MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.981
als je de mazzel hebt om me daar nog te treffen wel ja :)
en ik kan ook wel ff SLDL voor je neus gaan doen!

Wanneer ga je weg en wanneer kom je voor me staan DLen? :p

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

werkt die angela nog bij oasis??? wat een heet mokkel was dat tog
Zo das eeuwen geleden. Trainde je toentertijd? Volgens mij is ze niet meer teruggekomen na haar hersenschudding.

ik heb me al ingeschreven bij die andere gym dus train daar nu in principe... maar als je met deadliften 'zeepje laten vallen en oprapen' bedoelt kom ik zsm langs bij oasis.

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Zo das eeuwen geleden. Trainde je toentertijd? Volgens mij is ze niet meer teruggekomen na haar hersenschudding.
ja klopt toen angela daar was trainde ik er nog, er was ook nog een hele lieve milf met krullen erg leuke dame, toen heette het nog panatta geloof ik omdat ze gingen veranderen naar oasis was ik weggegaan , train nu in rotterdam maar ben van plan om binnenkort even een trainingkje mee te pakken want een goede vriend traint ook daarzo bij jullie:)

@ animal
sterke presses vriend nice

Korte borst training, maar was meer dan tevreden! Heb nog even geposeerd, beetje oefenen.

posen is echt een verloren kunst..... Tegenwoordig wordt er veel te weinig aandacht aan besteed....

Iedere dag posen, Animal, anders doe je maar precies hetzelfde als Christian Bale in American psycho... Gewoon in bed dus, gewoon spiegel in de slaapkamer ophangen (voor het geval dat je die niet hebt hangen) en posen maar... Dat kan dus ook tijdens de cardio;)

:roflol: Nice, even een date plannen.

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

ja klopt toen angela daar was trainde ik er nog, er was ook nog een hele lieve milf met krullen erg leuke dame, toen heette het nog panatta geloof ik omdat ze gingen veranderen naar oasis was ik weggegaan , train nu in rotterdam maar ben van plan om binnenkort even een trainingkje mee te pakken want een goede vriend traint ook daarzo bij jullie:)

@ animal
sterke presses vriend nice
Dan zijn we mekaar vast tegengekomen.
Milf? Blonde krullen? Dan is dat Sylvia.

Sterke training man, cg!

:roflol: Nice, even een date plannen.

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Dan zijn we mekaar vast tegengekomen.
Milf? Blonde krullen? Dan is dat Sylvia.
uhm heb je eigenlijk nooit gezien op oasis trainde toen wel heel laat hoor mischien dat je me mis liep ofzo :D

reden was dat ik wegging dat ze alle free weights weg zouden halen ook die 60 kg dumbbell die ook zo vaak heb gebruikt:D, het zou een soort health center worden, maar was dus niet zo

Die 60k db gaan niet weg hoor. Die zijn van Cok en zijn neef.
Ik moet zeggen dat Oasis veel beter is dan Panatta was. Goed/Beter onderhouden apparatuur e.d. Wel veel cardio app maar toch echt van alles en voor iedereen. Én (betere) begeleiding.

Die 60 kilogram dumbbells die schrikken mensen af....

brute gewichten weer

Ja dat is helaas een true story... Maar wat ik in de pot druk, komt verdomt dicht bij je in de buurt :D

Waarom denk je dat Mish altijd zo vreselijk geil is,als ik langs geweest ben...nou ?
mijn johnny depp/beckham gezicht doet menig broekje nattig worden kerel.

Pfff geen zin vandaag man,alleen maar productie problemen hier,wordt er gek van. Zo denk je het is opgelost,komt er nw batch uit.....nog erger dan voorheen....duuuuuh,kep zin om te janken. Ben je thuis vanavond? Of morgenochtend ? Kom ik ff bakkie doen,zie je niet zo vaak.

Hoe last beginnen de beesten wel niet met werken?
6uur?
pff

Maar wij sloebers hebben dan wel weer tijd om te trainen smiddags,das ook wel een voordeel

haha
das wel nice
ik werk tot half 5

jij ebgint om 7 uur?
vroeg man

ik pas weer om 7 uur :(

• #2.999
Waarom denk je dat Mish altijd zo vreselijk geil is,als ik langs geweest ben...nou ?
mijn johnny depp/beckham gezicht doet menig broekje nattig worden kerel.

Pfff geen zin vandaag man,alleen maar productie problemen hier,wordt er gek van. Zo denk je het is opgelost,komt er nw batch uit.....nog erger dan voorheen....duuuuuh,kep zin om te janken. Ben je thuis vanavond? Of morgenochtend ? Kom ik ff bakkie doen,zie je niet zo vaak.

Nee man, ik begin heel vroeg, zijn in A'dam bezig. Dus ben om 6u al de deur uit :( Vrijdag heb ik wel hele middag/avond vrij?

• #3.000
Zo, post 3000! Mooi getal weer, mooie training ook gehad.
Schouders, en weer een lekker volume vind ik zelf. Ik hou een korte update, want ga zo lekker m'n nest in!

Db presses
8x26
8x30
8x32
8x32

Side raises
8x16
8x18
8x20

Peck Back
10x30
10x37,5
10x40

Uprights
12x45
12x50
10x50

Shrugs
8x60
8x60
8x60

Klaar :D
Morgen misschien rustdagje want die heb ik deze week ook nog niet gehad.
Stond heerlijk vol daarnet en heel misschien deze of volgende week nog wel een pic!

Gasten (en enkele dames), laters!

Terug
Naar boven