Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Kan je alweer naar de koelkast lopen?:D

K*t om te horen bro... heb het ook paar keer gehad dat ik een groot blauw paars ei op mijn been had. Paar nurofens en je bent er binnen week vanaf is mijn ervaring. Succes!!

• Topic Starter Topic Starter
Trust me, als je een zenuw raakt dan merk je dat PER DIRECT!!!! :D

Waarschijnlijk een pijnlijke spuitplek, zwaar ****ed up maar part of the game.

Lekkah kuurtje verder, ik hou je log in de gaten ben benieuwd naar de before-after foto's!!!!

Nog nooit gehad en dacht dus dat dat het was, maar is dus een (beginnende) ontsteking zoals ik net als postte ;)
Gelukkig morgen nog een dagje rust van werk, hoop dat ik morge ff lekker kan banken!

Afwassen??? Dat is zooo 1982.. Daar heb je tegenwoordig apparaten voor hoor.;)

Geintje hoor!:D Ik ben voor emancipatie....maar ik wil er zelf niet teveel last van hebben.;)

of de was ophangen :D

Boris hoe is het nou tis stil hier?:(

weer bekomen van de rubbers? :D

Ja man! Ik ga maandag weer lekker knallen, benen zal ik wel heel even met rust laten deze week. Gewoon voor de zekerheid, want deze week was verre van geslaagd...
Maandag zal ik dan ook updaten hoe het is gegaan na een week van niet trainen en slecht tot zeer slecht eten... :(

je bent wel gewoon doorgegeaan met je kuur?

Ja man! Ik ga maandag weer lekker knallen, benen zal ik wel heel even met rust laten deze week. Gewoon voor de zekerheid, want deze week was verre van geslaagd...
Maandag zal ik dan ook updaten hoe het is gegaan na een week van niet trainen en slecht tot zeer slecht eten... :(
Ik begreep dat je een ontsteking in je been had?

Kop op lievurd! Zoals jij je ervoor inzet zal dat zeker goed komen binnen no time ;)
:kiss:

je bent wel gewoon doorgegeaan met je kuur?

Uiteraard! gewoon in de billen dan maar :D

Ik begreep dat je een ontsteking in je been had?

Daar leek het wel op, verhoging en een been dat dik, rood/paars en verschrikkelijk opgezwollen was. De pijn trok helemaal door naar mijn onderrug. Ik heb 2 nachten gehad van maar een uurtje of 2 slaap in totaal...

Kop op lievurd! Zoals jij je ervoor inzet zal dat zeker goed komen binnen no time ;)
:kiss:

We gaan ervoor schat. Altijd hè! En samen!

Terug
Naar boven