MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Wel grappig ik was vandaag in de Boss store precies hetzelfde verhaal.
Ik pas gelukig nog wel de grootste maat XXL.
Zal over 4/5 weken ook niet meer kunnen ben ik bang?
Potverdomme dat kost een hoop geld kerel al die nieuwe kleren...

Pics?? Ben wel benieuwd hoe jullie er nu bijstaan.

Betreffende proteinen, heb pas gelezen dat variatie in proteinesoorten goed schijnt te zijn.... Veel verschillende vleessoorten dus....

Klinkt saai en dat is het ook, maar vermijd als het kan de snelle suikers in een Hypo. Kans namelijk dat deze dubbel zo hard terugkomt.

@Mishale:
Jammer dat je aan de kuur bent gegaan.
Er is naturel nog zoveel te bereiken lijkt me. Desalniettemin jouw keus, jouw zaak en jouw verantwoording dus ik zal dit puristen praatje stoppen! Ook jou wens ik succes hoor! Met iemand als 'Anibol Legs' aan je zijde zal je in ieder geval genoeg begeleiding krijgen.;)
Dit wist ik zelf ook niet, maar dat is juist waar meeste mensen gelijk aan denken; snelle suikers innemen.

Dankje. Eigen keus, 'nough said.

Pics?? Ben wel benieuwd hoe jullie er nu bijstaan.

Betreffende proteinen, heb pas gelezen dat variatie in proteinesoorten goed schijnt te zijn.... Veel verschillende vleessoorten dus....

Ik probeer idd zoveel als mogelijk af te wisselen met vis/vleessoorten :thumb:

Variatie is de nectar van het leven! :D
Helaas ziet mijn vrouw dat anders...

• Topic Starter Topic Starter
Haha Johnny!! Dat is bij mij ook zo'n raar onderwerp, variatie... In voeding enzo mag het wel, maar met vrouwen is nog steeds een taboe...

Dalijk na het afwassen, koken, eten, opruimen, strijken en bffen zal ik een update neerpleuren hier. Heb samen met Mish weer paar foto'tjes gemaakt en zal ze even neergooieeee!

Nee, nee, 't is geen taboe maar een verbod :p
Mannen snap dat nou!

Haha Johnny!! Dat is bij mij ook zo'n raar onderwerp, variatie... In voeding enzo mag het wel, maar met vrouwen is nog steeds een taboe...

Dalijk na het afwassen, koken, eten, opruimen, strijken en bffen zal ik een update neerpleuren hier. Heb samen met Mish weer paar foto'tjes gemaakt en zal ze even neergooieeee!

Gezien de context van je reactie ben ik toch wel heel benieuwd naar wat voor foto's dat zijn :D

@Mish: Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen, ik had met Boor toch heel andere afspraken gemaakt... oh, stom natuurlijk dat ging over andere mannen!

To bash or not to bash. That´s the question.

• Topic Starter Topic Starter
Shit zwaar verkeerd woordkeuze! :D Daar mag ik echt GEEEEEENN foto's van maken...

Alleen video's :D

Shit zwaar verkeerd woordkeuze! :D Daar mag ik echt GEEEEEENN foto's van maken...

Alleen video's :D

Jammerrrrrrr!!! Maar goed, donderdag wellicht... Een man moet wat te dromen hebben nietwaar? :D
Enneh, die video's mail je maar ;)

Nou, genoeg vervuiling in je zo wonderschone topic. OT maar weer.

Ik zeg dit anders nooit maar kanker eens lekker op!!

Whoooo rustig tijgertje. :D
Laat je niet opwinden.
Als je ergens door opgewonden moet raken is dat animal wel;)
Enne Animal je hoeft je big mac ervaringen niet zo uitgebreid te schrijven, nu je weet dat ik streng aan het dieeten ben gvd:mad:
Zie jullie volgende week bij de jbc.

Whoooo rustig tijgertje. :D
Laat je niet opwinden.
Als je ergens door opgewonden moet raken is dat animal wel;)
Enne Animal je hoeft je big mac ervaringen niet zo uitgebreid te schrijven, nu je weet dat ik streng aan het dieeten ben gvd:mad:
Zie jullie volgende week bij de jbc.

Haha, laat maar zitten :D

En bedenk dan hoe meer je van die big mac of cbo gaat genieten over een week :meal: Of van een chocolade cake.... ;)
(ja ja die heb je nog tegoed van me!)

Haha, laat maar zitten :D

En bedenk dan hoe meer je van die big mac of cbo gaat genieten over een week :meal: Of van een chocolade cake.... ;)
(ja ja die heb je nog tegoed van me!)

Dammit vrouw, nu moet ik ook aan een choco cake denken:(
Na mijn posing routine verwacht ik jouw met een lekkere chococake achter de schermen.:D

Terug
Naar boven