MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Okee hier ff een korte update, omdat er toch niemand reageerd :D
Trainen ging lekker vandaag! Benen gedaan en begonnen met 21en

21x70kg
21x80kg
21x90kg
21x80kg
21x70kg

Zuur als de t*ring haha!
Ook nog presses gedaan,

10x120kg
10x200kg
8x280kg en daarna was het over :D
Daarna nog extensions 3x10 en wat hamstrings.

Daarnet nog even 1ml npp gezet in mijn been en die was minder pijnlijk als in mijn schouders.
Heeft iemand dat wel eens gehad met NPP of iets anders? Ik zette gewoon 1ml met een 0.7x30mm naald en ik ging de dagen erna kapot. Helemaal gevoelig en kom hem niet optillen. 2 dagen erna heb ik het met een 0.5x16mm gezet in mijn andere schouder en het is gewoon net zo erg...

Hadden jullie het wel of niet en bij welke dosering en welk steroid?
De mazzel en nu wel ff reageren hè! Muhahaha!!!
Ik word al moe als ik het lees man, ken je nog wel naar huis komen daarna?

nice trainingen man!!succes!wel blijve poste hea!

• Topic Starter Topic Starter
Hamstrings heb ik altijd maar 3 oefeningen.
Squat, seated leg curls altijd 5x15 met oplopend gewicht en dan lying leg curls 3x10 op massa. En die squats waren verschrikkelijk idd :D

en merk nu duidelijk dat ik voller begin te raken, het gewicht gaat omhoog en we merkten allebei dat het vet wat is geslonken, dus zit weer beweging in :D
Echte groei zie ik nog niet, want ben pas een week bezig ;) Ik mis wel de Tren, die merkte ik echt heel snel! Ach, de ace komt over 5 weken :thumbs:

Misschien toch verstandig om nog een hamstring oefening toe te voegen bv stiff deads. Niet dat je hams niet groot zijn, maar ze ogen imo wat klein tegenover die huge quads van je.. Voor de rest heb ik er volle vertrouwen in dat het goed gaat komen, ben zeer benieuwd naar het eind resultaat :thumbs:

legg press 10x280kilo?!?!?
Komop man p*ssy, dat noem je toch geen trainen.
De volgende keer beginnen wij met legpress, gaan we voor de 400kilo.
Mijn max zit op 6 x 420kilo.
En daarna gaan we eens squatten, maar dan weer anders.
Kijken of je daarna nog op je benen kunt staan.

subbed :p

legg press 10x280kilo?!?!?
Komop man p*ssy, dat noem je toch geen trainen.
De volgende keer beginnen wij met legpress, gaan we voor de 400kilo.
Mijn max zit op 6 x 420kilo.
En daarna gaan we eens squatten, maar dan weer anders.
Kijken of je daarna nog op je benen kunt staan.

Yo grote man!
Mijn max zit (gefilmd) op 6x450kg :D
Maar als het apparaat maar tot 320kg kan en we nog steeds op gewichten zitten te wachten... Zucht, waarom train ik nog daar...

jeez! zieke been trainingen Animal. heb je er al bij moeten kotsen? of komt dat nog :D
respect hoor! ++

Haha, Ibo is heel wat van plan met je Animal :devil:

Eindelijk tijd voor een uitgebreidere update!
Had het even druk met al mijn maaltijden voorbereiden enz.
Tot overmate van ramp ging gister de CV-ketel stuk, waardoor ik dus... KOUD :eek: heb moeten douchen :D Ben daarna dus lekker meteen het bed in gedoken met een kruik haha!
Ik moet zeggen dat ik de winny nu wel ga merken. Ik krijg wat meer kracht, maar dat vind ik echt minimaal. Ik merk wel dat de spierconditie veel beter aan het worden is. Ik maak veel meer langere setjes zonder moe te worden in de spieren. Ik raak voller en het gewicht was gister al weer 98kg!
Zit wel even te twijfelen of ik de JBC al zou moeten doen. De grootste reden hiervan is dat onze sportschool nog steeds niet compleet is.
We missen nog een squat-rek en een hyperextension en nog heel wat gewicht!
De legpress van Panatta gaan om de haverklap kapot en mag maar tot 320kg geladen worden... Ik had een tijdje de mogenlijkheid om tussen 2 schijf rekken een stang te leggen en dan zo te squatten, maar omdat ze denken dat alles zo kapot gaat mag dit dus ook niet meer...
Ik ga dan dalijk dus massa missen op mijn hams, quads en onderrug. Ik wil voor mezelf gewoon goed op het podium gaan staan, dus ik wil zelf eerst tevreden zijn, begrijpelijk toch?
Daarom ben ik dus aan het twijfelen.

Een ander vraagje, wie heeft er wel eens NPP gebruikt? Ik heb hem in de 200mg/ml dosering en waar ik het ook injecteer, het brandt, en echt verschrikkelijk! Heb in allebei mijn schouders gezet en kon ze niet meer bewegen en mijn been heb ik ook gezet en ook daar deed het een goeie 3 dagen pijn!
Gister avond heb ik maar 1ml in mijn bicep gezet, omdat ik er (hoe gek het ook klinkt) gemiddeld pas na 2 dagen last van krijg. Nu kreeg ik er dus vrijwel direct last van (ik heb succesvol geaspireerd!) en kan hem bijna niet meer bewegen.
Mijn begeleider op de gym zei dat hij het zelf ook vaak had met NPP en Tren en dat 'ie dit heel vaak heeft gehoord over deze spullen.

Ik ga maar een beetje schommelen met de dagen zodat ik in de avond zet wat ik die dag heb getraind. Dus ik ga ook in de lats en traps zetten denk ik.

Nu ga ik eten en hou jullie op de hoogte!
Laters!!

andere gym zoeken mss een optie? vindt toch dat je op JBC moet staan hoor ;)

zonde van die spuitplekken, kun je dan nog wel deftig trainen?

andere gym zoeken mss een optie? vindt toch dat je op JBC moet staan hoor ;)

zonde van die spuitplekken, kun je dan nog wel deftig trainen?

Andere gyms hebben we al geprobeerd. Kneet valt af vanwege de drukte op de tijden dat wij trainen en Willem Jonkman gaat daar ook weg. Andere sportscholen zijn sportscholen, geen gym's ;)

Door die plekken kan ik bijna niet trainen, maar het moet maar hè :D

Als ik de volgende keer geen choco cake krijg , gaat je vriendje nog heeeel veeeeel pijn lijden:p

Oeh, dan neem ik geen cake mee :roflol:
Sorry lief :p

Ach, zo'n training is we lekker af en toe. Worden we anders te soft :D
Heb zelf een paar dagen moeite gehad met traplopen, maar het resultaat was er!

Ibo niet teveel oefeningen van oma sibil afkijken he:P.
Geintje kerel. Kikkeren is inderdaad een machtige oefening.
Ook een leuke is front squat 8X gevolgd door squat 8x.
Wel in de smith doen dan jongens!

Ibo niet teveel oefeningen van oma sibil afkijken he:P.
Geintje kerel. Kikkeren is inderdaad een machtige oefening.
Ook een leuke is front squat 8X gevolgd door squat 8x.
Wel in de smith doen dan jongens!

Die ga ik ook eens doen dan!
Smith omdat je dan waarschijnlijk staat te wankelen?

Terug
Naar boven