Okee, zoals beloofd de update van vanavond! Zonder bef foto's John, maar we zien je donderdag toch, dus ga je zelf maar lekker je gang hahaha!
De coach heeft het gehele plaatje bekeken deze week en hij vond dat ik sinds het vorige bezoek 3 weekjes eerder erg vooruit was gegaan op zijn schema.
Ik ga hier mijn schema niet gedetailleerd neerzetten, omdat ik er commentaar op ga krijgen. Het schema staat heel raar in elkaar, want op sommige spiergroepen wordt totaal geen aandacht besteed, maar simpelweg kort aangesproken. De focus ligt nu echt op de achterliggende stukken van de spiergroep zoals achterschouders, hamstrings en scherpte in de onderkant borst.
Om een klein idee te geven,
Rug:
Wide grip BOR's (Bovenhands)
4x10
Chins
4x10
Extra wide grip barbell shoulder raises (Bent over)
3x12
Bent over straight arm barbell raises
4x10
Dat is het voor rug, meer zet ik hier niet neer haha, denk dat iedereen hiervan al denkt:
"Waar zijn die DL en DB Saws?"
Het gaat hier dus voornamelijk om de massa en definitie in het midden van m'n rug, want wijdte zit er goed in.
Zo is dus mijn hele schema ingedeeld
Voor de rest trekt de rest dus erg goed bij en kan voor het eerst zeggen dat mijn borst nu echt aan het groeien is!
Dat was echt de meest verschrikkelijk achterblijvende groep, maar bovenkant borst gaat nu lekker vol worden en met bepaalde oefeningen (zoals cable flyes of cable crosses) zie ik een mooie dwarsstreep komen, dus hoop als ik ripped sta een mooie dubbele borst te hebben
Poseren lukt ook aardig en we gaan nu de focus leggen op hoe de pose het mooiste bij mij staat, zodat ik optimaal m'n fysiek kan tonen tijdens de eerste wedstrijd!
Nu dan de foto's die ik heb beloofd. Het zijn een paar bicep foto's, maar ga deze week eens meer van de rug en lats laten zien.
Mishale zal haar eigen update plaatsen en misschien daarbij ook haar foto's.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit was mijn update weer!
Oet moarn!!
Tot morgen