XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Hoeveel iu dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.222
Denk zo'n 4/5iu

Ik heb de Halo nog niet, maar die wil ik wel deze maand hebben ;)
Dus dan hou ik zeker even bij hoe dat gaat.
Ik merk idd ook nadat ik deze afgelopen anderhalve erg laag heb gezeten dat ik het zwaarder heb dan normaal.
Veel moe, wat chagerijnig op werk, geen fut om wat te doen.
Dus ik denk dat ik idd wat meer carbs moet nemen op enkele dagen. Denk dat ik dan de eerste 2 maaltijden doe, zodat ik in de avond niet met een carb maaltijd op ga slapen.
Zal waarschijnlijk ook volgende maand weer met HGH beginnen.
Niet persé voor de directe massa, maar wel nieuwe cel aanmaak, huidverbetering, verbranding en alle andere dingen waar het goed voor is.
ah morgen weer wat crabs laden toch met je junkdagje:D

• #3.224
neem je nu helemaal niks geen crabs dan?

• #3.226
Nee eigenlijk niet. De enigste carbs die ik normaal dan binnenkrijg is van een shake, kip, kalkoen of ander vlees, noten en kwark/yoghurt. Meer dus niet...

• Like
Waarderingen: bezi
puf zwaar

• #3.228
Best wel, morgen lichte carb dag. Alleen de tweede maaltijd met beetje rijst. Heel misschien later maaltijdje nog wat erbij.

Gister benen getraind, ff 4 sets font squats gedaan op 21 stijl. Dus 3x7 herhalingen :D
4 sets extensions met stevig vasthouden boven.
Vandaag heel lekker borst getraind. Flink aangepakt en zware, lange sets en reps gemaakt.
Ben nu sinds kort ook begonnen met nek/hals trainen. Heb ook een ding daarvoor gekocht, kan ik schijfjes aan hangen en dan daarmee trainen.
Wil een wat mooiere verhouding tussen traps en nek.
Dieet gaat sowieso nog lekker, ben niet meer zo extreem leeg gelukkig. Heb zelf nog het gevoel dat het zo beter gaat!
We zullen zien ;)

Laterss!

• #3.230
Hals trainen, pics van dat ding?

MA307V.jpg

Zal je vast goed staan Animal :thumb:

schitterend, juist Silence of the lambs!:D

kun je de wristroller niet gewoon tussen je tanden houden animal? of is ieweer gejat :D

Maak eens een filmpje met dat ding om Animal, priceless :D

Welke hgh wil je dit keer gebruiken?

lekker bezig animal!

• #3.238
kun je de wristroller niet gewoon tussen je tanden houden animal? of is ieweer gejat :D

Weer gejat CP... Blijft aan de gang met dat ding, en ik snap het niet!
NIEMAND gebruikt hem, dus wie heeft hem dan nodig dat ze het moeten meenemen??

Welke hgh wil je dit keer gebruiken?

Just bluetops. Ik zie zelf nog even weinig nut om aan de veel duurdere Geno's te zitten oid, terwijl ik toentertijd op de blues en greens erg goed ben gegaan ;)

ik blijf het niet aandurven hgh maarja kan ik de verleiding weerstaan hahahah.
Vind jij het een goed effect hebben op je lichaam naast droogte betere huid etc dus gains?

• #3.240
ik blijf het niet aandurven hgh maarja kan ik de verleiding weerstaan hahahah.
Vind jij het een goed effect hebben op je lichaam naast droogte betere huid etc dus gains?

Jazeker. Ik heb daar ook verbeteringen in gemerkt. Zeker niet meteen, maar ze waren er wel. Maar voor de echte grote massa denk ik wel dat slin echt erbij moet!

Terug
Naar boven