Eindelijk tijd voor een uitgebreidere update!
Had het even druk met al mijn maaltijden voorbereiden enz.
Tot overmate van ramp ging gister de CV-ketel stuk, waardoor ik dus... KOUD

heb moeten douchen

Ben daarna dus lekker meteen het bed in gedoken met een kruik haha!
Ik moet zeggen dat ik de winny nu wel ga merken. Ik krijg wat meer kracht, maar dat vind ik echt minimaal. Ik merk wel dat de spierconditie veel beter aan het worden is. Ik maak veel meer langere setjes zonder moe te worden in de spieren. Ik raak voller en het gewicht was gister al weer 98kg!
Zit wel even te twijfelen of ik de JBC al zou moeten doen. De grootste reden hiervan is dat onze sportschool nog steeds niet compleet is.
We missen nog een squat-rek en een hyperextension en nog heel wat gewicht!
De legpress van Panatta gaan om de haverklap kapot en mag maar tot 320kg geladen worden... Ik had een tijdje de mogenlijkheid om tussen 2 schijf rekken een stang te leggen en dan zo te squatten, maar omdat ze denken dat alles zo kapot gaat mag dit dus ook niet meer...
Ik ga dan dalijk dus massa missen op mijn hams, quads en onderrug. Ik wil voor mezelf gewoon goed op het podium gaan staan, dus ik wil zelf eerst tevreden zijn, begrijpelijk toch?
Daarom ben ik dus aan het twijfelen.
Een ander vraagje, wie heeft er wel eens NPP gebruikt? Ik heb hem in de 200mg/ml dosering en waar ik het ook injecteer, het brandt, en echt verschrikkelijk! Heb in allebei mijn schouders gezet en kon ze niet meer bewegen en mijn been heb ik ook gezet en ook daar deed het een goeie 3 dagen pijn!
Gister avond heb ik maar 1ml in mijn bicep gezet, omdat ik er (hoe gek het ook klinkt) gemiddeld pas na 2 dagen last van krijg. Nu kreeg ik er dus vrijwel direct last van (ik heb succesvol geaspireerd!) en kan hem bijna niet meer bewegen.
Mijn begeleider op de gym zei dat hij het zelf ook vaak had met NPP en Tren en dat 'ie dit heel vaak heeft gehoord over deze spullen.
Ik ga maar een beetje schommelen met de dagen zodat ik in de avond zet wat ik die dag heb getraind. Dus ik ga ook in de lats en traps zetten denk ik.
Nu ga ik eten en hou jullie op de hoogte!
Laters!!