AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

kerel hoe gaat het met de voderingen? kan je al weer een beetje normaal lopen?

je vet% en je gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
kerel hoe gaat het met de voderingen? kan je al weer een beetje normaal lopen?

je vet% en je gewicht?

Yo man!
Ik kan verre van normaal lopen. Waarschijnlijk een zenuw geraakt...
Gewicht stijgt nu naar de 100 kilo alweer, vet heb ik even gelaten op aanraden van mijn begeleider. Hij vind dat ik pas in de tweede periode van de kuur ernaar moet gaan kijken, ook al val ik af.
NPP stop ik trouwens mee, het is té geconcentreerd. Ik begin volgende week met tren ace. ;)

Volgende week, als ik geen pijnlijke injectspots meer heb!

Yo man!
Gewicht stijgt nu naar de 100 kilo alweer, vet heb ik even gelaten op aanraden van mijn begeleider. Hij vind dat ik pas in de tweede periode van de kuur ernaar moet gaan kijken, ook al val ik af.
NPP stop ik trouwens mee, het is té geconcentreerd. Ik begin volgende week met tren ace. ;)

oke das bale van je been hoop dat het snel over is gewicht gaat lekker maar denk je niet dat je straks best snel moet afvallen? want je stond op 17% wanneer is je 2de deel? npp bedoel je dat het te zwaar is?

sterkte

oke das bale van je been hoop dat het snel over is gewicht gaat lekker maar denk je niet dat je straks best snel moet afvallen? want je stond op 17% wanneer is je 2de deel? npp bedoel je dat het te zwaar is?

sterkte
NPP is idd te sterk. Het doet zo verschrikkelijk zeer. En ik zie wel hoe het gaat lopen, eerst moet ik even uit deze situatie komen zodat ik normaal kan trainen en cardioen!

jah dat moet cker wel lukken anders gaat cardioen ook helemaal niet, ik ga volgende week meer cardioen en dan langzaam aan voeding laten zakken

NPP is idd te sterk. Het doet zo verschrikkelijk zeer. En ik zie wel hoe het gaat lopen, eerst moet ik even uit deze situatie komen zodat ik normaal kan trainen en cardioen!

Shit man, ik ga binnen een paar weken met Sust-NPP beginnen. Hoop dat het bij mij een beetje meevalt haha.

Ik ga 1ml eod doen...zelfde als jou dus.

Moet je kijken of je de 200mg/ml hebt. Als het bijv 100mg/ml is kan het wel ;)

Alweer een klote update :( Heb bijna zeker een onsteking in mijn been. Denk dat er een stukje rubber mee is gespoten. Het is dik, rood en warm. Kan bijna niet lopen en het trekt door naar mijn onderrug. Morgen ga ik wel weer gewoon trainen, alleen benen moeten dan maar even wachten, net als cardio...
Tis ff klote, maar je ontkomt er niet aan!

Hele dag verplicht bank gehangen dus.
Beetje MTV, Film1 en NostalgieNet gekeken :D
Gewicht is dus ook een beetje afgenomen, want heb wat pijnstillers genomen waar ik misselijk en slaperig van werd. Gelukkig ben je nu toch niet echt catabool, maar het moet wel weer ff ingehaald worden!

Nou dat was weer ff de leuke update...
Morgen hoop ik een betere te kunnen posten :D

dat is minder man...
hopelijk geneest het snel en kan je er weer vol voor gaan...

je hebt wel aardig wat tegenslagen zo he...hopelijk haal je je wedstrijd wel gewoon!!suc6 iig

oee.. hoop dat je been snel beter word;)
heb je log doorgelezen en ga het volgen!

je staat toch ON?
ben dan maar niet bang dat je catabool wordt :D

sterkte met je been, hopelijk ontwikkelt het zich niet tot een abces.

je staat toch ON?
ben dan maar niet bang dat je catabool wordt :D

sterkte met je been, hopelijk ontwikkelt het zich niet tot een abces.

Ik sta zeker on :D Daarom ben ik nu zeker niet bang voor verlies, alleen dat ik minder aanmaak :D En abces, maak het ff lekker onsmakelijker :D Aspireer ik dalijk ook pus whaha!!

dan is het iig out :D Sterkte bro ...maar een rubbertje mee spuiten w00t?

Yo man!

Trust me, als je een zenuw raakt dan merk je dat PER DIRECT!!!! :D

Waarschijnlijk een pijnlijke spuitplek, zwaar ****ed up maar part of the game.

Lekkah kuurtje verder, ik hou je log in de gaten ben benieuwd naar de before-after foto's!!!!

Terug
Naar boven