AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Kuki staat er echt nice bij hoor.
Wat is uw mening daar over?

Kuki is lekker bezig met kotsen elke keer:D

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik over meepraten :D Volgende keer mag jij eens naar Den Haag toe. Half kotsen en duizelig achter het stuur voor 150km is niet zo'n goed idee haha!! :D

Kan ik over meepraten :D Volgende keer mag jij eens naar Den Haag toe. Half kotsen en duizelig achter het stuur voor 150km is niet zo'n goed idee haha!! :D

Oh dat is niet zo probleem hoor. Ik heb wel een lief schatje in Leiden waar ik dan lekker kan overnachten;)
Is toch weer wat dichterbij :D

:treuren: Ik dacht dat ik je schatje was :huilen:

Yo nette schuine bench....je zal nu toch wel richting de 190kg plat moeten gaan?
Wat squat en deadlift je nu?

Yo nette schuine bench....je zal nu toch wel richting de 190kg plat moeten gaan?

en dat voor een BBer die normaal op pomp enz traint.. ik heb echt ALLES uit de kast moeten trekken voor mn huidige stats.

straks word ik voorbij gestreeft door een BB er:o

Thnx Chew. Nee ik zit verre van 190! Ik bank namelijk helemaal niet recht, omdat het voor mijn borst geen toegevoegde waarde heeft. Mijn bovenkant moet nog erg veel bijtrekken terwijl de onderkant al wel goed is. Vandaar ;)
Squat kunnen we momenteel in de smith doen of zo'n k*t apparaat, en dat weiger ik omdat je het totaal niet voelt. Deadlift zat ik laatst op 220kg top en 170kg in sets van 6.

Ja heb het gehoord squatrack is pleite....kansloos...Mwahja met een incline bench van 160kg zou je plat iig wel bij 190kg moeten komen....is toch een lekkere gedachte :D
220kg max is nog iets laag, maar goed tis niet je doel.
Ik blijf je in de gaten houden ;)

Terug
Naar boven