AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Je kan in het ziekenhuis gaan werken.

Haha eigenlijk wel. Tis echt niet eng meer, het enigste waar ik nog met een lange naald moet prikken is de borst, trap en rug. Die komen ook echt aan bod! Altijd handig om daar ook te kunnen prikken

Zit nu momenteel op 1gr Test, 800mg Tren, 60mcg T3 (opbouwend naar 100mcg), 50/100mcg Clen en op de dagen dat ik geen Clen neem, zit ik op +/- 100mg Efi.
[/SPOILER]

waarom de OFF dagen Efi? hechten alle 2 aan dezelfde receptor. neem ze dan alle 2 tegelijk, 6 op 6 af

ben benieuwd wat je van t3 vind in de bulk op 100mcg

wat versta je onder DIEP dieeten? sommige bro's vinden 2500/3000kcal al diep dieeten

Vis/rijst/kip erin en dan brood/melk/kwark/yoghurt/aardappels/pasta's eruit. Lekker eenzijdig gaan eten dan. Veel eieren erbij en gaan. Beetje rond de 2000-2500 max uitkomen.

Ik ben bang dat hij in het ziekenhuis teveel uit de medicijnkasten zou gaan snoepen. :o

Ik wil ook wel vrijwillig in het ziekenhuis werken.
De beste hgh is daar verkrijgbaar.
Animal we worden collega's....:D

in de cut zou ik juist de rijst laten staan en vervangen door aardappels! vult beter en is wat natuurlijker

Hee dat heb ik nog niet eerder gehoord! Dat het beter vult is zeker. Aangezien het nog geen echt wedstrijd dieet is zou het opzich nog wel even kunnen!

Hee dat heb ik nog niet eerder gehoord! Dat het beter vult is zeker. Aangezien het nog geen echt wedstrijd dieet is zou het opzich nog wel even kunnen!

100gram rijst is 360 kcal
450gram aardappels is ook 360 kcal ;)

ben zoiezo voorstander van niet te teveel bewerkt eten te eten, alleen kwark en pindakaas is niet natuurlijk in mijn dieet momenteel.. de rest is rechtstreeks zoals het in de natuur voorkomt (eieren, vette vis, biefstuk, kip, lijnzaden, zemelen, appels, kiwi's enz)

alleen bak ikzelf de aardappels:o

best gek eigenlijk, vooral zoete aardappels is nummer1 bij veel BB ers in vooral de US! van wat ik gehoord heb

Ja maar zoete aardappel is geen gewone aardappel he ;) Veel lagere GI, veel meer vezels, en moeilijker verkrijgbaar(duur).
Ik heb het niet voor gewone aardappels in de cut, verteerd veel te snel bij mij en ben er rap slap van.

Ja maar zoete aardappel is geen gewone aardappel he ;) Veel lagere GI, veel meer vezels, en moeilijker verkrijgbaar(duur).
Ik heb het niet voor gewone aardappels in de cut, verteerd veel te snel bij mij en ben er rap slap van.
Hoe bedoel je slap(oorzaak)?

te snelle stijging & daling van bloedsuiker.

Terug
Naar boven