AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Anabol Lector denk ik :D

Ik kijk naar je foto's omdat ik ze wilde vergelijken met die in mossel zijn logje. Alleen er is hier weinig van je buik en borst te zien, dat waren toch wel je meest zwakke punten van die andere foto.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kijk naar je foto's omdat ik ze wilde vergelijken met die in mossel zijn logje. Alleen er is hier weinig van je buik en borst te zien, dat waren toch wel je meest zwakke punten van die andere foto.

Klopt! zijn nog steeds moeilijke punten, maar cardio is nu weer vol toegevoegd en borst begint nu steeds beter te komen. Ik zal nog wel ff geduld moeten hebben!

Even een reactie hoor ben net geregistreerd maar lees al van het begin mee.
Super leuk dagboek van jullie beide.
Keep up the good work.

Dankje Motivatie! :)

Morgen geen training helaas. Pas vrijdag weer ;)
In de tussentijd flink wat cardio(ja, op de hometrainer) en lekker aan rijst met kip/vis, groenten en sambal :meal:

Sambal eten????

Sambal snuiven, net voor de training;):eek:

Sambal capsule 15 minuten voor training anaal inbrengen... moet je kijken hoe hard je dat gaat!!

:D:D:Dhe legs. wanneer een keer een foto zonder hempie..

ik heb al je hempies al een keer gezien onderhand!!!!!:D:D:D:D:D

Hey, meer sambal liefhebbers :D

@ Friet: komt binnenkort ;)

Leven na Oelek. :rolleyes:

Nee homemade ;) Praktisch pure peper!

Ik vroeg animal laatst een pizza voor me te maken en daar wat peper aan toe te voegen. Leg ik zo'n gele ajuma voor hem klaar, deed ie gewoon die hele peper d'r op ipv een stukje/enkele pitten.... :eek: Was even pittig, maar zeker heerlijk :D

Ik kreeg een keer enkele rode pepers (ik geloof Madame Jeanette...) van die soort kleine rode ronde mini paprikaatjes uit Suriname.
Een collega van me vond ze te pittig, ondanks dat hj ze zelf kweekte, en gaf ze aan mij.
Ik bakte een eitje, en deed er zo'n hele peper in! :eek:
Die geur vulde het hele huis.
Een pittige tranentrekkende lucht! :D
Maar ik vond het lekker!
Ik bn een beetje vreemd that way weet je..? ;)

En animal, hoeveel kilo's heb je tot nu toe al gepakt? Hoeveel weken duurt de kuur nog?

Terug
Naar boven