Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

idd beescht! vergeet die benen nog een weekje en focus op wat je wel 100% kunt doen!

• Topic Starter Topic Starter
als ik weer een beetje op niveau zit (relatief begrip).
ben een berg terug gevallen qua kracht!! :(
niet erg vreemd na een ongecontroleerde cut van 11kg :D
en nu maar hopen op spiergeheugen :)

dat moet nog wel wat wezen, als je 11 kilo kwijt raakt?

Thnx voor het filmpje man! En Snoob, tis moeilijk hè! Ik probeerde het van de week en dacht dat mijn ingewanden uitgerukt werden man haha!

hmmm ik kon het zonder erop te oefenen, bij mij is het natuurlijk niet zo opvallend als iemand die laag in BF staat :p

Knallen zou ik zeggen!! laat die benen effe rusten, en aanvoelen hoe het gaat!!! je bent baas over je lichaam, maar als je lichaam nee zegt, forceer je beter niet hé :)

ik blijf dit volgen!!

Tijd voor een update? :D

heb mn datum even op 19 januari gezet...dus updaten joh ;)

:jk:

beter wat minder juice en dan wel kunnen trainen dan zo lijkt me?!
van alleen spuiten en niet trainen zal je ook wel niet uber groot worden?

beter wat minder juice en dan wel kunnen trainen dan zo lijkt me?!
van alleen spuiten en niet trainen zal je ook wel niet uber groot worden?

Het kwam dus niet door de juice, maar doordat ik iets mee had gespoten waarschijnlijk (stukje rubber). Vorige kuur waren ook flinke doseringen en die kuur ging prima. Ik reageer gewoon niet goed op deze NPP van 200mg/ml, daarom schakel ik aankomende week dan ook over op Trenbolone Acethaat, hoop dat dat beter gaat!

Je mag wel eens opschieten met de goeie spullen vinden, dalek is die wedstrijd er al voordat jij bent begonnen :roflol: ;)

weet hoe je je voelt.. kan ook even geen benen trainen.. zelfs geen bor oid. foutje met onderrug

Zo!
Nu even een betere update als verwacht! Na een hele week amper gegeten te hebben en niet getraind, ben ik vandaag borst gaan doen. Ik had dus een hele slechte borst training verwacht, maar dat viel dus wel mee omdat ik met gemak, 12x60, 12x80, 8x100 en 6x120kg schuin bankte. Daarna 4x12x32 Db presses gedaan op een flink tempo en ff lekker gedipt.

Gewicht is ook gewoon nog gebleven op 99,5kg en de pomp was monsterlijk vandaag. Schouders,traps, borst en armen waren abnormaal gezwollen. Ik denk zelf dat het komt omdat ik een hele week verplichte rust heb gehouden en zoveel rust, dat Mishale nog net mijn broek niet optrok op de plee haha!
Het is dus heel goed gegaan en deze week gaan we dus verschrikkelijk inhalen en beesten omdat ik ff flink wil aankomen.

Ik krijg ook wel een lekker test kopje nu, begin nu echt op Rühl te lijken :D
Kinnetje wordt wat dikker en hele kleine beginnende wangetjes.
Iig gaat het nu zijn werk doen, want ik zag er beeschtachtig uit al zeg ik het zelf ;)

Chapeau :clap:
Je instelling is nu veel beter!!

klinkt goed bro! volgens mij heb je nu het effect van een deload ervaren :D

enneh, zaterdag hier flink bulken he! ff de schade inhalen op mijn kosten :)

hoeveel kg biefstuk/kip zal ik nodig hebben denk je? ;)

Zo!
Nu even een betere update als verwacht! Na een hele week amper gegeten te hebben en niet getraind, ben ik vandaag borst gaan doen. Ik had dus een hele slechte borst training verwacht, maar dat viel dus wel mee omdat ik met gemak, 12x60, 12x80, 8x100 en 6x120kg schuin bankte. Daarna 4x12x32 Db presses gedaan op een flink tempo en ff lekker gedipt.

Gewicht is ook gewoon nog gebleven op 99,5kg en de pomp was monsterlijk vandaag. Schouders,traps, borst en armen waren abnormaal gezwollen. Ik denk zelf dat het komt omdat ik een hele week verplichte rust heb gehouden en zoveel rust, dat Mishale nog net mijn broek niet optrok op de plee haha!
Het is dus heel goed gegaan en deze week gaan we dus verschrikkelijk inhalen en beesten omdat ik ff flink wil aankomen.

Ik krijg ook wel een lekker test kopje nu, begin nu echt op Rühl te lijken :D
Kinnetje wordt wat dikker en hele kleine beginnende wangetjes.
Iig gaat het nu zijn werk doen, want ik zag er beeschtachtig uit al zeg ik het zelf ;)

Terug
Naar boven