op je huisadres.

Maargoed, je kan ook gewoon kiezen voor andere shippingadress en naar een maat laten sturen (met goedkeuring uiteraard). Je maat kan wel zeggen dat hij niks besteld heeft. De wouten moeten er alleen niet achterkomen dat jullie maten zijn :)
Gewoon via paypal regelen. Dan blijft de creditcard informatie lekker in handen van 1fast400 :)

al voor de 2de keer een bestelling van s1+ ontvangen :D

eerste keer had fedex een beschadigde doos geleverd (de s1+ juice liep er gewoon uit!!)
dus niet geaccepteerd
heb de dag zelf nog een vervangzending opgestuurd gekregen van 1fast100 en die is nu net een uurtje geleden bij mij thuis geleverd :)
dus 2 x door de douane zonder trouble woooeee :D

Bullet zei:
Meen je dat nou? Wat achterlijk dat de verkoop in Nederland dan wel weer verboden is. >_<

Maar goed, kun je het in Belgie dan ook gewoon in een winkel/drogist kopen?

alfavit, zit 30mg efedine in per pil,, kun je geloof ik in de apotheek in belgie halen (ja toch?)

ach zal de politie nou echt zo druk zijn met dit soort dingen. Bedoel lijkt me eerder dat ze echte de grote dealers aangaan toch ?

Ehm... mijn pakket ligt volgens de tracking nu net in Oude Meer. Ik weet niet of het er bij staat als het word gecontroleerd door de douane, of is het nu in veilige handen?
Ben een beetje geschrokken dat je ook een boete kon verwachten.
Er zit niks illegaals in ofzo, maar nu lees ik hier net een post van iemand die dacht dat zijn yohimbine HCl in beslag genomen had moeten worden door de douane na het openen van zijn pakket???
Doen ze dat normaal wel dan? Of is het gewoon een legaal middel? Ik was wel van plan om het een keer te bestellen, maar beter niet doen dus...

Houd toch je bek jur :P

Of zal ik ff dat webcam filmpje van jouw online zetten ? :D

sanniejj zei:
Gewoon de ontvangersnaam voortaan veranderen terwijl je adres natuurlijk wel echt is. Vervolgens zeg je gewoon dat je niks heb besteld. De rechter heeft geen poot om op te staan.

In principe zou je dus het volgende kunnen doen:

- Nep voor en achternaam invullen bij je account van 1fast400
- PayPal (via bank overschrijving) gebruiken om te betalen

Dan word het wel bezorgd op je adres, maar aan een persoon die niet bestaat. Dus kan je altijd zeggen dat je niks hebt besteld (en aangezien je niet via creditcard hebt betaald, kunnen ze dat ook niet checken).

Klopt..? Of is dit iets te mooi om waar te zijn? :D

mailtje van mike

We mark it as cosmetics when we ship it.

Mike

had gevraagd hoe het zat met prohormonen
love that guy hehe

maken ze nog open als ze zien dat het 1fast komt

ja maar maakt niet uit dan hé ..
als ze zie dat het cosmetische producten zijn, tenzij ze sample nemen en chemisch gaan analyseren ... maar overheidsinstanties zijn meestal lui bij ons (België) ;)

acidreign zei:
ja maar maakt niet uit dan hé ..
als ze zie dat het cosmetische producten zijn, tenzij ze sample nemen en chemisch gaan analyseren ... maar overheidsinstanties zijn meestal lui bij ons (België) ;)

slimmerd, ze kijken gewoon op de verpakking!! :slap:

dan zien ze Andro.... "hey, dat klinkt vaag, ff op de lijst kijken......ja illegaal....in beslagname"

ik bedoel dat hij het label er gewoon af scheurt en er een ander label over plakt ...

Pumpin' zei:
dat doet ie niet, kerel. hij zet alleen op de pakbon: cosmetics. Helaas

probeer het labeltje (stickertje) er maar eens af te scheuren dat gaat niet lukken
ook niet als jeje best doet :D

Nope doet hij inderdaad niet, ik had er expliciet naar gevraagd om de labels ervan te doen, maar was niet gebeurd. Labels moeten er vrij stevig ophangen, want de hoekjes waren bij de meeste flesjes afgescheurd maar dus niet volledig. Ze hebben dan toch alleszins geprobeerd :o

Bij mij stond er "skin lotion" op de factuur trouwens :D

Terug
Naar boven