XXL Nutrition

Betrouwbare online-shop /sites?

KEUN

shreddedt
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
1.465
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
www.4launch.nl en www.pixmania.nl
Weet iemand of deze sites een beetje een goeie naam hebben, gezien ik normaal nooit bij sites dingen online bestel als ik niet eerder van de naam heb gehoord.

Ben namenlijk van plan een Gaming Headset te gaan halen en hun zijn een dikke €30,- goedkoper dan bijvoorbeeld een bol.com.

• Topic Starter Topic Starter
Beide goedkoper dan nog steeds bol.com, maar de prijs op die 2 sites is vooral aantrekkenlijk bij wat ik wil aanschaffen. Een headset die op die site €177,- kost is op die 2 die ik aangaf €149,-

Beide zijn opzich geen onbekende shops, zelf geen ervaringen mee. Maar zou ze dan gewoon lekker daar bestellen :)

pixmania is sowieso te vertrouwen heb daar al eens wat besteld

• Like
Waarderingen: KEUN
Ik heb bij pixmania mijn gsm besteld. Na het bestellen heb ik er pas even wat info over gezocht (reviews van ervaringen en dergelijke). Nu moet ik zeggen dat er heel veel negatieve ervaringen bij waren. Vooral op het vlak van service en leveringstijd. Bij mij ging alles gelukkig goed :D

toevallig net een pakketje binnen van pixmania.
gister besteld om 11.30
express levering gekozen
daarnet ontvangen

Thanks voor de reacties iedereen, gezien het weekend is zal ik a.s. maandag de bestelling plaatsen of in het weekend nog. Heb nu toch vakantie, zolang het voor woensdag geleverd is ben ik tevreden.

Ik koop al jaren op www.4launch.nl
Nooit problemen gehad, goede service, goede prijzen, ....

Al vaak dingen besteld op 4launch. Ging altijd goed, alleen de voorraad klopt niet altijd, het duurt soms wel een week. Verder is het een goede shop in mijn ervaring

Mooi dat er ook reacties van 4launch zijn, salvo88 doen hun ook aan de
''vandaag besteld morgen in huis regeling''?

Nogal opvallend dat die 2 sites stukken goedkoper zijn in dat product dat ik wil met andere sites, ook in winkels als in de mediamarkt zijn die stukken duurder.

TV besteld via Pixmania
correcte, snelle levering en goedkoper dan elders

Ik heb ook al regelmatig bij 4launch besteld, altijd goede ervaringen gehad. Meestal het product de volgende dag in huis als het op voorraad was.

Heb geen ervaring met Pixmania.

Tweakers shopreviews is trouwens een erg handige site voor dit soort dingen (mits het een hardwareshop is natuurlijk ;))

4Launch is prima, pixmania heb ik geen ervaring mee.

Mooi dat er ook reacties van 4launch zijn, salvo88 doen hun ook aan de
''vandaag besteld morgen in huis regeling''?

Nogal opvallend dat die 2 sites stukken goedkoper zijn in dat product dat ik wil met andere sites, ook in winkels als in de mediamarkt zijn die stukken duurder.

Mediamarkt heeft veel personeel en een duur pand + mooie winkel.
Dat betaal jij ook.

Wachten maakt mij in feite niet zo heel erg veel uit. Als ik het maar binnen de 2 weken heb is het mij goed. En naar Vlaanderen duurt het zowiezo 2 dagen extra. Ik ben ooit mijn 26" scherm daar zelf gaan ophalen (2x45 min voor mij) omdat ik dat niet betrouwde met de post.

Tweakers of Kieskeurig.nl :)

Mijn monitor is van pixmania, 100€ profit kon het ni laten :D

Alternate super snelle levering en redelijk goed in prijs en betrouwbaar.

Nadeel van pixmania is dat als er wat scheelt aan je product je het helemaal naar frankrijk moet opsturen :D

Tweakers en dan pricewatch, altijd de goedkoopste en winkelbeoordelingen!

Terug
Naar boven