XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
Pheewwww, daarnet de training overleefd!

Borst, biceps, hamstrings.
Ik ga niet uitgebreid loggen vandaag, want ben kapot, maar zal even mijn hoogtepunt van de training posten.
Ik was erg moe om te gaan, maar toen ik eenmaal begon met Db presses, ging het wel en na set 4 was ik ineens zo bij dat ik ben doorgegaan met sets tot ik echt niet meer kon. Net als de bouwvakker van de McDonald's reclame: 'Heb ik gewoon zin in!'
Dus:

Db presses:
6x36
6x38
6x40
6x42
6x44
6x46
6x48

toen nog 3 oefeningen borst gedaan, 4 oefeningen bicep en 3 oefeningen hamstrings met een paar 20 reppers. Voor hamstrings is dat heerlijk hahaha want ik kon daarna serieus mijn been niet meer zelf op de fiets krijgen om te cardioen.
Gelukkig vanochtend al ruim half uur gefietst en net nog maar 10min eruit kunnen persen, maar mijn hams konden niet meer.
Morgen voor mezelf een rustdag, dus ik denk dat ik mish nog even coach morgen en alleen cardio doe. Nu even verdiende rust en nog een hapje eten. Morgen weer vroeg uit bed om teeeeeeee....... fietsen :(

Mazzel! :D

Hoe lanb ben je bezig met zo'n training?

• #2.723
Ik neem mijn tijd, ik moet wachten tot Mish uit haar werk komt, dus ik heb echt gewoon zeker 2u de tijd. Ik trek gemiddeld voor KT zo'n anderhalf uur uit. Dan half uur cardio.
Zit nu zo ongeveer 3u in de gym :D

Wat eet je in die tijd dan?

• #2.725
Neem eten mee, of eet repen daar, neem mijn pillen doosje mee met amino's/bcaa's of buisje liquid amino's of shake beker met eiwitten en 2 blokken weetabix en dan vul ik hem daar.

Dus altijd wel wat ;)

• #2.727
Ga licht trainen jij :D

Je hebt het hier over mijn Held (Met HoofdLetter H) :D
Ik word liever zo lomp groot als Markus haha ik kijk zelfs naar hem vanuit bed :D

Oh, jaaaa, wie niet :P
Geen slecht woord over Marcus!
Bedoelde eerder dat je dan de lat iets te hoog legt, een Cutler is nog enigzins denkbaar..

best apart zo'n freak als held hebben en naast je bed hebben hangen :D
en je vriendin vind markus ook geil ?:eek:

• #2.731
Tuurlijk, no problemo, meer markus meer test :D

Nog ff rug, onderarmen, kuiten, buik getraind:

Rug:
BW Chins
12xbw
10xbw
8xbw
8xbw

Cg T-Bars
12x30
10x50
8x60
6x70

SLDL
6x120
6x90
15x60
15x50

Bent over raises naar voren
4x12
4x12
4x12
4x12

Onderarmen
BB wrist curls behind back
15x50
12x60
12x60
12x60

Reversed bicep curls
12x25
12x35
12x45

Reversed wrist curls
12x14
12x14
10x14

Kuiten
Donkeys
12x70
12x75
12x80

Calf presses
10x80
10x120
10x160

Seated raises
12x50
12x60
12x70

Buik
Leg raises
10,10,10

Machine crunches
10x35
10x35
10x35

Toen later nog ff voor te-kijken-of-het-lukt, setjes db presses gedaan.
10x54 met de laatste 3 reps lichte ondersteuning van Mish. Mwah, vink niet slecht, aangezien borst eerst zwak was. Word nu echt steeds sterker en toch wel beter gevormd.

Nou nog ff eten en dan maffen. Laterrrr!

T bars doe je toch altijd met v handvat?

hoe doe je die barbell wrist curls behind the back??? ik stoot telkens tegen me kont aan met die oefening man

Vind die 54'ers sterk man, borst was idd eerst niks bij jou.., gaat lekker!

• #2.737
Vind die 54'ers sterk man, borst was idd eerst niks bij jou.., gaat lekker!

Ja ik stond er ook van te kijken, nu ik weet dat het lukt kan ik volgende training eens vanaf 48 proberen te beginnen en te eindigen met 54, daarna komt de 60kg en das ff te hoog gegrepen die 6kg ertussen... Helaas geen 56 en 58kg...

het is idd wel tijd voor een setje nieuwe db's daar want die 60ers vallen van ellende ook uit elkaar volgens mij

Ja ik stond er ook van te kijken, nu ik weet dat het lukt kan ik volgende training eens vanaf 48 proberen te beginnen en te eindigen met 54, daarna komt de 60kg en das ff te hoog gegrepen die 6kg ertussen... Helaas geen 56 en 58kg...

Heb ooit een decline press gedaan,liet ik 60kg db vallen op het net nw gelegde tapijt in de sportschhool....kon ze niet houden,resultaat 2 flinke scheuren waar de rand de vloer raakte......gauw wat matjes overheen gelegd hehehehehe

tapijt inde sportschool?
nog nooit gezien

Terug
Naar boven