hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
week weer goed doorgekomen?? en hoest bevallen 2dagen met een klein beetje crabs?

Neee vergroeiingen krijg je nog lang niet van een 9 maanden cycle hgh. Sommige zeggen dat de schedel structuur achter de wenkbrauwen meer is verandert, maar das bullshit. Beetje dingen denken te zien omdat ze weten dat ik ermee bezig ben snappie?Met de suikertjes rommelen vind ik maar niets, maar goed HGH zit ik echt aan te twijfelen.
Ken veel mensen die er droog van zijn geworden betere huid, betere erecties, klinkt misschien raar maar ik vind een subq injectie vervelender dan IM.
Heb jij ook nog andere bijwerkingen gehad zoals vergroeiingen?
OVERTUIG ME hahahaha

hey Haagse harry, ben je nog een beetje aan het trainen of zit je de hele week al aan de kerststol, hartige letters en oliebollen, haha

Uhm, zo zou je het kunnen noemen je
Moet kunnen, laatste weekje van het jaar![]()

Pfff nou de motivatie is hier ver te zoeken deze afgelopen week (en deze erbij).
Niet zo raar ook, veel klote weer gehad natuurlijk en alleen maar ergernissen in het verkeer en dergelijke. Nu merk je pas hoeveel een beetje zonneschijn je humeur en zin in de dag kan verbeteren.
Geen fut meer in mijn lichaam, maar zal ook zeker mentaal zijn zo aan het einde van het jaar!
Ik ga iig geen moeite doen om een training te verkloten, dan wacht ik liever tot volgende week en dat ik er weer met goede zin tegen aan ga!
Daar heb ik veel meer aan.
Jongens, goede jaarwisseling toegewenst alvast en ik ga nog ff uitpuffen. Slapen op je werk is namelijk zo vermoeiend
Later!!

Pfff nou de motivatie is hier ver te zoeken deze afgelopen week (en deze erbij).
Niet zo raar ook, veel klote weer gehad natuurlijk en alleen maar ergernissen in het verkeer en dergelijke. Nu merk je pas hoeveel een beetje zonneschijn je humeur en zin in de dag kan verbeteren.
Geen fut meer in mijn lichaam, maar zal ook zeker mentaal zijn zo aan het einde van het jaar!
Ik ga iig geen moeite doen om een training te verkloten, dan wacht ik liever tot volgende week en dat ik er weer met goede zin tegen aan ga!
Daar heb ik veel meer aan.
Jongens, goede jaarwisseling toegewenst alvast en ik ga nog ff uitpuffen. Slapen op je werk is namelijk zo vermoeiend
Later!!
Same shit hier...
Je voeding is toch verkloot door al die feesten en de gym is amper bereikbaar door de sneeuw en ook nog eens veel gesloten...
Prettige feestdagen!
Fijne jaarwisseling ook allemaal
Benieuwd hoeveel katten er in 't gordijn hangen vannacht met al dat klote vuurwerk....![]()

Mercikes

Fijne jaarwisseling ook allemaal
Benieuwd hoeveel katten er in 't gordijn hangen vannacht met al dat klote vuurwerk....![]()

En, hoeveel katten hingen erin?
(hier stond die kleine meid ook rechtop in dr bedje..)