- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ibo niet teveel oefeningen van oma sibil afkijken he.
Geintje kerel. Kikkeren is inderdaad een machtige oefening.
Ook een leuke is front squat 8X gevolgd door squat 8x.
Wel in de smith doen dan jongens!

Big problems... De test inject van donderdag van 2ml in de quad is helemaal mis gegaan.
Ben zeer misselijk, kortademig en kan er niet op staan, hangen, buigen of strekken.
Inject is gedaan met een 0,7x30mm. Heb op z'n langst een uur geslapen vannacht.
Wie kent dit?
zijn mss niet gerelateerd? gewoon pijnlijke spuitplek en een griepje wat opkomt? hoop dat ik ongelijk heb (mbt griep)!!

Haha, kom jij toch ook eten
Ik voel me nu wat beter nu ik 2 dikke pijnstillers van mijn vrouwtje heb gekregen.
Ik voelde me ineens heel erg slaperig worden en ben toen ff 2 uurtjes weggezakt op de bank.

Sorry, ben je voor geweest

Ja lekker hoor doe maar.Laten we het hopen, leg je vanavond wel uit wat er was. Eet jij wel mee?

Je eet wel een beetje pittig hoop ik? 
Vooruit dan maar

Ja daar was ik al bang voor, ik vind het lekker maar mijn holletje is er minder van gecharmeerd.

Trouwens, wat ik me afvroeg, moet je een "speciale" buik hebben voor de stomach vacuum, of kan iedereen (met het bijbehorende percentage BF) die leren?

Trouwens, wat ik me afvroeg, moet je een "speciale" buik hebben voor de stomach vacuum, of kan iedereen (met het bijbehorende percentage BF) die leren?
Haha, na een tijdje niet meer hoorJa daar was ik al bang voor, ik vind het lekker maar mijn holletje is er minder van gecharmeerd.![]()