MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Gevoelige snaar geraakt?:rolleyes:

Hoe lang train je al Mishale?

Ach ja, irritant als mensen vaag doen. Waarom moeilijk doen?!

Ik train bij mekaar al 14,5 jaar. Voorheen fitness en de laatste paar jaren meer KT richitng BB. Sinds ik met Animal train BB.

• Topic Starter Topic Starter
Dammit vrouw, nu moet ik ook aan een choco cake denken:(
Na mijn posing routine verwacht ik jouw met een lekkere chococake achter de schermen.:D

Smeren we haar tepels gewoon in met chocoladesaus en leggen we cake op haar intieme plekjes Ibo, ben benieuwd of het jou echt om de cake gaat vanwege het dieet haha!!! :D

Dammit vrouw, nu moet ik ook aan een choco cake denken:(
Na mijn posing routine verwacht ik jouw met een lekkere chococake achter de schermen.:D

:D Ik zal zien wat ik kan regelen. Heb je iemand die 't voor je kan aannemen, zonder dat die ervan gaat snoepen? Laat even weten hoelaat je denkt klaar te zijn, want ik moet 's avonds ooknog naar een receptie van werk.

Smeren we haar tepels gewoon in met chocoladesaus en leggen we cake op haar intieme plekjes Ibo, ben benieuwd of het jou echt om de cake gaat vanwege het dieet haha!!! :D

Geloof me maar animal, als je een tijdje op dieet bent, dan denk je maar aan 1ding: chococake!!:p
@ mishale. Ik weet nog niet hoe de dagplanning eruit ziet, maar ik sluis je wel naar achteren toe. Al dat lekkere cake vertrouw ik natuurlijk niemand anders toe.

Okee, zoals beloofd de update van vanavond! Zonder bef foto's John, maar we zien je donderdag toch, dus ga je zelf maar lekker je gang hahaha!

De coach heeft het gehele plaatje bekeken deze week en hij vond dat ik sinds het vorige bezoek 3 weekjes eerder erg vooruit was gegaan op zijn schema.
Ik ga hier mijn schema niet gedetailleerd neerzetten, omdat ik er commentaar op ga krijgen. Het schema staat heel raar in elkaar, want op sommige spiergroepen wordt totaal geen aandacht besteed, maar simpelweg kort aangesproken. De focus ligt nu echt op de achterliggende stukken van de spiergroep zoals achterschouders, hamstrings en scherpte in de onderkant borst.

Om een klein idee te geven,

Rug:
Wide grip BOR's (Bovenhands)
4x10
Chins
4x10
Extra wide grip barbell shoulder raises (Bent over)
3x12
Bent over straight arm barbell raises
4x10

Dat is het voor rug, meer zet ik hier niet neer haha, denk dat iedereen hiervan al denkt:
"Waar zijn die DL en DB Saws?"

Het gaat hier dus voornamelijk om de massa en definitie in het midden van m'n rug, want wijdte zit er goed in.
Zo is dus mijn hele schema ingedeeld ;)

Voor de rest trekt de rest dus erg goed bij en kan voor het eerst zeggen dat mijn borst nu echt aan het groeien is!
Dat was echt de meest verschrikkelijk achterblijvende groep, maar bovenkant borst gaat nu lekker vol worden en met bepaalde oefeningen (zoals cable flyes of cable crosses) zie ik een mooie dwarsstreep komen, dus hoop als ik ripped sta een mooie dubbele borst te hebben ;)

Poseren lukt ook aardig en we gaan nu de focus leggen op hoe de pose het mooiste bij mij staat, zodat ik optimaal m'n fysiek kan tonen tijdens de eerste wedstrijd!

Nu dan de foto's die ik heb beloofd. Het zijn een paar bicep foto's, maar ga deze week eens meer van de rug en lats laten zien.
Mishale zal haar eigen update plaatsen en misschien daarbij ook haar foto's.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit was mijn update weer!

Oet moarn!!
Tot morgen :D

lekkere t**ten :roflol:

sterke guns AL

gaat goed beest!

quads blijven precies maar groeien.
niet moeilijk dat je geen jeans kan vinden :D
wat meten ze?

@x-tralarge; denk dat deeze foto en comentaar hier toch niet thuis hoort... :s
*edit;is aangepast :thumbs: ;)

Laatst bewerkt:
Ik ga ze nu ff (koud uiteraard meten ;))

68cm koud. Vind het niet echt indruk wekkend, had zelf iets meer verwacht haha. Moet wel zeggen dat mijn hamstrings nog wel een procentje of 20 achterlopen, dus het had meer kunnen zijn ;)

neem aan dat dat je poten zijn? niet echt duidelijk :P

,

Het is weer druk hier.....:D

dude,heb je nou bij elke update meer metaal door je hoofd geduwd?
fysiek is best ok!succes man!

Ik zit pas op de 8e dag bro en ze meten koud 64 cm.
Strak mag je je nickname gaan veranderen:D

jij bent veel groter sarge, qua lengte dan :D Mijn benen zijn ook 60 maar verre van monsterachtig

Terug
Naar boven