XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Gezicht zie je aardig idd. Beetje zoals ruhl in off season :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brute onderarmen en goede body je bent flink aan het groeien...thumbs beest!

Ik zou je naam veranderen in animalbody je doet jezelf tekort namelijk! :)

De mooiste foto is die van de tropische verassing met piercing...

goed dat je je terug herpakt animal. :thumbs:

btw: wat is er met kokie(wiet niet hoe jet schrijft?) gebeurd? die ziet er zo plattekes uit op die foto... ???

Thnx Moss ;)
Tis idd een heerlijke verrassing. Ik train morgen weer, ff kijken of ik wat foto's van de training kan posten. Misschien ff squatten, voor haar kontje :D Oh wat ben ik fout haha!

goed dat je je terug herpakt animal. :thumbs:

btw: wat is er met kokie(wiet niet hoe jet schrijft?) gebeurd? die ziet er zo plattekes uit op die foto... ???

Ja heb de goede keuze gemaakt!
En Cok (;)) is heel veel bezig laatste tijd, waardoor de training even niet als eerste komt. En hij is uit de kuur. Nog even en dan gaan we aan de HGH, dus dan komen we ff buff terug na een half jaar :D

Ja heb de goede keuze gemaakt!
En Cok (;)) is heel veel bezig laatste tijd, waardoor de training even niet als eerste komt. En hij is uit de kuur. Nog even en dan gaan we aan de HGH, dus dan komen we ff buff terug na een half jaar :D

ha owkeej man :D las er weinig van hier de laatste tijd.

tgaat je goed. groei ze !!

Gaat goed animallll!!!

Gaat lekker hier!

hoeveel kcal eet je momenteel? neem je nog steeds 25mcg t3?

en wat vond je van de NPP?

hoeveel kcal eet je momenteel? neem je nog steeds 25mcg t3?

en wat vond je van de NPP?

Uhm, kcal's ben ik niet aan het bijhouden, zoals vaker eet ik naar behoefte en ga ik pas als het echt nodig is op kcals eten.
En T3 ben ik weer aan het afbouwen van 80mcg naar 25 nu.
De NPP was ronduit k*t!
Hardstikke pijnlijk bij de 200mg/ml dosering, kon de gezette spier niet meer bewegen en heb nu voor het eerst gyno. Had ik bij de eerste 2 niet en daar had ik ook dezelfde spullen als nu, behalve dat ik er NPP aan toe heb gevoegd.

Vandaag samen met Mish rug en biceps getraind.
Nieuw schema, dus verandering in de spieren en dat konden we erg goed voelen.
Veel rows erin nu om de dikte die ik mis in m'n rug te maken. Sowieso is dit schema er gebaseerd op het kweken van massa op de plekken waar ik dit mis of tekort kom.

Erg hard schema dus ook maar na een week of 2 volledig te hebben getraind hierop gaat dit ook wel meer wennen!
Laatste gewichts meting was 102kg op 1.75m trouwens.

Hier nu wat foto's, want we willen wel wat zien hè!
Ik ga hier trouwens ook iemand aan toevoegen.
Mishale zal in dit topic ook meer trainingen en ervaringen van haar gaan zetten, ze weet het nog niet, maar dat leest ze dan zo wel :D
Stats van haar zijn namelijk niet misselijk voor een meisje van +/- 1.60/65m gewicht is 60kg.

Aangezien ze zoveel als mogelijk meedoet met alles vind ik het wel op z'n plaats dat ze hier ook wat gaat posten!
De vrouwen sectie vind ik zelf minder op BB gericht en aangezien ze niet voor BB doeleinden traint (maar meer op fysiek van Jamie Eason), maar wel BB trainingen volgt, kan ze beter hier gaan babbelen.

Nou dat waren weer wat foto's. Meer van Mish, maar geeft niet, ze is toch lekker! Vind zelf m'n biceps behoorlijk vooruitgegaan, terwijl ik toch zo'n blessure achter de rug heb. Soms vind ik het er zelf bijna op lijken dat de (voor mij) rechter bicep, die dus ook de blessure heeft gehad, er voller uitziet als de ander op foto's...

Anywhey, 't gaat aardig. Heb even een aardig dieptepunt gehad afgelopen week. Maar begin er weer goed uit te krabbelen geloof ik en als je zelf merkt dat de trainingen weer wat beter gaan, voel je jezelf ook weer beter!

Laters en tot morgen misschien haha!

gaat idd lekker animal!

hoe ziet u trainingsschema er nu uit?

