blackdragon
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kerel hoe gaat het met de voderingen? kan je al weer een beetje normaal lopen?
je vet% en je gewicht?

Volgende week, als ik geen pijnlijke injectspots meer heb!

Yo man!
Ik kan verre van normaal lopen. Waarschijnlijk een zenuw geraakt...
Gewicht stijgt nu naar de 100 kilo alweer, vet heb ik even gelaten op aanraden van mijn begeleider. Hij vind dat ik pas in de tweede periode van de kuur ernaar moet gaan kijken, ook al val ik af.
NPP stop ik trouwens mee, het is té geconcentreerd. Ik begin volgende week met tren ace.![]()
NPP is idd te sterk. Het doet zo verschrikkelijk zeer. En ik zie wel hoe het gaat lopen, eerst moet ik even uit deze situatie komen zodat ik normaal kan trainen en cardioen!oke das bale van je been hoop dat het snel over is gewicht gaat lekker maar denk je niet dat je straks best snel moet afvallen? want je stond op 17% wanneer is je 2de deel? npp bedoel je dat het te zwaar is?
sterkte
NPP is idd te sterk. Het doet zo verschrikkelijk zeer. En ik zie wel hoe het gaat lopen, eerst moet ik even uit deze situatie komen zodat ik normaal kan trainen en cardioen!
Shit man, ik ga binnen een paar weken met Sust-NPP beginnen. Hoop dat het bij mij een beetje meevalt haha.
Heb bijna zeker een onsteking in mijn been. Denk dat er een stukje rubber mee is gespoten. Het is dik, rood en warm. Kan bijna niet lopen en het trekt door naar mijn onderrug. Morgen ga ik wel weer gewoon trainen, alleen benen moeten dan maar even wachten, net als cardio...

je staat toch ON?
ben dan maar niet bang dat je catabool wordt
sterkte met je been, hopelijk ontwikkelt het zich niet tot een abces.
Daarom ben ik nu zeker niet bang voor verlies, alleen dat ik minder aanmaak
En abces, maak het ff lekker onsmakelijker
Aspireer ik dalijk ook pus whaha!!dan is het iig outSterkte bro ...maar een rubbertje mee spuiten w00t?
Merkte er niets van, lang leve extra glijmiddel 
Yo man!
Ik kan verre van normaal lopen. Waarschijnlijk een zenuw geraakt...
Gewicht stijgt nu naar de 100 kilo alweer, vet heb ik even gelaten op aanraden van mijn begeleider. Hij vind dat ik pas in de tweede periode van de kuur ernaar moet gaan kijken, ook al val ik af.
NPP stop ik trouwens mee, het is té geconcentreerd. Ik begin volgende week met tren ace.![]()