rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het heel eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Wel aardig buff maar zie je gebruik niet echt ergens in terug. Dit is naturel prima te behalen imo.
Respect voor alles wat je doet maar ergens is het niet optimaal. Ik vrees de genen.
Idd wat Rusher zegt zie ik er op foto's minder uit (deze dan). Naturel valt er heel veel te halen, ben ik zeker eens, maar ik zie altijd verschil tussen een juicer en een natural. (GOEDE!!) Juicers vind ik over het algemeen een veel beter en buffer fysiek hebben.

ziet er super uit hoor op foto's oogt je altijd kleiner weet zeker als ik je in het echt zie dat je een buffel bent. ga zo door kijk wel uit voor blesures zou zonde zijn net als de vorige keer.
hoe gaat het met gewicht je je bf?
Ik kijk natuurlijk niet alleen naar deze twee foto's. Neem wel alle foto's in ogenschouw.
Het staat buiten kijf dat je een beest bent alleen mis ik de slagroom op het toetje die ik bij een aantal juicers van hier wel zie. Het volle ronde geheel.
En ja, misschien zijn de foto's vertekenend..aan de andere kant zie ik van andere jongens ook foto's natuurlijk.
Weet dat je goed buffelt en er alles aan doet dus het gewenste resultaat zal aardig behaald worden. Vraag me alleen af of de droom nagejaagd kan worden. Hiermee doel ik op de genetics.
idd hopen dat je borst bijtrekt!!
Je chick heeft ook aardige armen zeg damn..
) Ze doet alles mee en is niet zo'n zeurende "Het is te zwaar voor me" chick!Ah ok..dacht idd dat je al veel langer trainde.
My bad! Wel vet om te zien hoe je er helemaal voor leeft btw. Respect..ik zou het niet trekken..
En die borst? Sisevano heeft mss nog wel een leuke cocktail liggen![]()

Heb een vraagje gasten , sorry dat ik het hier post maar ik vind nog niet zo goed mijn wegwijs!
hii people
Dit is mijn eerste post.
Ik ben 1.84m, weg 70kg en train al een jaar.. Ben zelf goed droog gespierd ( Afrikaan-mulat )
Maar ik doe modellenwerk en in mei zou ik naar milaan moetten gaan. En ik zou dringend toch wat moetten bijkomen in massa en spieren, voor défiles en shoots.
En Ik vroeg me eens, ik was aan het surfen op het internet en op de site van bodypage.nl stond er daar een beginnerskuur ( van 100 mg Deca elke 4 dagen voor een periode van 8 weken ) Met voldoende rust, goede training en eetschema zou je hiervan wel goed bijkomen in massa en gewicht, klopt dit? Zou het met gewoon deca gedurende 8 weken ook goed gaan ? Of wat denken jullie dat ik er best bij zou doen?
greetz
Heb een vraagje gasten , sorry dat ik het hier post maar ik vind nog niet zo goed mijn wegwijs!
hii people
Dit is mijn eerste post.
Ik ben 1.84m, weg 70kg en train al een jaar.. Ben zelf goed droog gespierd ( Afrikaan-mulat )
Maar ik doe modellenwerk en in mei zou ik naar milaan moetten gaan. En ik zou dringend toch wat moetten bijkomen in massa en spieren, voor défiles en shoots.
En Ik vroeg me eens, ik was aan het surfen op het internet en op de site van bodypage.nl stond er daar een beginnerskuur ( van 100 mg Deca elke 4 dagen voor een periode van 8 weken ) Met voldoende rust, goede training en eetschema zou je hiervan wel goed bijkomen in massa en gewicht, klopt dit? Zou het met gewoon deca gedurende 8 weken ook goed gaan ? Of wat denken jullie dat ik er best bij zou doen?
greetz