AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Gods kolere man. Zelfs AAS is nog gezonder voor je :D

ik geloof er werkelijk niets van :D

Bier slecht. AAS goed. :)

nou, ik heb flink gezopen en ik voel me al veel sterker. **** AAS!

(alleen morgen waarsch niet)

• #1.987
Zo zeg! Aardig sportief dagje geweest vandaag!
Vanochtend om 07.40 begonnen met fietsen tot 08.50
Daarna meteen gaan douchen en hup naar de sportschool!
Even triceps en hamstrings getraind.

Close grips
8x50
8x70
8x80
8x85

Pushdowns
10x30
10x35
10x40
10x45

Kickbacks (sinds de eerste wereld oorlog niet meer gedaan, dus k*t gewichten)
8x8
8x10
8x12

Reversed pushdowns
12x25
12x30
12x35
12x40

Lying cable extensions
10x40
10x45
10x50
10x55

Hamstrings heb ik sinds bla bla bla niet meer getraind, dus die ben ik rustig gaan opbouwen.

Single leg curl
12x10
12x15
Double leg curl
12x10

Was ff auwie en die waren nog erger verzwakt dan mijn quads!

Seated curls
12x15
12x15
(heel rustig uitgevoerd en vastgehouden onderaan)

Deze 2 hamstring oefeningen gingen goed, dus volgende keer weer tandje erbovenop!
Daarna nog een kwartiertje gefietst en bij thuis komst meteen naar het zwembad gegaan.
25 baantjes gezwommen en nu moe thuis zitten, maar dat mag nu wel :D

Ionamine gaat steeds beter, totaal geen last meer!
Alleen heb ik echt geen honger. Ik had voor gisteren 2 bakjes van mijn favo kwark gehaald en daar heb ik echt met moeite gister een half bakje genomen, vanochtend de andere helft en daarnet een half bakje. Maar alleen omdat ik wat eiwitten nodig heb.
Maar momenteel verbaast het me echt dat ik niet eens een rommeling voel in mijn buik en mijn hoofd totaal niet naar eten staat!

Leuk spul, hier val ik wel op af :D
Misschien dat ik dalijk nog wat foto's post, maar kan ook zijn dat ik te lui ben. Later!

heb je voor mij ook ff getraind? ik wilde vandaag eigenlijk ook gaan maar werd pas om 15u wakker :D

• #1.989
Ja ja! tuurlijk!
Hee trouwens de 'geruchten' zijn waar. Ron gaat een scheidingswand maken tussen de apparaten en 'ons' gedeelte. Dat word dan volgens mij een 2e zaal voor sissy lessen en die muur gaat weg bij dat gedeelte achter die deur bij het squat rek. Volgens zijn eigen zeggen word dat meer hardcore.
RELAXED!

Ja ja! tuurlijk!
Hee trouwens de 'geruchten' zijn waar. Ron gaat een scheidingswand maken tussen de apparaten en 'ons' gedeelte. Dat word dan volgens mij een 2e zaal voor sissy lessen en die muur gaat weg bij dat gedeelte achter die deur bij het squat rek. Volgens zijn eigen zeggen word dat meer hardcore.
RELAXED!

****ing relaxt! nou maar hopen dat ie een paar bumperplates koopt zodat ik lekker kan gaan smijten met gewichten :)

• #1.991
****ing relaxt! nou maar hopen dat ie een paar bumperplates koopt zodat ik lekker kan gaan smijten met gewichten :)

Ik heb iig gevraagd voor een close grip stangetje en een wrist curl stokje.
Zou die gaan regelen zei hij. Beter man close grips voel ik op mijn triceps, maar met zo'n stangetje ervoor voel ik zeker de helft meer ervan!

CP!!! WE WORDEN GROOT NU!!

Ik heb iig gevraagd voor een close grip stangetje en een wrist curl stokje.
Zou die gaan regelen zei hij. Beter man close grips voel ik op mijn triceps, maar met zo'n stangetje ervoor voel ik zeker de helft meer ervan!

