- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier in ZO brabant is het ook altijd een 'tas' koffie.
Dacht dat het typisch brabants was, maar het komt dus van onze zuiderburen![]()

Het is een complot, dit onderzoek werd gesponsord door koffie producenten!

Hier in ZO brabant is het ook altijd een 'tas' koffie.
Dacht dat het typisch brabants was, maar het komt dus van onze zuiderburen![]()

Volgens mij komt het van onze oosterburen: Ein Tasse Kaffee = een kopje koffie.
(al zal de vervoeging van 'ein' wel fout zijn, m'n Duits is niet wat het geweest is)
on-topic: mooi![]()
maar dat maakt geen reet uit natuurlijk, ik ben gewoon een halve duits, vandaar 
In bepaalde streken van België zegt men het zelfs zo: een zjat kaffe, zijn invloeden van Duitsland die zowel België als Nederland treffenVolgens mij komt het van onze oosterburen: Ein Tasse Kaffee = een kopje koffie.
(al zal de vervoeging van 'ein' wel fout zijn, m'n Duits is niet wat het geweest is)
on-topic: mooi![]()

In bepaalde streken van België zegt men het zelfs zo: een zjat kaffe, zijn invloeden van Duitsland die zowel België als Nederland treffen![]()
In bepaalde streken van België zegt men het zelfs zo: een zjat kaffe, zijn invloeden van Duitsland die zowel België als Nederland treffen![]()

Alleen stinken die verstokte koffiedrinkers wel verschrikkelijk uit hun b**kes.
Ja maar in de politiek is er veel stress (slecht voor hart), komt niet door koffie denk ik.Valt me wel op dat in de politiek ook vaak hartklachten voorkomen terwijl de Tweede Kamer vol zit met koffie lurkers.
Ik drink gemiddeld een kop per week. niet echt veel dus ;P