Schouders/kuiten/buik
Benen
Borst/triceps
Hamstrings/buik
Rug/biceps

Dat is m'n schema voor nu. De nadruk ligt nu erg op de hams/schouders/rugdikte.
Borst gaat nu langzaam maar goed vooruit, de rug is wijd genoeg, maar de trapezius moet meer ontwikkelijk.
Quads zijn lekker dik zoals altijd, maar hamstrings mogen boller gaan staan. Armen mag ik alleen maar aanspreken en niet gericht op 1 dag trainen omdat ze uit verhouding gaan staan met de schouders.
Die hebben namelijk vooral massa nodig op de buitenkant. Vandaar dat ik lekker 8 sets mag gaan side-raisen, waarvan 4 tot armen horizontaal staan en 4 tot zo hoog mogelijk.

Schouders/kuiten/buik
Benen
Borst/triceps
Hamstrings/buik
Rug/biceps

Dat is m'n schema voor nu. De nadruk ligt nu erg op de hams/schouders/rugdikte.
Borst gaat nu langzaam maar goed vooruit, de rug is wijd genoeg, maar de trapezius moet meer ontwikkelijk.
Quads zijn lekker dik zoals altijd, maar hamstrings mogen boller gaan staan. Armen mag ik alleen maar aanspreken en niet gericht op 1 dag trainen omdat ze uit verhouding gaan staan met de schouders.
Die hebben namelijk vooral massa nodig op de buitenkant. Vandaar dat ik lekker 8 sets mag gaan side-raisen, waarvan 4 tot armen horizontaal staan en 4 tot zo hoog mogelijk.

oké makker, knallen maar!

post volgende keer is foto van u borst. lang geleden gezien hier precies :D

Ja ik weet het. Ik train woensdag borst, maar dat is hetgene waar ik het minst tevreden over ben, dus even kijken of ik een mooie van m'n borstjes kan maken :D

Korte intro Mishale*

Thanks voor de aankondiging Animal :D

En nu een korte introductie:
Mishale, train wat langer dan 14jr, 1.67m bij 62 kg(vanmiddag).
BF ligt momenteel rond de 18%.
Voor voeding + dieet loop ik bij Marjolein Schilperoort. Ben heel erg tevreden daarover!! Enorm respect voor Marjolein ;)

Training: Tot voor een paar jaar geleden deed ik nog fitness. Werd in het begin begeleid door Animal's huidige wedstrijdbegeleider. Na een tijdje ben ik dus toch wat zwaarder gaan trainen. Sinds een jaar train ik samen met Animal en Cok. Voorheen vaker alleen of met een vriend.

Doelen: Geen BB, maar wel trainen op dat niveau. Een fysiek a la Jamie Eason (z.a. bovengenoemd) is wel aardig. Maar Breeder = mooier imo :D

Stats:
Aangezien we vandaag rug + biceps aangepakt hebben post ik die stats eerst:
BOR 4*10 40/45/50/60
Bent over barbell raise 3*13 14
Scott barbell curls 3*12 18
En nog wat oefeningen maar zat toen al aardig vol en ben lager in gewicht gegaan.

Overall:
SQ: 50
Front SQ: 80
DL: 60
BP: 60

:)

Tjonge jonge, wat een vooruitgang...

Tsjee, daar valt als natural niet tegenop te boxen, lijkt wel of je per dag een kilo groter wordt....

Goed te zien dat je je goed op je mindere groepen richt!
(Al is het met armen zo dat ze niet snel te groot zijn, dus daar zou ik me niet te veel zorgen om maken. Over het algemeen zijn schouders eenvoudiger te laten groeien. Maar ja dat kan ook van persoon tot persoon verschillen.) Ik heb wel eens ergens gelezen dat schouders het goed doen wanneer je een snelle pyramide-training erop loslaat. Met heel weinig seconden tussen de setjes.

(Heb ik van Larry Scott, de eerste Mr. olympia. Die heeft een paar schouders gebouwd waar je u tegen zei.....)

Verder, mooie stats Mishale ;) Denk dat je sterker bent dan veel mannen die niet trainen:cool:

Overigens , animal, wordt je op de front double bi wel verslagen door Mishale, sorry...:p

Thanks Plenary :)

Tja ik weet het, omdat ik haar zo goed heb getraind, lig ik nu op haar achter. Maar dat gezichtje kan ik ook niet overtreffen :D

Schouder dag zoals ie er nu uitziet:

Military presses staand
5x10
Dumbbell side raise (dumbbell zo ver mogelijk achter het lichaam)
3x8 (Vanaf begin stand tot armen horizontaal gestrekt)
Dumbbell side raise (dumbbell zo ver mogelijk achter het lichaam)
3x12 (Vanaf begin stand tot zo hoog mogelijk boven trapezius strekken)
Upright Rows
3x10

Goed bezig !! Ook een zeer leuk log om te lezen.. Jij en je vriendin succes..

Terug
Naar boven