AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Sowieso is dit pas het 3de kuurtje. Merk dat mensen zich vaak 'vergissen' en sommige verwachten dat ik een über beest ben, maar ik train pas sinds Mei 2006, en BB pas serieus sinds Juni/Juli 2007... Ik ben niet al een jaar of 10 bezig ofzo. Mijn slagroom op het toetje komt pas als mijn borst eindelijk bij gaat trekken. 1 ding is zeker, daar zitten mijn genen iig NIET!
En of ik genen heb of niet, BB is mijn passie en ik droom van wedstrijden. Op welk niveau dan ook. Het niveau gaat vanzelf met mijn fysiek mee, ik heb geen keiharde pro ambities (als ik dat uiteraard wel het leukst!), maar wil gewoon graag doen waar ik voor leef. Genen of geen genen!
Sorry dat ik het zeg maar dan vind ik dat je wel erg snel begonnen bent aan as. En dan al je 3e kuur. Verder bent je goed bezig hoor. ;):p

DAAYYUUM!!!
Na het stof eruit geveegd te hebben, de spinnen te hebben verjaagd en ff lekker de tijd er voor vrij gemaakt te hebben, eindelijk weer eens een update!

Tis even druk geweest, wat veranderingen binnenshuis (leuke meubeltjes, nieuw lampje, ikea'tje rijden) maar nu weer de tijd om vol erin te gaan!!
Na weer wat dagen rust (do,vrij,za,zo) daarnet weer lekker borst getraind en biceps.
Ging erg hard, was niet moe te krijgen en de gewichten gingen ook weer verbazend soepel! Ik stond weer heerlijk vol, schouders kwamen dik eruit en biceps waren super gezwollen. En dan is het altijd leuk om van een paar mensen te horen dat ze je super vinden gaan. Complimenten zijn goed voor de training :D

Heb ook een paar foto'tjes gemaakt en er 2 van hieronder gezet.
Morgen heb ik been training, uiteraard weer zonder squatten, maar goed dan maar extra hard trainen...
Hoop deze week nog minimaal 2 updates te kunnen maken!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuke pose, en ook een leuk vrouwtje heb je daar ;)
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Sorry dat ik het zeg maar dan vind ik dat je wel erg snel begonnen bent aan as. En dan al je 3e kuur. Verder bent je goed bezig hoor. ;):p

Zeggen er meer, maar ik wist wat ik wilde en ik wilde niet op mijn 30ste ofzo pas gaan juicen. Ik wil meer bereiken en ja, dan moet je soms sneller beginnen om op hoger niveau dalijk mee te kunnen doen..
Thnx voor je comment ;)

En ze houd van slayer !! :D
Moordwijf....eeeh vrouw.

Thanks guys :D
Enne Slayer :hedbang: :hedbang:

Yes, update!!
Gaat lekker hier, we groeien, het zweten gaat beginnen en gewichten gaan ook goed omhoog.
Zit nu momenteel op 1gr Test, 800mg Tren, 60mcg T3 (opbouwend naar 100mcg), 50/100mcg Clen en op de dagen dat ik geen Clen neem, zit ik op +/- 100mg Efi.
Over 2/3 weken komt er ook nog Masteron bij. Wordt de eerste keer met dit spul, dus ben benieuwd!

Mijn gewicht is nu ongeveer 100/101kg en wil deze week even goed in de cleanbulk gaan zodat er 1/2kg'tjes bij komen.
Heb gisteren een nieuw inject filmpje gemaakt. 2ml Tren in de bicep met een 0.7x30mm naaldje.
Hij staat in de spoiler.

Muscles!!

He Animallegs, wou je filmpie ff bekijken, maar ken 'm niet openen

idem...

Volgens mij is dat geen tetanus prik...

Ik zie ook niets.

Mishale, wie is nou de beauty en wie is nou de beast op de foto.
Enne 0.7x30mm in de biceps, junkie:D

Hij past de instellingen zo aan ;)

Is die naald niet een beetje lang voor je biceps?

Je kan in het ziekenhuis gaan werken.

Terug
Naar boven