CP!!! WE WORDEN GROOT NU!!

nice... zal eens vragen of hij een log (boom) wil aanschaffen :)

• #1.993
  • #1.996
Trainingsupdate van vandaag!

Goeie training geweest, focus zat er goed in, maar toch ook geprobeerd verder te gaan dan ik kon.

Standing shoulder smith presses
10x20
10x30
10x40
10x45 (smith haat ik omdat ik met barbell veel meer press, maar voordeel is dat je echt lekker een compound en isolatie tegelijk hebt. (max barbell press is 4x110kg)

Side raises
8x14
8x16
8x18
8x16
8x14

Back raises
8x30
8x28
8x26
8x24
8x24

Lying upright cable rows
10x50
10x60
10x70
10x80

Front raises
8x12
8x14
8x16

Super shrugs
15x100
15x120
15x140

Dumbbell curls
8x12
8x14
8x16
8x18

Overhead cable curls
12x20
12x25
12x20 (piek contractie, dus hard aanspannen.)

Hammer curls tot failure
25x12
18x14
12x16

Machine preacher curls failure
20x20
15x25
12x30

Verder gedane zaken vandaag:
25 min cardio om 11.30
Na de training high intensity 15 min fietsen.
Paar shakes op, 2x 125gr kip en paar flesjes water met vergeperste citroen.
Ionamine gaat prima, ik zal me nu wegen en het neerzetten onderan.
Supps die ik nu neem,
3 caps aromasin
1 tab ionamine
2 caps omega 3-6-9
3 tabs amino
1 tabs vitame B-1000 ( is de hoeveelheid natuurlijk, niet een nieuwe soort :D
1 zakje Animal Cuts.

Vet percentage is volgens de spiegel wel aan het zakken, maar ik laat het nog niet meten.
Heb ook gemerkt dat ik op de gym gemiddeld 5 à 6kg meer weeg, dus ik hou het gewoon op mijn eigen weegschaal thuis, aangezien ik daar nuchter op kan staan,

Dit was het eigenlijk wel weer.
Wat ik nog wel moet vermelden, is dat Mishale uitzonderlijk goed heeft mee gedaan met trainen, want we gaan er even extra, EXTRA hard tegen aan om de mooi boy/ breezer girl uit te hangen in Italie :D (kust kidding!). Maar goed gedaan schat!
Morgen borst en kuiten.

Ik ga slapen, ben kapot!
Hier mijn huidige gewicht : 91,6kg

Even nog wat over de Ionamine.
Ik meer dat ik moodswings heb ervan en meer diarree.
Maar de moodswings zijn niet agressief!
Hier een paar reeds meegemaakt moodswings.

We gingen zwemmen, veel zin in, ik rij ernaartoe. Wil gewoon totaal niet meer zwemmen en ik ben er en ineens wil ik vele malen vaker.

Ik had enorm zin om te trainen vandaag. Gaan we de deur uit, is al mijn zin verdwenen. Begin ik eenmaal, ben ik weer helemaal in mijn element.

Zaterdag junkdag, TREK IN MAC!!!! Ik kom de roltrap af, die recht voor de mac eindigt, en ik ineens walg ik ervan. Vervolgens haal ik 2 bakken mona halfvolle kwark (banaan en aardbei).
Dat vind ik de allerlekkerste, daar kan je me zelfs voor wakker maken. Ik ging het pakken, water liep in de mond en ik maak het open en ik zette het weer terug. Trek/honger helemaal verdwenen.

Dus dat kan alleen maar door de Io komen omdat dat je hongergevoel onderdrukt word, maar bij mij is het gewoon weg. Eigenlijk interesseerd het me geen **** dat ik niet eens aan de 100gr eiwitten kom op een dag. Als dat vet weg is, stop ik met de Io en kan ik weer met honger en trek aan mijn maaltijden beginnen.

Al met al, Ion vind ik een aanrader als je sneller wil afvallen dan met eca, maar veiliger wil afvallen dan met DNP.

Laters vrienden!

gast hoe kun je nou zoveel minder drukken in de smith vergeleken met een losse bb ???

3 caps aromasin = 60 mg per dag, is dit niet een beetje veel ?

Terug
Naar boven