- Waardering
- 70
Thanks Alien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Alien

Ik ben nu ook aan 't kuren, vandaar dat Animal mij hier(kuurdagboeken) heeft aangekondigd![]()

) Toen ik eindelijk zat, ging het wel, maar liet contant patatjes vallen en kreeg ze moeilijk in de saus en in m'n mond van het trillen. Toen begon ik ook het koude zweet te krijgen en beetje moe te worden (ogen werden ff zwaar). Rillen werd minder toen ik ff flink aan het drinken was en na een half uurtje ging het wel.
Pfffff, lekker toch dat kuren...al die sides.
Ach ja,hoort er bie.
En 12x120...niet slecht beestenbeen !
Hoe gaat het hier? Zijn er nog updates te melden? Animal heeft al een tijdje niet meer gepost. Die is dus gruwelijk aan het bulken.....
@Mishale, en hoe bevalt het verder tot nu toe? Nog goede gains gemaakt? Hoeveel beter zijn de sportieve prestaties nu t.o.v. de natuurlijke situatie?
Ik heb zeker goede gains gemaakt. Merk ik elke keer als er weer een schijfje van 5+ kilo erop kan
Ik merk duidelijk dat ik meer gewicht aankan, en ook echt meer energie heb!
TOP meis, dat je hier open over durft te zijn!
Ik hoop dat het helpt het taboe onder de dames wat weg te nemen en de kennisuitwisseling - en daarmee de gezondheid van gebruikende dames - ten goede komt.![]()
Dat was idd de achterliggende gedachte! 
WTF man!Het gaat aardig, zijn lekker buff en toch slinkt het vet. Niet hard, maar zit ook niet keihard in dieet en cardio is weinig tot niets. Verbrand dus eigenlijk alleen een beetje van de 800mg tren en voeding. Sides nu zijn puistjes (kleintjes gelukkig...), zweten en af en toe licht in m'n hoofd zijn en beetje gedesorienteerd. Vandaag moest ik 2 broeken passen en kreeg vlak daarna een (leek op een hypo) aanval van zweten, duizelig, trillen en moeilijk vooruit kunnen komen. Dacht dat ik onderuit zou gaan en (weet niet of dat ook echt zo was) het leek alsof m'n suiker spiegel te laag was. Toen 2 winkels verder naar de Mac gestrompeld (Mish zat paar straten verder bij de kapper) en daar 2 bekers ice tea (lekker vol suiker) en een supersize CBO menu en een big tasty genomen om even op orde te komen (het is tenslotte ook m'n junkdag) Toen ik eindelijk zat, ging het wel, maar liet contant patatjes vallen en kreeg ze moeilijk in de saus en in m'n mond van het trillen. Toen begon ik ook het koude zweet te krijgen en beetje moe te worden (ogen werden ff zwaar). Rillen werd minder toen ik ff flink aan het drinken was en na een half uurtje ging het wel.
Toch kwam ik erg moeilijk vooruit en bleef ik een beetje versuft.
Raar, want heb alleen de eerste 4 weken van deze 11 weken inmiddels IGF genomen op 50mcg elke trainingsdag. Ben ook niet met HGH of slin bezig (nog niet althans hahaha), loop alleen nog steeds op 1gr Test cyp en 800mg tren...
Nu voel ik me ook moe en ogen willen zakken, dus ik stop weer ff!
Laters gasten.
Wat wel leuk was is dat ik woensdag m'n laatste set schuinbanken afmaakte op 12x120kg zonder te smokkelen![]()

WTF man!
Prachtig hoe luchtig je dat opneemt!
12x120 schuindrukken is toch monsterlijk sterk éh?!
Prachtig leesvoer onder het genot van een versnaperingetje.
De mensen zullen wel vreemd opgekeken hebben bij de Mac...
Zo'n steroïden monster dat moeite heeft zijn frietjes in zijn mond te krijgen, en ze op de vloer laat vallen!![]()

), eigen broek aan, laatste broek passen (goed!!), eigen broek weer aan, afrekenen, eigen broek weer uit en geslaagde broek nummer 3 aan, halve hypo krijgen en strompelen naar de mac, daar half slaperig vreten bestellen en het erin KNALLEN!! Heb van het bakje bijna de helft weer uit m'n klauwen laten vallen, maar het is erin gekomen!Deze tekst, in deze context is natuurlijk naadje éh?!Roept ze weer zo'n superdude homo collega'tje erbij die verstand zou moeten hebben van 'mannen' kleding, terwijl hij waarschijnlijk alleen strings en bikini's draagt
Hij een beetje kijken en hummen en maar iets aanwijzen.

Deze tekst, in deze context is natuurlijk naadje éh?!
Maar ik zal het maar op je "substance abuse" steken...![]()
Maar broeken zijn gewoon erg lastig... Na de training krijg ik overhemden niet aan en als ik vol zit shirtjes niet uit. Mish moet dus best vaak helpen met kleding uitdoen. Op zich wel een "leuk" probleem, maar op het moment zelf niet..OMG dat zou echt erg zijn haha!! Dan hebben ze iig niet meer het vooroordeel dat Bodybuilders kleine pikkies hebben![]()
![]()
![]()