- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trust me, als je een zenuw raakt dan merk je dat PER DIRECT!!!!
Waarschijnlijk een pijnlijke spuitplek, zwaar ****ed up maar part of the game.
Lekkah kuurtje verder, ik hou je log in de gaten ben benieuwd naar de before-after foto's!!!!

Haha ze heeft ook geen medelijden met je he!Haha ja serieus net aan ja! Heb net even staan afwassen, maar omdat die pijn zo doortrekt, moest ik steunend op mijn ellebogen de bordjes schoonmaken![]()

Dat zeg ik mishale is medogenloos.AfwassenDat is zooo 1982.. Daar heb je tegenwoordig apparaten voor hoor.
![]()

Volgens mij is boris nu de kattebak aan het doen hij is zo stil!Geintje hoor!Ik ben voor emancipatie....maar ik wil er zelf niet teveel last van hebben.
![]()

Hahaha zie je hem al staat met knijpers in zijn mond.

Ik begreep dat je een ontsteking in je been had?Ja man! Ik ga maandag weer lekker knallen, benen zal ik wel heel even met rust laten deze week. Gewoon voor de zekerheid, want deze week was verre van geslaagd...
Maandag zal ik dan ook updaten hoe het is gegaan na een week van niet trainen en slecht tot zeer slecht eten...![]()
Ja man! Ik ga maandag weer lekker knallen, benen zal ik wel heel even met rust laten deze week. Gewoon voor de zekerheid, want deze week was verre van geslaagd...
Maandag zal ik dan ook updaten hoe het is gegaan na een week van niet trainen en slecht tot zeer slecht eten...![]()

Kop op lievurd! Zoals jij je ervoor inzet zal dat zeker goed komen binnen no time
![]()