MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Zo, vroeg eruit en dalijk even lekker trainen. Rug en biceps, ben benieuwd, ben nl zelf niet zo'n ochtend trainer :D

gewoon ff lekker knallen ik had er eerst ook moeite mee maar nu vind ik het wel lekker:) veel plezier

Gebeurd er nog wat in huize mishale/animal?
Of zijn jullie blijven hangen in de junkdag?

Animal is keihard aan 't trainen as we speak ;) en ik zit thuis te werken.
Misschien dat ie later nog logt.

Nope, moest cijfertjes pompen ;)
Morgen weer lekker trainen :wl:

Je rust pakken is net zo belangrijk als goede voeding en de juiste trainings-technieken..... De meeste mensen pakken juist te weinig rust.... Rust kunnen pakken is juist heel moeilijk en vereist een zekere volwassenheid....

Heb zelf net ook een paar weekjes rust gepakt, best moeilijk, maar je merkt dat de honger om te trainen toe blijft nemen en de concentratie tijdens de training is ook een stuk groter.....

Maar dat geld in mindere mate voor Animal, aangezien hij wat chemische hulpmiddelen neemt......

Je rust pakken is net zo belangrijk als goede voeding en de juiste trainings-technieken..... De meeste mensen pakken juist te weinig rust.... Rust kunnen pakken is juist heel moeilijk en vereist een zekere volwassenheid....

Heb zelf net ook een paar weekjes rust gepakt, best moeilijk, maar je merkt dat de honger om te trainen toe blijft nemen en de concentratie tijdens de training is ook een stuk groter.....

Maar dat geld in mindere mate voor Animal, aangezien hij wat chemische hulpmiddelen neemt......

Alleen tijdens een kuur is je herstel veel sneller bro.
Je moet keihard knallen dus een paar weekjes rust pakken tijdens een heftige kuur zoals die van animal is zeker niet aan te raden.
Ik ben het wel met je eens dat je af en toe rust moet hebben.

Alleen tijdens een kuur is je herstel veel sneller bro.

Animal had aangekondigd dat deze thread zowel van hem als mishale is, mijn opmerking was daarom ook voornamelijk aan haar gericht. Ik heb ook enige differentie aan proberen te brengen tussen de situatie van mishale en animal. Dat schijnt dus niet helemaal gelukt te zijn.

Ik heb geen expertise aangaande rustperiodes voor chemische sporters, aangezien ik daar geen ervaring in heb.
Maar volgens mij traint michale wel natuurlijk en voor haar gelden dus inderdaad, wat ik ook heb geplacht om aan te geven, andere regels dan voor Animal....

Maar goed.....

Animal had aangekondigd dat deze thread zowel van hem als mishale is, mijn opmerking was daarom ook voornamelijk aan haar gericht. Ik heb ook enige differentie aan proberen te brengen tussen de situatie van mishale en animal. Dat schijnt dus niet helemaal gelukt te zijn.

Ik heb geen expertise aangaande rustperiodes voor chemische sporters, aangezien ik daar geen ervaring in heb.
Maar volgens mij traint michale wel natuurlijk en voor haar gelden dus inderdaad, wat ik ook heb geplacht om aan te geven, andere regels dan voor Animal....

Maar goed.....

:D:D
Ze was/is in ieder geval bezig met het verzamelen van info.Mishale clean of niet?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f220/primo-anavar-185122/

Maar goed.....

Ik ben nu ook aan 't kuren, vandaar dat Animal mij hier(kuurdagboeken) heeft aangekondigd ;)

Enige poos nog met idee rondgelopen en op een gegeven moment de knoop doorgehakt: ik ga zelf ook meedoen aan een wedstrijd(fitness/figure). Welke weet ik zelf nog niet, omdat ik nu nog andere dingen heb lopen die mijn prioriteit krijgen zoals werk(carrière gaat voor) en gezondheid.
Maar ik neem meestal extra rust vanwege dat laatste ;) Ookwel zo in de kuur.

:D:D
Ze was/is in ieder geval bezig met het verzamelen van info.Mishale clean of niet?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f220/primo-anavar-185122/

Ben er allang uit dus. Niet clean meer :D

Vergeten te vermelden

wk 1 Anavar 10mg ED
wk 2-10 Anavar 20 mg ED
wk 1 Primo inj 50 mg EW
wk 2 Primo 75 mg EW
wk 3-5 Primo 100 mg EW
wk 6 Winny tabs 10 mg ED
wk 7-10 Winny tabs 20mg ED

had het idd nog niet gelezen hier. suc6 ermee. ben benieuwd.
wat zijn nu je stats? of staan die al ergens vermeld?

*edit; heb het gelezen. +/- 1.60/65m gewicht is 60kg :thumbs:

Dankje :)
Zit momenteel op 65kg (en 1.65m).

Dankje :)
Zit momenteel op 65kg (en 1.65m).

Waar zit je momenteel ongeveer in je kuur ?
Lijkt me heel interessant om te volgen hoe een vrouw reageert op deze relatief milde middelen !
Merk je tot nu al enige vooruitgang ? Sides ?

Hou ons op de hoogte, enneuuuuhhh, doe zo verder !!! SUCCES !!!

succes aan beide dan hé :D

Waar zit je momenteel ongeveer in je kuur ?
Lijkt me heel interessant om te volgen hoe een vrouw reageert op deze relatief milde middelen !
Merk je tot nu al enige vooruitgang ? Sides ?

Hou ons op de hoogte, enneuuuuhhh, doe zo verder !!! SUCCES !!!

Dankje Shaq :D
+ Ik zit nu in week 7. Heb de primo wat doorgetrokken. Kan nog niet echt zeggen wat ik er specifiek van merk. Vermoed zelf dat 't mij ook krachttoename bezorgt. Ik kon vorige week ineens iets harder knallen!

Van de Var merk ik duidelijke krachttoename. Ook lekker dat er steeds meer aders duidelijk zichtbaar zijn. En mijn libido is wel ietwat toegenomen.
Verder heb ik meer energie, wat zeker lekker is!

Van de Winny merk ik nog niet veel. Heb wel vage krampen en een lagere bloeddruk sinds ik het gebruik.

- 't Enige nadeel dat ik aan deze kuur ondervind is dat ik al gauw krampen in mijn benen krijg 's ochtends vroeg. Een kleine wandeling is al enerverend. Tot mijn grote ergernis, want ik draag vaak naaldhakken....

Ik laat bloedonderzoek doen voor, tussentijds en na de kuur!

Terug
Naar boven