AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
God god. Vanavond been training... Heb serieus al 4 weken niet meer (normaal) been getraind vanwege het feit dat we niet op het zelfgemaakt rek mogen squatten. (Trouwe lezers weten hoe dit zit)
Maar schijt aan de regels en gewoon squatten. Mijn benen kunnen er niets aan doen dat hun gezeik hebben met Panatta. Die willen groeien en in augustus huge erbij staan! Dus er gaat gesquat worden vanavond!!

Schema zal er zo uit zien:

Back Squat 5x10
Deadlift 4x12
Extensions 4x10 (8sec over doen)
Leg curls 4x10 (8sec over doen)

Kleine schema dus, maar heb later deze week nog een been sessie, dus 2 kleintjes. Maar groei was me verzekerd, en benen is niet zo'n probleem bij mij. Komt goed dus!

Training was wel lekker vandaag! Helaas niet zo lekker dat ik de trap niet meer af kon :( Maar voel m'n benen nog natrillen.

Leuke foto's
Dit moment nog met een lekkere stack bezig ?

Stack is op dit moment Test (1gr) en Tren (800mg)
Mast komt er nog bij en zit even te denken om over 2 maanden rustig met HGH te beginnen. Maar is nog helemaal niets zeker :D

Ja deze gast wordt echt een beest....!

Dit beest heeft even een vakantie nodig hahaha. Was moe tijdens de training. Echt moe!
Daarom niet een geweldige training...

Incline bench
10x100
10x100
10x110
10x110

Incline DB press
8x40
8x40
8x40
6x45

Incline flyes
8x26
8x28
8x26
8x26

Pullovers
12x30
12x30
12x30

Dips
4x12xBW

French presses
10x26
10x30
10x36

Reverse grip pushdowns
4x8x25

Alles wel rustig en geconcentreerd. Dus meer op uitvoering dan gewicht. Denk dat dat nu even meer voor me gaat doen.

Alles wel rustig en geconcentreerd. Dus meer op uitvoering dan gewicht. Denk dat dat nu even meer voor me gaat doen

Zoals Dorian Yates ook heeft gezegd, Eerst de juiste uitvoering, in veel gevallen betekend dit 2 keer zo weinig als het gewicht waar je normaal gesproken mee gooit. De kracht komt daarna vanzelf....
(Al ben ik zelf niet zo'n grote voorstander van de maximum gewicht sets die Dorian verder ook voorstond.... Dat geeft veel risico op zware blessures. Welke hij ook heeft gehad..... Je hoeft maar een keer een pees af te scheuren en het is mogelijk al een heel eind gebeurd)

Maar ja, als natural heb je daar natuurlijk minder last van, omdat je niet zulke zware gewichten aankan als de chemische sporters.....
Maar dat weerhoudt je er natuurlijk niet van om zo zwaar mogelijk te trainen en de juiste vorm te behouden, wat ik zelf ook doe:D

Lekkere training topper...je kan niet altijd vlammen

Vandaag nog even wezen trainen. Weinig gedaan, omdat het een kort schema is, niet vanwege geen zin ofzo hahaha!

Squat
5x12 4sec zakken, 4 sec omhoog.

Goodmornings
4x10, is een hele tijd geleden dat ik die heb gedaan. Hamstrings trilde en enorme pomp in mijn onderrug :D

Lunges
Niet meer gelukt, kon m'n benen niet meer bewegen.

Buik

10 min stokdraaien
Hanging leg raises
4x10

Helemaal geen grote extreme training, maar juist langzaam en erg kort.
Wel gericht op de hams en quads.

Morgen rug/biceps.
Wil daar wel een lekkere training van maken!

Goodmornings blijven altijd heerlijk om te doen. Vooral wanneer je deze om redenen een tijdje niet meer heb gedaan. Heerlijk. Maar gewicht was niet al te bijzonder dat er niks bij staat?

En trouwens, ga je nu voor de WBC in Mijdrecht, of is dit allemaal nog niet helemaal duidelijk?

Gewicht was idd aardig vrouwelijk, alleen de pomp niet haha!!
Jbc niet, maar wel een match dit jaar ;)

Lekkere korte training..
Animal ik ga een opzetje posten in mijn kuurdagboek kan je daar even advies over geven?

En ik had vandaag weinig zin om te trainen :p
Drukke werkweek gehad, dus even tijd voor ontspanning én junken!!!
Morgen weer een dag!

Check je PM X ;) En junken 1x in de week idd, we zijn geen junks ;) :D :D

Nog een lekker foto'tje van de junk dingetjes :D
Zit nu lekker aan een pizza'tje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bananenchips, gedroogde rijst (erg lekker!!) en nog wat dingen. Allemaal bij ons in Chinatown te halen hier in Den Haag. Gouden winkels hahaha!

Chinatown, mijn ander huis :D

En Xtra, idd 1* p/w junken!! Zaterdaags. Zat er al de hele week naar uit te kijken.
Net nog een flinke bak groenten met rundvlees blado op :D

Gewicht was idd aardig vrouwelijk, alleen de pomp niet haha!!
Jbc niet, maar wel een match dit jaar ;)
Had het over de WBC, 27 September in Mijdrecht. Ook een C wedstrijd ;) . Misschien wel interessant. Doe misschien ook wel mee :eek: .

Maar ik zal je logje blijven volgen.

Nog een lekker foto'tje van de junk dingetjes :D
Zit nu lekker aan een pizza'tje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bananenchips, gedroogde rijst (erg lekker!!) en nog wat dingen. Allemaal bij ons in Chinatown te halen hier in Den Haag. Gouden winkels hahaha!

Ziet er lekker uit !

Terug
Naar boven