XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Hoe gaat het hier? Zijn er nog updates te melden? Animal heeft al een tijdje niet meer gepost. Die is dus gruwelijk aan het bulken.....

@Mishale, en hoe bevalt het verder tot nu toe? Nog goede gains gemaakt? Hoeveel beter zijn de sportieve prestaties nu t.o.v. de natuurlijke situatie?

Ik ben nu ook aan 't kuren, vandaar dat Animal mij hier(kuurdagboeken) heeft aangekondigd ;)

TOP meis, dat je hier open over durft te zijn! :clap:

Ik hoop dat het helpt het taboe onder de dames wat weg te nemen en de kennisuitwisseling - en daarmee de gezondheid van gebruikende dames - ten goede komt. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat aardig, zijn lekker buff en toch slinkt het vet. Niet hard, maar zit ook niet keihard in dieet en cardio is weinig tot niets. Verbrand dus eigenlijk alleen een beetje van de 800mg tren en voeding. Sides nu zijn puistjes (kleintjes gelukkig...), zweten en af en toe licht in m'n hoofd zijn en beetje gedesorienteerd. Vandaag moest ik 2 broeken passen en kreeg vlak daarna een (leek op een hypo) aanval van zweten, duizelig, trillen en moeilijk vooruit kunnen komen. Dacht dat ik onderuit zou gaan en (weet niet of dat ook echt zo was) het leek alsof m'n suiker spiegel te laag was. Toen 2 winkels verder naar de Mac gestrompeld (Mish zat paar straten verder bij de kapper) en daar 2 bekers ice tea (lekker vol suiker) en een supersize CBO menu en een big tasty genomen om even op orde te komen (het is tenslotte ook m'n junkdag ;)) Toen ik eindelijk zat, ging het wel, maar liet contant patatjes vallen en kreeg ze moeilijk in de saus en in m'n mond van het trillen. Toen begon ik ook het koude zweet te krijgen en beetje moe te worden (ogen werden ff zwaar). Rillen werd minder toen ik ff flink aan het drinken was en na een half uurtje ging het wel.
Toch kwam ik erg moeilijk vooruit en bleef ik een beetje versuft.
Raar, want heb alleen de eerste 4 weken van deze 11 weken inmiddels IGF genomen op 50mcg elke trainingsdag. Ben ook niet met HGH of slin bezig (nog niet althans hahaha), loop alleen nog steeds op 1gr Test cyp en 800mg tren...

Nu voel ik me ook moe en ogen willen zakken, dus ik stop weer ff!
Laters gasten.

Wat wel leuk was is dat ik woensdag m'n laatste set schuinbanken afmaakte op 12x120kg zonder te smokkelen :D

Pfffff, lekker toch dat kuren...al die sides. :D
Ach ja,hoort er bie.

En 12x120...niet slecht beestenbeen !

Hoe gaat het hier? Zijn er nog updates te melden? Animal heeft al een tijdje niet meer gepost. Die is dus gruwelijk aan het bulken.....

@Mishale, en hoe bevalt het verder tot nu toe? Nog goede gains gemaakt? Hoeveel beter zijn de sportieve prestaties nu t.o.v. de natuurlijke situatie?

't Bevalt heel goed eigenlijk :) Ik heb zeker goede gains gemaakt. Merk ik elke keer als er weer een schijfje van 5+ kilo erop kan :D Ik merk duidelijk dat ik meer gewicht aankan, en ook echt meer energie heb!

Op de natuurlijke manier was ik na een training(zeker na een lange dag op kantoor) helemaal bekaf. En 't zou dan wat langer duren om er meer uit te halen dan ik zelf denk te kunnen halen. Maar animal is er ook nog om me zo nu en dan verder te helpen en een beetje te 'pushen' dus dat scheelt either way.

