Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Uhm... Iedereen..? :D
Thnx gasten! Rooke, had het idd over m'n quads.
En het gaat niet echt om de omvang, maar hoe geripped en gelijnd ze tonen op hèt moment! Mijn coach heeft uitgelegd dat ik me ook echt totaal niet druk moet gaan maken om gasten met veel grotere quads die nog vochtig zijn. Kleinere quads met het juiste lijnenwerk, hardheid en vasculairiteit worden liever gezien..

definitie en verhoudingen ...aaaight!! Stel je voor :) 68cm biceps :roflol:

Ik dacht dat wij ook nog wat andere foto's te zien zouden krijgen? Nou?

Da's wel een tegenvaller, tsjonge, Ik dacht dat we van onderstaand rijtje allemaal een fotootje konden verwachten:

Dalijk na het afwassen, koken, eten, opruimen, strijken en bffen zal ik een update neerpleuren hier.

@Michale, als je Animal voor alle bovenstaande acties afzondelijk een cijfer zou moeten geven, wat zou hij dan per item krijgen?:D

Ik gok op een...

9-9-8-5-1-10.
Haha!!

Dat cijfer devalueert snel als ik mijn tongmassagekunsten heb laten zien :D

Wtf is dit allemaal. t*ring wat een gekkigheid Animal haal je vrouw van het internet man. Ik zou helemaal gek worden als mijn vrouw zich zo zou gedragen op het net.Gewoon een hoofddoek op en huisarrest
:roflol:

Ik dacht dat wij ook nog wat andere foto's te zien zouden krijgen? Nou?

Da's wel een tegenvaller, tsjonge, Ik dacht dat we van onderstaand rijtje allemaal een fotootje konden verwachten:

@Michale, als je Animal voor alle bovenstaande acties afzondelijk een cijfer zou moeten geven, wat zou hij dan per item krijgen?:D

Die andere foto's komen nog :D
Geen tijd gehad om ze te uploaden + posten. Misschien dat we vandaag weer wat foto's maken!

Ik gok op een...

9-9-8-5-1-10.
Haha!!

En bijna goed :D
9-8-10-10-1-10
afwassen, koken, eten, opruimen, strijken en bffen

Dat cijfer devalueert snel als ik mijn tongmassagekunsten heb laten zien :D

Nou, laat het me maar eens voelen dan :D :D :D

:roflol:
Can I watch? :roflol:

Hahaha, dat shirt (hemdje) is ****ing geniaal :)

Terug
Naar boven