XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb het gehoord squatrack is pleite....kansloos...Mwahja met een incline bench van 160kg zou je plat iig wel bij 190kg moeten komen....is toch een lekkere gedachte :D
220kg max is nog iets laag, maar goed tis niet je doel.
Ik blijf je in de gaten houden ;)

Wat je zegt idd, tis een leuke gedachte! En idd, ik ga niet doelgericht voor PR's, maar eentje meenemen is altijd leuk!
Bedankt man! Check je laterrrrr ;)

Wat je zegt idd, tis een leuke gedachte! En idd, ik ga niet doelgericht voor PR's, maar eentje meenemen is altijd leuk!
Bedankt man! Check je laterrrrr ;)

Bruut zeg die 21 herhalingen bij squats....pffff. Moet al bijna kotsen bij 5 sets met 6-12 hh op 100% kracht.

Hebben ze een emmertje op je gym ik zou wel een keertje met je willlen mee komen trainen grote!;)

Bruut zeg die 21 herhalingen bij squats....pffff. Moet al bijna kotsen bij 5 sets met 6-12 hh op 100% kracht.

Hebben ze een emmertje op je gym ik zou wel een keertje met je willlen mee komen trainen grote!;)

Ja hangen prullebakjes op de gym. dus je kan altijd uitwijken ernaar ;)

wel ****ed dat je geen rack hebt daar?toch wel een must om een degelijk setje benen te kweken?!

Vertel mij wat... Het is echt schandalig, maar ook al is et niet helemaal hun schuld, ze hadden wel in de tussentijd een goedkoop rack kunnen kopen wat ff voldoet..

Damn, heb deze week een aardig moeilijk moment gehad op de schuine bank.
Fail op de 8e keer 140kg! Mish stond boven me te... trekken (:rolleyes:) en lukte niet om hem omhoog te krijgen. (Hoe fout is deze zin).
Gelukkig kwamen er 2 gasten even helpen hem omhoog te krijgen (nog fouter..?)
Iig was het aardig zweten, want dat gaat aardig pijn doen als hij idd op de borst terecht komt, over de gyno heen moet en dan naar het zakje glijd.. :D

Voor degene die vandaag mijn log hebben gevolgd, i'm back on track.

D
Fail op de 8e keer 140kg! Mish stond boven me te... trekken (:rolleyes:) en lukte niet om hem omhoog te krijgen. (Hoe fout is deze zin).

Voor degene die vandaag mijn log hebben gevolgd, i'm back on track.

Aardig fout dus ;)
En nogmaals sorry :o shit :o en oops :o:o omdat ik em niet uh omhoog kreeg....

Gelukkig maar!!

Damn, heb deze week een aardig moeilijk moment gehad op de schuine bank.
Iig was het aardig zweten, want dat gaat aardig pijn doen als hij idd op de borst terecht komt, over de gyno heen moet en dan naar het zakje glijd.. :D

Voor degene die vandaag mijn log hebben gevolgd, i'm back on track
.

Goed te horen man.. Las et vanmiddag op me werk.. Kan daar niet inloggen.. Schrok ff..

Gewoon doorknallen pik!!

Hier wat foto's van AL & Mish!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aders zitten er al goed op man.

Hoe lang duurt de kuur nog? En waar groei je nu het hardst op?

Je wordt wel steeds buffer ! :D

Kuur duurt in principe nog week of 9. Kan zijn dat ik richting Augustus een match probeer, maar dan trek ik hem wel door denk ik :D
Kan niet zeggen waar ik het hardste op groei, maar deze combi van Test en Tren werkt geweldig!

Ben blij dat je er weer bent animal! en idd test en tren is lekka:D

Kvind je echt super goed vooruit gaan. Zeker aan de hand van je laatste foto's. Ben zelf ook met een soort gelijk avontuur bezig. Mijn eerste wedstrijd wordt YBF eind nov. Volg je log al vanaf het begin (stilletjes):thumbs:

Succes en ik hou je in de gaten;)

Die foto's zien er goed uit. Lijkt erop dat je veel plezier hebt in jou Gym.

