AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

huhuuuuuu:D

• Topic Starter Topic Starter
Gaat allemaal lekker, weeg nu zo'n 100/101kg. Sta er goed buff bij en m'n begeleider heeft ook gezegd dat het beter is om nog even met wedstrijden te wachten. De punten die niet echt lekker waren beginnen goed bij te trekken en hij vindt het dan slimmer om daar dan eerst voor te gaan om GOED op het podium te staan.

Voor de rest gaat het echt boven verwachting weer :D

Foto's? :)

EDIT: Foto's al gezien op je hyves, ziet er goed uit! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Gaat allemaal lekker, weeg nu zo'n 100/101kg. Sta er goed buff bij en m'n begeleider heeft ook gezegd dat het beter is om nog even met wedstrijden te wachten. De punten die niet echt lekker waren beginnen goed bij te trekken en hij vindt het dan slimmer om daar dan eerst voor te gaan om GOED op het podium te staan.

Voor de rest gaat het echt boven verwachting weer :D

Alles op zijn tijd Animal. Wel goed om te horen dat je er met volle spirit tegen aan gaat. Zo mogen we het graag horen;)
Ik ben er van overtuigd dat je straks gaat knallen bro.
Je wordt dan echt een beest:D , immers je hebt genoeg mensen om je heen die je supporten;)

Alles op zijn tijd Animal. Wel goed om te horen dat je er met volle spirit tegen aan gaat. Zo mogen we het graag horen;)
Ik ben er van overtuigd dat je straks gaat knallen bro.
Je wordt dan echt een beest:D , immers je hebt genoeg mensen om je heen die je supporten;)

Ik heb zeker een paar mensen om me heen die het met de sport goed met me voor hebben en je weet dat jij ZEKER in die korte lijst staat Ibo!

Was even vergeten te posten dat ik gister een lekkere borst training heb gehad.

Bench (schuin)
8x100
8x110
8x120
8x130
1x140
1x150
1x160

DB presses

8x40
8x40
8x40
8x45

Flyes

8x24
8x26
8x26
8x26

Chest presses (freeweights)
8x60
8x80
8x100

De training na de bench lijkt niet geweldig, maar na die RM van 160 was het toch wel ff vermoeid!

Bench van 160 is zeker netjes! :thumbs: (de andere oefeningen trouwens ook)

Bench (schuin)
8x100
8x110
8x120
8x130
1x140
1x150
1x160

maar na die RM van 160 was het toch wel ff vermoeid!

:D netjes dat is een schuine barbell press? alleen vind ik het gek dat je als 100% BBer gaat toppen! dit vreet aan je CZS en is vragen om overtraining (zonder dat het massa aanzet)

ikzelf max vrijwel nooit op 1rep max! en ben BB/PL/strongman achtig figuur haha

toppen is gewoon geil in een kuur :D

de kunst in een kuur is om niet teveel en te zwaar te trainen idd... dit gaat bij mij elke keer weer mis... lekker 6x pw trainen en daarmee compleet je doel voorbij schieten ;)

in mn volgende kuur ga ik voglens HST style trainen, wat neerkomt op 3x pw...dat gaat mentaal lastig worden! waarom vertel ik dit? jeez.. i must be bored!

Haha, ik weet niet wat het is, maar met herstel in een kuur heb ik echt totaal geen last. Ik kan de dag erna bij wijze van weer dezelfde groep trainen als daarvoor.
Vrijdag trouwens armen Rush, ik ga je zo aanpakken... HERSTELLEN ZAL JE GNA GNA GNA!!! :D

kracht is wel enorm vooruit gegaan of niet?!

Ja dat zeker!
Vooral ook uithoudingsvermogen. Merk het echt. Loopt nog steeds op 1 grammetje test en 800mg tren. Over 2 weken mast erbij. Ben benieuwd wat dat gaat doen bij me!

Ik ben vooral benieuwd naar stats en foto's man!

Gaat lekker zo

Stats vallen wel mee. Echt sterk ben ik niet op sommige dingen na dan ;)
Foto's komen als m'n bf iets lager ligt.

gaat lekekrd zo te lezen maar is je vet niet gezekt dan? of vind je het zelf nog niet genoeg:P

hoelang ga je nu nog door? en hoe zit/zag je kuur en nu precies uit?

Ja met stats bedoelde ik gewoon je kilo's & %

Je zal er toch al aardig goed uitzien na al die weken dat je weer aant knalle bent!

Terug
Naar boven