- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Animal is keihard aan 't trainen as we speaken ik zit thuis te werken.
Misschien dat ie later nog logt.

shit happensNope, moest cijfertjes pompen
Morgen weer lekker trainen![]()

Je rust pakken is net zo belangrijk als goede voeding en de juiste trainings-technieken..... De meeste mensen pakken juist te weinig rust.... Rust kunnen pakken is juist heel moeilijk en vereist een zekere volwassenheid....
Heb zelf net ook een paar weekjes rust gepakt, best moeilijk, maar je merkt dat de honger om te trainen toe blijft nemen en de concentratie tijdens de training is ook een stuk groter.....
Maar dat geld in mindere mate voor Animal, aangezien hij wat chemische hulpmiddelen neemt......
Alleen tijdens een kuur is je herstel veel sneller bro.
Animal had aangekondigd dat deze thread zowel van hem als mishale is, mijn opmerking was daarom ook voornamelijk aan haar gericht. Ik heb ook enige differentie aan proberen te brengen tussen de situatie van mishale en animal. Dat schijnt dus niet helemaal gelukt te zijn.
Ik heb geen expertise aangaande rustperiodes voor chemische sporters, aangezien ik daar geen ervaring in heb.
Maar volgens mij traint michale wel natuurlijk en voor haar gelden dus inderdaad, wat ik ook heb geplacht om aan te geven, andere regels dan voor Animal....
Maar goed.....

Animal had aangekondigd dat deze thread zowel van hem als mishale is, mijn opmerking was daarom ook voornamelijk aan haar gericht. Ik heb ook enige differentie aan proberen te brengen tussen de situatie van mishale en animal. Dat schijnt dus niet helemaal gelukt te zijn.
Ik heb geen expertise aangaande rustperiodes voor chemische sporters, aangezien ik daar geen ervaring in heb.
Maar volgens mij traint michale wel natuurlijk en voor haar gelden dus inderdaad, wat ik ook heb geplacht om aan te geven, andere regels dan voor Animal....
Maar goed.....

Ookwel zo in de kuur.
Ze was/is in ieder geval bezig met het verzamelen van info.Mishale clean of niet?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f220/primo-anavar-185122/

Vergeten te vermelden
wk 1 Anavar 10mg ED
wk 2-10 Anavar 20 mg ED
wk 1 Primo inj 50 mg EW
wk 2 Primo 75 mg EW
wk 3-5 Primo 100 mg EW
wk 6 Winny tabs 10 mg ED
wk 7-10 Winny tabs 20mg ED
Waar zit je momenteel ongeveer in je kuur ?
Lijkt me heel interessant om te volgen hoe een vrouw reageert op deze relatief milde middelen !
Merk je tot nu al enige vooruitgang ? Sides ?
Hou ons op de hoogte, enneuuuuhhh, doe zo verder !!! SUCCES !!!