Je lijkt echt goed te groeien. Wat je training betreft, kracht is iets wat tijd nodig heeft. Ik heb een paar van de trainingen gezien op youtube. In je log geef je ook aan 1 reps te doen en persoonlijk ben ik niet zo'n fan van 1 reps.
Powerliften en bodybuilden valt niet te combineren al was bv Sergio Olivia een powerlifter voordat hij bodybuilding ging doen. Maar volgens mij was dat daarna strikt bodybuilding.

Probeer niet te snel te grijpen naar hogere gewichten, voor bodybuilding is het gewicht veel minder belangrijk dan een correct uitvoering. Bodybuilding is een combinatie van spieruithoudingsvermogen en kracht. Om dikke spieren te bouwen moet je dus niet alleen je kracht bouwen maar ook de tijd die een spier de spanning kan houden.

Het is verleidelijk om zo snel mogelijk zo zwaar mogelijk te kunnen pakken, maar in de pijnzone blijven is veel belangrijker bij bodybuilding. Ik train natuurlijk en daarom moet ik alles aanpakken om zo snel mogelijk te kunnen groeien. Chemische sporters groeien natuurlijk veel sneller, maar met slim trainen kunnen ze nog veel sneller groeien.

ps. Probeer wel goed op je gezondheid te letten, joh. Probeer op een verantwoordde manier te gebruiken. Meer is niet altijd beter.

Die foto's zien er goed uit. Lijkt erop dat je veel plezier hebt in jou Gym.

Je lijkt echt goed te groeien. Wat je training betreft, kracht is iets wat tijd nodig heeft. Ik heb een paar van de trainingen gezien op youtube. In je log geef je ook aan 1 reps te doen en persoonlijk ben ik niet zo'n fan van 1 reps.
Powerliften en bodybuilden valt niet te combineren al was bv Sergio Olivia een powerlifter voordat hij bodybuilding ging doen. Maar volgens mij was dat daarna strikt bodybuilding.

Probeer niet te snel te grijpen naar hogere gewichten, voor bodybuilding is het gewicht veel minder belangrijk dan een correct uitvoering. Bodybuilding is een combinatie van spieruithoudingsvermogen en kracht. Om dikke spieren te bouwen moet je dus niet alleen je kracht bouwen maar ook de tijd die een spier de spanning kan houden.

Het is verleidelijk om zo snel mogelijk zo zwaar mogelijk te kunnen pakken, maar in de pijnzone blijven is veel belangrijker bij bodybuilding. Ik train natuurlijk en daarom moet ik alles aanpakken om zo snel mogelijk te kunnen groeien. Chemische sporters groeien natuurlijk veel sneller, maar met slim trainen kunnen ze nog veel sneller groeien.

ps. Probeer wel goed op je gezondheid te letten, joh. Probeer op een verantwoordde manier te gebruiken. Meer is niet altijd beter.

Dat is een post waar ik echt heel veel aan heb en die me toch wel goed zal bij blijven!
Ik doe gelukkig pas m'n 1rm als ik alle setjes heb voltooid van banken. Ik ga niet maar 3x een 1rm doen en dan klaar ofzo.
Dus de spanning en dergelijke gooi ik er zeker wel op! Laat meestal lekker langzaam zakken en dan goed diep om echt verrot het setje te voltooien.
Het foute is dat ik als maatje een ex-strongman heb die bankt met 200, setjes met 180 doet en 130/140 met shoulderpresses. Daardoor is er een soort van stille competitie van mij naar hem toe begonnen. Hij traint nu allang geen strongman meer maar echt BB zoals mij. Dus hoef ook niet meer zo er tegen op te boksen ;)
Heel erg bedankt voor je woorden! Ik ga ze zeker toepassen in m'n training!

gewoon altijd streven om sterker te worden! alleen niet doormiddel van 1rep maxen ;)

pyramides alla Arnold vond ik in mijn BBtijd top

12/8/6/5/3/2 zoiets

op een gram test zat je? hoe zit het met de bloat trouwens?

Terug
Naar boven