rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd beescht! vergeet die benen nog een weekje en focus op wat je wel 100% kunt doen!
Oh I'll always be there with be...uh....piercings on

+1idd beescht! vergeet die benen nog een weekje en focus op wat je wel 100% kunt doen!
Gaat zeker goedkomen man! Wanneer wil je weer eens meedoen?

als ik weer een beetje op niveau zit (relatief begrip).
ben een berg terug gevallen qua kracht!!
niet erg vreemd na een ongecontroleerde cut van 11kg
en nu maar hopen op spiergeheugen![]()
Thnx voor het filmpje man! En Snoob, tis moeilijk hè! Ik probeerde het van de week en dacht dat mijn ingewanden uitgerukt werden man haha!

Haha wat was het gisteren dan? Ik zei dat ik maandag zou updaten over hoe het is gegaan![]()

beter wat minder juice en dan wel kunnen trainen dan zo lijkt me?!
van alleen spuiten en niet trainen zal je ook wel niet uber groot worden?

weet hoe je je voelt.. kan ook even geen benen trainen.. zelfs geen bor oid. foutje met onderrug

Zo!
Nu even een betere update als verwacht! Na een hele week amper gegeten te hebben en niet getraind, ben ik vandaag borst gaan doen. Ik had dus een hele slechte borst training verwacht, maar dat viel dus wel mee omdat ik met gemak, 12x60, 12x80, 8x100 en 6x120kg schuin bankte. Daarna 4x12x32 Db presses gedaan op een flink tempo en ff lekker gedipt.
Gewicht is ook gewoon nog gebleven op 99,5kg en de pomp was monsterlijk vandaag. Schouders,traps, borst en armen waren abnormaal gezwollen. Ik denk zelf dat het komt omdat ik een hele week verplichte rust heb gehouden en zoveel rust, dat Mishale nog net mijn broek niet optrok op de plee haha!
Het is dus heel goed gegaan en deze week gaan we dus verschrikkelijk inhalen en beesten omdat ik ff flink wil aankomen.
Ik krijg ook wel een lekker test kopje nu, begin nu echt op Rühl te lijken
Kinnetje wordt wat dikker en hele kleine beginnende wangetjes.
Iig gaat het nu zijn werk doen, want ik zag er beeschtachtig uit al zeg ik het zelf![]()