MuscleMeat

Nieuws Bewezen: "Koffie niet ongezond"

Alleen stinken die verstokte koffiedrinkers wel verschrikkelijk uit hun b**kes.

Onlangs gelezen dat het je tanden bruin maakt, of er tenminste een aandeel in heeft.

Het is een complot, dit onderzoek werd gesponsord door koffie producenten!

Voor mij geen koffie, alcohol drink ik trouwens ook zelden. Soms es een pintje of 2 op een terrasje zaterdagnamiddag. Heerlijk!

Hier in ZO brabant is het ook altijd een 'tas' koffie.
Dacht dat het typisch brabants was, maar het komt dus van onze zuiderburen :)

Volgens mij komt het van onze oosterburen: Ein Tasse Kaffee = een kopje koffie.
(al zal de vervoeging van 'ein' wel fout zijn, m'n Duits is niet wat het geweest is)

on-topic: mooi :D

(al zal de vervoeging van 'ein' wel fout zijn, m'n Duits is niet wat het geweest is)

Eine tasse kaffee inderdaad ;) maar dat maakt geen reet uit natuurlijk, ik ben gewoon een halve duits, vandaar :)

• Topic Starter Topic Starter

In bepaalde streken van België zegt men het zelfs zo: een zjat kaffe, zijn invloeden van Duitsland die zowel België als Nederland treffen ;)

In bepaalde streken van België zegt men het zelfs zo: een zjat kaffe, zijn invloeden van Duitsland die zowel België als Nederland treffen ;)

Jep, in ons Tongerese dialect bijvoorbeeld, we hebben erg veel woorden uit het duits, zoveel zelf dat mensen die in duitsland dialect praten ons een beetje verstaan

Pure propaganda..

Ben gek op koffie. Wordt er lekker levendig, actief en enthausiast van.

Nadeel is alleen dat ik feller wordt indien er discussie ontstaat. En dan ben ik van mening dat de stress daarvan wel schadelijk is voor je hart. Maar kan me prima beheersen.

Valt me wel op dat in de politiek ook vaak hartklachten voorkomen terwijl de Tweede Kamer vol zit met koffie lurkers.

Alleen stinken die verstokte koffiedrinkers wel verschrikkelijk uit hun b**kes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik drink wel veel koffie, ongeveer 6 bakken per dag, als ik thuis kom drink ik voor het trainen nog een bak koffie voor de nodige energie, en dan stop ik.

• Topic Starter Topic Starter
koffie bevat anti oxidanten dus is gezond :D

Ik drink gemiddeld een kop per week. niet echt veel dus ;P

Terug
Naar boven