Ik zou alleen nog mijn eiwit inname moeten verhogen(nu: noten, ei-witten, tonijn). Suggesties zijn altijd welkom, maar weet dat ik gluten- én lactose intolerant ben :(

Het gaat aardig, zijn lekker buff en toch slinkt het vet. Niet hard, maar zit ook niet keihard in dieet en cardio is weinig tot niets. Verbrand dus eigenlijk alleen een beetje van de 800mg tren en voeding. Sides nu zijn puistjes (kleintjes gelukkig...), zweten en af en toe licht in m'n hoofd zijn en beetje gedesorienteerd. Vandaag moest ik 2 broeken passen en kreeg vlak daarna een (leek op een hypo) aanval van zweten, duizelig, trillen en moeilijk vooruit kunnen komen. Dacht dat ik onderuit zou gaan en (weet niet of dat ook echt zo was) het leek alsof m'n suiker spiegel te laag was. Toen 2 winkels verder naar de Mac gestrompeld (Mish zat paar straten verder bij de kapper) en daar 2 bekers ice tea (lekker vol suiker) en een supersize CBO menu en een big tasty genomen om even op orde te komen (het is tenslotte ook m'n junkdag ;)) Toen ik eindelijk zat, ging het wel, maar liet contant patatjes vallen en kreeg ze moeilijk in de saus en in m'n mond van het trillen. Toen begon ik ook het koude zweet te krijgen en beetje moe te worden (ogen werden ff zwaar). Rillen werd minder toen ik ff flink aan het drinken was en na een half uurtje ging het wel.
Toch kwam ik erg moeilijk vooruit en bleef ik een beetje versuft.
Raar, want heb alleen de eerste 4 weken van deze 11 weken inmiddels IGF genomen op 50mcg elke trainingsdag. Ben ook niet met HGH of slin bezig (nog niet althans hahaha), loop alleen nog steeds op 1gr Test cyp en 800mg tren...

Nu voel ik me ook moe en ogen willen zakken, dus ik stop weer ff!
Laters gasten.

Wat wel leuk was is dat ik woensdag m'n laatste set schuinbanken afmaakte op 12x120kg zonder te smokkelen :D
WTF man! :eek:
Prachtig hoe luchtig je dat opneemt! :cool:
12x120 schuindrukken is toch monsterlijk sterk éh?!
Prachtig leesvoer onder het genot van een versnaperingetje.
De mensen zullen wel vreemd opgekeken hebben bij de Mac...
Zo'n steroïden monster dat moeite heeft zijn frietjes in zijn mond te krijgen, en ze op de vloer laat vallen! :roflol:

WTF man! :eek:
Prachtig hoe luchtig je dat opneemt! :cool:
12x120 schuindrukken is toch monsterlijk sterk éh?!
Prachtig leesvoer onder het genot van een versnaperingetje.
De mensen zullen wel vreemd opgekeken hebben bij de Mac...
Zo'n steroïden monster dat moeite heeft zijn frietjes in zijn mond te krijgen, en ze op de vloer laat vallen! :roflol:

Tja ach, ik heb wel meer van die dingen :D
Soms 'schaam' ik me om in een winkel naar sort of speciale broeken te moeten vragen. Ik ben zelf niet groot qua lengte, maar ik moet echt broeken hebben die om m'n benen heen passen. Dus ik ff naar de New Yorker bij ons in Den Haag (binnenstad). Loop naar een meisje toe en vraag of iemand me kan adviseren welke broeken groot qua been ruimte zijn. Nu is dat volgens mij niet echt de mode, want alles is met rechte ppen en ik merk dat broeken daar totaal niet op zijn gemaakt.
"Beenruimte..." en zie haar denken van waarom dan? Tja, kan moeilijk m'n broek laten zakken en laten zien wáárom.
Dus dan vind ik het weer te macho om te moeten zeggen dat ik vanwege het trainen geen normale broeken pas. Want dan zie je ze echt kijken van "jaaaa hooor... (macho)", maar dat is de enigste manier waarop ze snappen waarom ik grote broeken nodig heb. Dus ik zeggen en ja hoor! Daar kwam de blik weer :D
Roept ze weer zo'n superdude homo collega'tje erbij die verstand zou moeten hebben van 'mannen' kleding, terwijl hij waarschijnlijk alleen strings en bikini's draagt :rolleyes:
Hij een beetje kijken en hummen en maar iets aanwijzen. "Dit is een behoorlijke ruime maat meneer.." Nou geef maar mee en ik pas het wel ff...
No way hoor! Kwam niet eens over de helft van m'n quads heen... Weer terug en uitleggen hoe ver die broek kwam. (Deze broek noem ik dan broek 1)
Toen kreeg ik weer een andere mee (broek 2) en die paste dus meer, maar toen ik hem dicht had, leek het bij m'n benen wel een legging en daar was ik niet naar opzoek.
Toen kreeg ik dus broek nummer 3, werd ondertussen geholpen door een echte man die waarschijnlijk wist wat zijn zaterdag baantje inhield, en die zat dus goed. Daar heb ik er maar meteen 2 van genomen en 2 overhemden gepakt. Geloof me, ik heb door de weken heen VEEL overhemden gekeken en gepast en de beste die ik pas zijn XXL en de XXL STRETCH overhemden, ook van New Yorker. Daar dan nog maar 2 van genomen en toen eindelijk onder het zweet en een ademhaling vergelijkbaar met nken tijdens een zware spinning sessie met 100mcg clenbuterol in je fl**ker afgerekent. Daarna wel meteen omgekleed in het hokje want mijn nieuwe broek zat 10x lekkerder als die ik eerst aanhad. Het ging dus ongeveer zo in vogelvlucht, let op!

