AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens, wat ik me afvroeg, moet je een "speciale" buik hebben voor de stomach vacuum, of kan iedereen (met het bijbehorende percentage BF :D) die leren?

Big problems... De test inject van donderdag van 2ml in de quad is helemaal mis gegaan.
Ben zeer misselijk, kortademig en kan er niet op staan, hangen, buigen of strekken.
Inject is gedaan met een 0,7x30mm. Heb op z'n langst een uur geslapen vannacht.

Wie kent dit?

Klote voor je gozer... je hebt uiteraard zelf al aan een ader gedacht. Ben wel benieuwd, nog steeds klachten?

Ibo niet teveel oefeningen van oma sibil afkijken he:P.
Geintje kerel. Kikkeren is inderdaad een machtige oefening.
Ook een leuke is front squat 8X gevolgd door squat 8x.
Wel in de smith doen dan jongens!

Oma weet heel veel idd, maar ik heb mijn oefeningen van een andere grote leermeester.
;)

Big problems... De test inject van donderdag van 2ml in de quad is helemaal mis gegaan.
Ben zeer misselijk, kortademig en kan er niet op staan, hangen, buigen of strekken.
Inject is gedaan met een 0,7x30mm. Heb op z'n langst een uur geslapen vannacht.

Wie kent dit?

zijn mss niet gerelateerd? gewoon pijnlijke spuitplek en een griepje wat opkomt? hoop dat ik ongelijk heb (mbt griep)!!

Ja...zo benieuwd ben ik idd ook weer niet:D
Succes verder..;)

Haha, kom jij toch ook eten :D
Ik voel me nu wat beter nu ik 2 dikke pijnstillers van mijn vrouwtje heb gekregen.
Ik voelde me ineens heel erg slaperig worden en ben toen ff 2 uurtjes weggezakt op de bank. Ik kan nog steeds mijn been niet bewegen (voor zo'n 20% denk ik).
De bicep waar ik van de week in had gezet begint nu weer te herstellen. Bijna geen last meer van, dus verwacht maandag wel weer te kunnen banken.
Was ff heel heftig vannacht, want zat ook al 3 dagen aan 100mcg clen en omdat het zo'n ontzettend pijn deed als ik bewoog ging ik half hyperventileren haha! Dus dat hart ging helemaal als een mong**l.

Maar zoals ik zei, voel ik me nu een stuk beter al ben ik de hele dag aan de bank gekluisterd omdat ik niet van 4 hoog naar beneden kan lopen haha!

Hehehe..moet wel heel lekker zijn, wil ik naar Den Haag vanuit het oosten.:D
Mooi dat het weer een beetje gaat..Brrr..dat clen is echte hardcore.;)

Eet ze vanavond!:D

Tijd voor mac-drek!!!!

@mishale :(

nog maar een keer mac-drek dan!! :D

Thnx voor het filmpje man! En Snoob, tis moeilijk hè! Ik probeerde het van de week en dacht dat mijn ingewanden uitgerukt werden man haha!

Terug
Naar boven