Broek 1 aan, eigen broek aan, broek 2 aan, broek 2 uit, poseren in de spiegel (je blijft geil op jezelf hè ;)), eigen broek aan, laatste broek passen (goed!!), eigen broek weer aan, afrekenen, eigen broek weer uit en geslaagde broek nummer 3 aan, halve hypo krijgen en strompelen naar de mac, daar half slaperig vreten bestellen en het erin KNALLEN!! Heb van het bakje bijna de helft weer uit m'n klauwen laten vallen, maar het is erin gekomen!

Voel me voor de rest wel aardig crap vandaag, maar komt wel goed.
Conclusie...

Ana's zijn de shit!!

Laatst bewerkt:
Geen gescheld met homo hé :roll:
Dat is idd de shit dus ;)

:roflol:
Mafkees...
De "Tom Platz" van The Hague éh?! ;)

Roept ze weer zo'n superdude homo collega'tje erbij die verstand zou moeten hebben van 'mannen' kleding, terwijl hij waarschijnlijk alleen strings en bikini's draagt :rolleyes:
Hij een beetje kijken en hummen en maar iets aanwijzen.
Deze tekst, in deze context is natuurlijk naadje éh?! ???
Maar ik zal het maar op je "substance abuse" steken... ;)

Deze tekst, in deze context is natuurlijk naadje éh?! ???
Maar ik zal het maar op je "substance abuse" steken... ;)

Ja je weet hoe ik het bedoel hahaha..

Hmmmm (wat moet ik hiermee) uhm deze kan denk ik wel... Hmmmm (kan ik geen normale ecto helpen?) Hmmmm, zou deze passen? (Weet totaal niet wat ik ermee aanmoet...)

Zo'n lijertje dus... Ach joh, zo kom je je zaterdag weer eens door!

:roflol:
Mafkees...
De "Tom Platz" van The Hague éh?! ;)

Nou, zo zal ik mezelf niet noemen :D Maar broeken zijn gewoon erg lastig... Na de training krijg ik overhemden niet aan en als ik vol zit shirtjes niet uit. Mish moet dus best vaak helpen met kleding uitdoen. Op zich wel een "leuk" probleem, maar op het moment zelf niet..

mooie verhalen gozer !
Dan ben je wel een baas om een kledingwinkel in te lopen en je broek te laten zakken om aan te geven dat je grote broek nog hebt :P

OMG dat zou echt erg zijn haha!! Dan hebben ze iig niet meer het vooroordeel dat Bodybuilders kleine pikkies hebben :D :D :fu:

Misschien zal ik morgen ff een foto'tje maken in het oh zo bekende spijkerbroekje om te vergelijken hoe ik er nu bij sta..

ben benieuwd!! leuk topic om te lezen..

Terug
Naar boven